Ik laat het topic nog even open tot je het echt hebt opgelost. Dan hoef je geen nieuwe aan te maken wanneer je er toch niet uit komt;)
Posts by R.Jipping
-
-
R.I.P,
zeer zielig voor de kleine kindjes van hem en natuurlijk de rest van de familie
-
ten eerste kun je is proberen om de height: 100%; in gewoon
height: 57px; te veranderen. (snap sowieso niet waarom hij op 100# staat als hij maar een paar pixels hoeft te zijn.Heb je toen je padding-top toe hebt gevoegt wel height afgerekent van de height van de image? Dit is namelijk een standaard probleem vaak.
Verder zie ik zo niks fout.
-
Laat is zien wat je nu hebt? Want normaal als je een nieuwe div aanmaakt zal dit er gewoon onder moeten staan of je hebt een hele rare manier van slicen?
EDIT: hieronder, een div gaat wel degelijk aan de onderkant staan als je de div's op goeie volgorde zet? Verder snap ik niet dat je een padding-top gebruikt in een 100% width en een clear: both. Maar goed, ik zal wel gek zijn dan. Ik ga even voor je kijken.
-
Mooizo ik neem aan dat dit u echte oplossing was
:slotje:
-
-
Yeahh ik ben de beste(h) Haha, grapje
We hopen dat we later veel aan je forum zouden hebben:slotje:
-
gamerspoint of iets in die richting?
-
-
Gelieve eerst op google te zoeken voor informatie. Want, ik begin net met kijken en zie al bergen vol info.
wanneer het echt niet gelukt is kunt u een pb sturen dan gaat het topic weer open.:slotje:
-
Ik heb het inderdaad even bekeken en het lijkt erop dat je alleen je best hebt gedaan om het aan te passen.
:slotje: + strafje.
-
Indien het ook scripts kan uploaden is het misschien slim om er een activatie in te maken. Hiermee bedoel ik dus dat een crew lid het eerst goed moet keuren. Je weet nooit wat ze er in zetten;)
Verder geen echte tips.
Rick
-
Ik heb een aantal reacties verwijderd. De topicstarter wil graag de verdiensten voor het promoten via pb oplossen. Het is dus dan ook niet de bedoeling hier te poster wat u er voor krijgt.
Daarnaast heeft de topic starter aangegeven dat de verdiensten per lid bespreekbaar zijn.
Bij deze dus de laatste waarschuwing wie nog off-topic gaat kan een uurtje naar gaan denken over waar de pb functie op cp staat.
-
15 is me hoogste bod.
-
13 dan maar
-
11 euro hier
-
Tot toevoeging van superior:
Zeg de persoon dat je alleen intresse hebt wanneer hij dat soort van apk goedgekeurd word. Wanneer dit niet het geval is, is de kans groot dat je daar nog is een grof bedrag voor moet bijleggen.
extra:
http://www.flitsservice.nl/php…n-en-scooters-t48361.html -
Ik sluit het topic maar aangezien dit toch altijd uitloopt tot dramatische offtopic reacties. Wanneer u opzoek bent naar iemand die voor u wil bellen, vraag dan een familie lid of een echte vriend
[offtopic]Ik ga intern ook even overleggen of we deze topics kunnen verbieden.[/offtopic]
-
:slotje: oke
-
Mag ik misschien een voorbeeld zien van een stukje van de codering dan kan ik ook een schatting maken.
Dit omdat ik iemand ben die eerst de codering wil bekijken voor ik iets zal kopen.
Edit:
Ervan uitgaand dat het script netjes en goed is zal ik de waarde ongeveer schatten op 1 belletje. Dit aangezien je zulke scripts ook vanaf internet gratis kunt vinden zo ver ik weet. [offtopic](deze zouden misschien slechter zijn uitgewerkt)[/offtopic]