Posts by R.Jipping

PHP
    if(!eregi("^[_a-z0-9-]+(.[_a-z0-9-]+)*@[a-z0-9-]+(.[a-z0-9-]+)*(.[a-z]{2,4})$", $email)) { 
        return true; 
      } 
      return false; 
      echo ("<script> alert('This is an invalid email!')</script>");

Gewoon vervangen voor het gene wat ik je stuurde? heb je wel goed afgesloten met } en openen met {

PHP
    elseif(!preg_match("/^[a-z0-9_]+([_\\.-][a-z0-9_]+)*@([a-z0-9_]+([\.-][a-z0-9]+)*)+\\.[a-z]{2,}$/i",$_POST['email'])) {
    			echo 'Uw email adres is ongeldig!';

RS, maar de mensen die doorgaan krijgen ook vragen over wat en hoe ze zouden handelen bij verschillende dingen? Dit kun jij als crew lid niet weten zonder te vragen.

Oké, en hoeveel ruimte etc heb je op je host?

Voor het domein zelf al zal je een veiling kunnen doen van 10 tot 20 aangezien het een redelijke mooie en korte naam is.

ja sorry maar, zonder index kan ik natuurlijk niet kijken als het goed word he? Maarja dan laat ik het je zelf even proberen:

Stap 1: Maak eerst in je content een nieuwe div aan bijvoorbeeld:

PHP
    <div id="loginvenster"> Code komt hier </div>

Stap 2: Voeg een css style toe en zet die doormiddel van margin-top en margin-left goed.

PHP
    div#loginvensten{
    margin-top: 15px;
    margin-left: 10px;
    }

Stap 3: Daarna ga je zorgen dat de teksten goed staan dit doe je doormiddel van padding-top en padding left.

PHP
    div#loginvensten{
    // alleen doen indien nodig is natuurlijk geen ideale oplossing
    padding-left: 1px;
    padding-top 3px;
    }

Stap 4: Een width en height meegeven is altijd makkelijk.

PHP
    div#loginvensten{
    width: 100px;
    height: 50px;
    padding-left: 1px;
    padding-top 3px;
    }

Stap 5: Upload het en test uit hoe het staat indien het nog niet goed staat probeer dan de margin of padding te veranderen,

ik snap je niet maar, indien je gewoon de login venster op de zelfde plek als het voorbeeld wil moet je een div aanmaken bij html en de style daarvan in je css.

en dan gewoon op de goeie plek zetten denk daarbij dus aan margin-top en left.

jessewillem,

heel erg bedankt veel van de leden weten de reden niet en toch gaan ze klagen. helaas is dit waarscheinlijk uit jaloezie? (niet aangesproken voelen ik kreeg ook reacties op msn er over ferhat).

Maar, zoals je ziet ben ik nu al weer een zeer lange tijd aanwezig en dat ook dagelijks met 0 ban uren op zak. Tuurlijk dat is geen excuus voor slechte daden van vroegen maar, wel een stap in de goeie richting.

verder hoop ik gewoon dat iedereen even veel kans maakt en dat gewoon de beste mogen winnen;) mocht is het niet worden dan ben ik als nog tevreden. men zei ooit: je bent pas een verliezer als je niet eens mee doet en laat ik eerlijk zijn voor me zelf en jullie ik ben al blij dat ik de ronde 2 heb gehaald hierdoor laat ik toch weer zien dat ik veel voor cp over heb om me in te zetten als moderator. (dit deden natuurlijk ook de af vallers.)

iedereen even veel suc6!

Rick

PS. las trouwens nog ergens een reactie met jongentjes van 11/15. sorry ben 18

Ferhat,

ja ik werd toen destijds verbannen maar heb hiervoor mijn excuses aangeboden direct aangezien er gewoon iets miss ging buiten/binnen cp tussen koen en mij. Van de crew heb ik een nieuwe kans gekregen en die wil ik dan ook graag van jou. Dit zal voor mij tenmenste zeer prettig zijn aangezien ik jou ook altijd een nieuwe kans gegunt hebt en hier nooit over heb geklaagt tenzij het mij te erstig werd. Overigens ben ik toen destijds eerst uit de crew gegaan wegens een prive probleem en te druk met verschillende projecten.

vandaar dat ik gewoon mee heb gedaan aan de solicitaties. nieuwe ronde, nieuwe kansen. het oude vergeten en op naar het heden.