Posts by R.Jipping

Anders kun je het is proberen te verwijderen met ccleaner zit ook een functie in om software te verwijderen en dan raak je niet al je dingen van vandaag kwijt;)

Excuses bij mij lijken de contact borders ook groter:)

EDIT: Reactie onder me, ja ik geloof je wel bij mij lijken ze groter maar, zal aan mij kunnen liggen

Weet je zeker dat het werkt nu en dat hij het elke dag update? heb je de site die ik je gaf even doorgekeken en bij je zelf nagekeken als je alles goed had:)

No problemo trouwens:)

Zeer goed voor je tweede layout. Alleen probeer te denken aan de borders die je nu gebruikt ik vind ze naar mijn smaak een beetje te breed bij sommige onderdelen. Verder is je lettertype in de input velden en textarea aan de grootte kant. Overigens gebruik je bij de layout informatie gewoon zwart en bij het contact formulier blauw? Heb je hier misschien een reden voor of?
    [offtopic]
    Alex deze valt wel mee je doet de background blauw en je doet er een andere div in die je als achtergrond de style meegeeft. [/offtopic]

Leden:
    1. je maakt in je databases een aantal tabellen aan die je wilt gebruiken. Denk aan Schrijven, Titel, Tekst, Datum
    2. je maakt een while aan in je script die je nieuws.php noemt(of anders),
    3. Je deelt het netjes in zoals jij het wilt.
    4. je sluit de while

Administrator:
    1. Je maakt een update, delete en insert functie zodat de je dingen kunt toevoegen, verwijderen, en aanpassen.
    2. Je maakt de textarea('s) aan die nodig zijn en als ze dan op submit klikken word stap 1 verwerkt.

[offtopic]Excuses zie net pas bovenstaande reactie. Leuk trouwens dat je vraagt om tips en niet vraagt om het je precies voor te kauwen. (je kunt mijn stappen samen voegen met die van luc, hij was zo aardig om ook stukjes codering toetevoegen)[/offtopic]

Ik heb nog niet zitten zoeken excuses maar heb je al bij google geprobeerd ze te downloaden en indien het png of jpg is om te zetten? [offtopic](weet niet als dit mogelijk is naar .eps helaas)[/offtopic]

Ja, maar je vergeet ook dat de crew dit ook allemaal op vrijwillige basis doet? Hun hebben er ook geen tijd voor om honderden leden te verhoren met een aantal vragen of dergelijke. Nu wil ik even een oud onderwerp uit de sloot halen. Weet je nog dat Joshua in het begin gezien werd als een slechte keus? Zie hoever hij het nu geschopt heeft en er zijn bijna geen mensen meer die klagen!

[offtopic](joshua als je het erg vind dat ik jou als voorbeeld heb gebruikt sorry dan mag je het verwijderen)[/offtopic]

Maar, goed de crew vroeg om ontopic te gaan dus mensen laten we het nou maar doen en afwachten wie het word.

Allemaal nog even duimpje draaien en bidden wie het zal worden.

Rick