Hallo,
Heb je wel een cron_day script er in zetten en het ingesteld op je hosting?
Hallo,
Heb je wel een cron_day script er in zetten en het ingesteld op je hosting?
Komt die dan hé drop hem maar lancer!
inderdaad zo als willem zegt. En die menu knoppen die springen er bij mij ook niet echt uit
Notepad ++
en sinds kort gebruik ik ook
PHPDesigner.
Zoals ik de verhalen lees van verschillende leden kun je het best naar wjsolutions. Snelle service en weinig tot geen uitval.
een doorzicht zwart vakje met border in een beetje de style van je layout(goud achtig om het waar zo te noemen) en dan gewoon witte letters
Zeer goed voor je tweede layout. Alleen probeer te denken aan de borders die je nu gebruikt ik vind ze naar mijn smaak een beetje te breed bij sommige onderdelen. Verder is je lettertype in de input velden en textarea aan de grootte kant. Overigens gebruik je bij de layout informatie gewoon zwart en bij het contact formulier blauw? Heb je hier misschien een reden voor of?
[offtopic]
Alex deze valt wel mee je doet de background blauw en je doet er een andere div in die je als achtergrond de style meegeeft. [/offtopic]
Hallo Sander heb je alles goed ingesteld? zover ik weet stel je dit appart in.
hier een mooie site:
http://www.cronjob.nl/
EDIT:
aanvulling tot bericht van cri onder me je kunt dan ook nog de error reporting toevoegen
Leden:
1. je maakt in je databases een aantal tabellen aan die je wilt gebruiken. Denk aan Schrijven, Titel, Tekst, Datum
2. je maakt een while aan in je script die je nieuws.php noemt(of anders),
3. Je deelt het netjes in zoals jij het wilt.
4. je sluit de while
Administrator:
1. Je maakt een update, delete en insert functie zodat de je dingen kunt toevoegen, verwijderen, en aanpassen.
2. Je maakt de textarea('s) aan die nodig zijn en als ze dan op submit klikken word stap 1 verwerkt.
[offtopic]Excuses zie net pas bovenstaande reactie. Leuk trouwens dat je vraagt om tips en niet vraagt om het je precies voor te kauwen. (je kunt mijn stappen samen voegen met die van luc, hij was zo aardig om ook stukjes codering toetevoegen)[/offtopic]
Ik heb nog niet zitten zoeken excuses maar heb je al bij google geprobeerd ze te downloaden en indien het png of jpg is om te zetten? [offtopic](weet niet als dit mogelijk is naar .eps helaas)[/offtopic]
Ja, maar je vergeet ook dat de crew dit ook allemaal op vrijwillige basis doet? Hun hebben er ook geen tijd voor om honderden leden te verhoren met een aantal vragen of dergelijke. Nu wil ik even een oud onderwerp uit de sloot halen. Weet je nog dat Joshua in het begin gezien werd als een slechte keus? Zie hoever hij het nu geschopt heeft en er zijn bijna geen mensen meer die klagen!
[offtopic](joshua als je het erg vind dat ik jou als voorbeeld heb gebruikt sorry dan mag je het verwijderen)[/offtopic]
Maar, goed de crew vroeg om ontopic te gaan dus mensen laten we het nou maar doen en afwachten wie het word.
Allemaal nog even duimpje draaien en bidden wie het zal worden.
Rick