Posts by R.Jipping

Je zal eerst een mysql database moeten aanmaken op je administator paneel van je host. (normaal gesproken word dit aangegeven als PHP MY ADMIN of Gewoon simpel database aanmaken.

Dan zal ergens in de source een tekst bestand zitten genaamd sql, mysql, database of dergelijke deze upload je in je aangemaakte database.

Daarna zal je, je config moeten instellen naar de juiste gegevens. Host, login, database login en database wachtwoord. de config word vaak opgeslagen als:
    Config.php
    _include-config.php
    include-config.php
    gegevens.php

Ook kan het in een map staan.

Hoop dat je hier wat wijzer van bent geworden;)

Helaas is in ie de slice niet volledig gelukt na smaak? Zo staan de <li> [offtopic](denk ik) [/offtopic] functie puntjes in het content bij de rechter menu.

Verder heeft je icoon van wachtwoord (key) een zwarte achtergrond en de inlog input veld is groter

Verder zal ik de ads door google op een andere plek doen hier lijkt het niet.

(zie dit niet als pure kritiek maar zie het als verbeter puntjes

EDIT: Excuses vergeten te melden, Schamend gewoon van me zelf zeer mooie layout overigens. Goeie indeling alleen probeer wat anders te spelen met je kleuren

[offtopic]Op zulke momenten kunnen typfoutjes schadelijk zijn. haha[/offtopic]

Pluspunten: Je idee achter het logo (simpel maar wel mooi)
    Minpunten: De kleuren die je gebruikt waren niet echt mijn grote keuze geweest. Verder zal ik het linker menu heel anders doen.
    Cijfer: (sorry) 2/10
    Conclussie: Ik raad je aan is te kijken naar de kleur patroon advies van adobe zelf en misschien nog een antaal tuts te volgen.;)

Suc6,

Morgen vroeg 7 uur Joshua?:P

Nee gekheid, wie ook moge winnen ik hoop dat je een goeie mod word en dat je veel bij kunt brengen voor ons als cp lid!

Edit vraag team cp
    krijgen de afgevallen sollicitanten ook een pb'tje?

Edit hieronder:
    Slijmen is inderdaad een vak opzich, maar ik heb al vaker gezegt veel voor cp over te hebben ben ik dan een slijmer of een trots lid? Ik gun iedereen wel is wat goeds;)

Ten eerste geen een width en height mee daarnaast zo even uit me kop moet je float: left; gebruiken om de andere goed aftelsuiten dan gaat hij weer gewoon in het midden verder.

[offtopic]Waarneer ik zelf slice gaat makkelijker..xD[/offtopic]

PHP
    div#plaatje{
    background-image: url('images/plaatje.png');
    padding-left: 0px;
    padding-top: 0px;
    color: #ffffff;
    font-family: verdana;
    font-size: 12px;
    }

Uitleg:
    Background, je geeft de div een background in jou geval het plaatje.png

Padding left, hiermee kunt je de tekst bijvoorbeeld 10px van links afzetten.

Padding top, hiermee kun je de tekst bijvoorbeeld 10px van de top afzetten

Color, je geeft de kleurcode van de lettertype weer.

Font familiy, je kiest uit welke het is bijvoorbeeld arial, verdana.

Font size, je geeft de grootte in px van de lettertype aan.