Ik zie het inderdaad als spam.
:slotje::slotje::slotje:
Ik zie het inderdaad als spam.
:slotje::slotje::slotje:
Simpelste vraag die hier te stellen staat? Heb je de functie wel toegevoegd bij je prive berichten dus bijvoorbeeld:
ubb($lala['berichten'])
:slotje: Denk dat je zelf wel weet waarom:)
Edit K.Rens: ik kom zodadelijk met een verklaring eens we een definitieve oplossing hebben.
Nu zal jij misschien denken van waarom sluit jij het topic. Simpel:
Ik denk dat je toch niemand krijgt die dit zal doen.
Ik vind het persoonlijk ook raar om dit op een forum te vragen.
Oplossing:
Je kunt aan je ouders, familie of echte vrienden vragen als hun hier een ruil voor willen maken of als ze je dit bedrag willen lenen. Anders stort je het nu zelf over naar je paypal account en wacht je even tot het er op staat. Aangezien je het geld waarscheinlijk wel hebt omdat je ons zoveel rente kan aanbieden.
In ieder geval veel suc6 en mijn excuses maar, je zal ergens anders verder moeten zoeken.
:slotje:
Topic opgeruimd omdat vele biedingen niet door zijn gegaan.
Zal ik het dat maar vertellen voordat iedereen gaat zeggen dat je moet zoeken? als het goed is, gebruiken wij hier Tahoma.
EDIT: mijn excuses ik zag op me mobiel het plaatje niet en dacht dat je het lettertype van CP zelf bedoelde.
Ik zoek een vraag om toestemming?
Gelieve eerst toestemming vragen voor het recruiten van crewleden of dergelijke:slotje:
:slotje: Wanneer je besloten hebt ze van je webshop zelf af te halen dan gaat hij weer open. Wanneer jij zegt dat je de complete rechten krijgt versta ik hier ook onder dat jij hem niet meer verkoopt.
banner rotator intikken op google.nl
Iedereen gefelicteerd die een goeie status heeft behaald:P. Ik had niet verwacht er ook 2x in te staan. Danku voor jullie vertrouwen:)
CitaatJe mag enkel dingen laten checken als ze werkelijk af zijn, is dit niet het geval wordt het topic per direct gesloten.
Wanneer hij af is kun je een pb sturen dan word het topic weer open gezet en/of je kunt een nieuwe aanmaken.
Citaat13.10.10 16:24:02
Poste jij je bericht.
Citaat2010-10-12 16:42:53
Dit was de tijdstip van het bod.
Eigenlijk heb je de veiliing dus de vroeg gesloten.
Maar goed, de veiling tijd zit er nu wel op. Ik neem aan dat het goedkomt:slotje:
Mooi dat het is opgelost indien je de volgende keer iemand met normale woorden kan bedanken inplaats van wat je nu zei mag je gerust weer is een vraag stellen:)
Suc6 verder:slotje:
op aanvraag gesloten
unexpected '{'
Dus die { hoort daar niet dan hé?
Edit:
Excuses had het script niet helemaal doorgelezen je moet zoals onder aangegeven gebruik maken van elseif
:slotje: op verzoek gesloten
Ik heb geen tijd om je bericht door te lezen aangezien ik zo weg ben. maar, waarom stuur je het niet van id, na id? Dan weet je zeker dat je geen problemen hebt?
Vaker zelf dingen maken;).
Een zeer mooie layout alleen zie ik nog teveel andere crimes terug. Maar, dat komt door de kleuren die deze tijd natuurlijk helemaal in zijn.
Verder vind ik de statistieken div aan die kettings ook goed bedacht;)
Helaas mis ik natuurlijk wel de crimenaam (header of logo) en de footer.
Ga zo door!