Posts by R.Jipping

:sst:

Inderdaad dit komt door de namen een van de namen zou veranderd moeten worden. Ik neem aan dat dit zo spoedig mogelijk gebeurd zal worden

Beste criminalspoint leden,

Hierbij bied ik mijn domeinen voor de laatste keer aan. Dit omdat het vorige topic hier over dood liep omdat, er wel mensen waren die bieden maar niemand betaalde achteraf.

De standaard veiling regels zijn:
    - Beginbod: 5 euro
    - Opbieden: 1 euro
    - buy now: 12 euro
    - Einde veiling: 24 uur na laatste bod.
    - buy now kosten gehele pakken 55 euro.
    - betalen via overschrijving.

Domeinen:
    - barafranca.net
    - crimestrike.nl
    - gangster4gangster.nl
    - gangsters4gangsters.com
    - gangsters4gangsters.nl
    - hollandcrime.nl
    - maffiadeluxe.eu
    - maffiadeluxe.net

Huidige register:
    - TransIP

Als je overige vragen hebt ontvang ik ze graag via pb zodat ik het topic netjes kan houden.

Met vriendelijke groet,
    Rick Jipping

Citaat van jessewillem

Waar:
    Actieve Topics
    Bug:
    Laadtijden zijn hoog.
    Uitleg:
    Het duurt vaak 1 tot 2 seconden om het lijstje te maken, wat toch wat aan de lange kant is.

Lijkt me dat dit door je computer zal komen op een rare manier het duurt mij namelijk gewoon 0,097s.

[offtopic]verdere discussie via pb[/offtopic]

Is hier geen handleiding overgeschreven?

Misschien kunnen wij u helpen met behulp van het script maar, ik denk dat je daar niet kunt zien na welke pagina je verwijst moet worden.

Je kunt altijd kijken als standaard namen zijn gegeven aan de scripts bijvoorbeeld betaald.php, besteld.php, gebeld.php.... etc.

[offtopic]Maak gelieve gebruik van een goeie topic titel en geef zoveel mogelijk informatie.[/offtopic]

je kunt ten eerste kijken hoe andere websites dit oplossen of een designer vragen eentje voor je te ontwerpen. Wanneer je het zelf wilt doen kun je altijd gewoon een aantal dingen proberen en kijken wat het beste lijkt?

Ik zelf ben voornamelijk fan van een 2 kanten menu en het liefst ook nog met een top menu. Maar, wanneer dit niet nodig is gebruik ik meestal alleen een top en een linker/rechter menu.

[offtopic]geschreven via mobiel[/offtopic]

Citaat van jgdonleach

Dit heb ik bij windows live messenger ook.

[offtopic]Zover bij mij bekend is dit een bug die in meerdere versies voor komt op msn. Heb dit namelijk bij meerdere msn programma's[/offtopic]

Ik moet eerlijk toegeven dat het de nieuwe versie wel qua opmaak een + puntje verdient. Helaas heeft het ook een beetje teveel - puntjes

Ja, het is een topic waar je off-topic zou mogen gaan. Maar, wat ik voor de laatste keer ga aangeven is hou het in het vervolg wel bij het onderwerp. De vraagt luidt als jij een zippo hebt. Niet wat jij er allemaal mee wil/kan en wat je van een zippo vind. Ik heb het al een keer aangegeven en Willem daarna ook. Daarbij werd vermeld dat de topic de volgende keer dicht gaat en dat er sancties zouden worden ondernomen. Jullie hebben geluk de sancties laat ik achterwege.

:slotje:
    [offtopic]Indien een ander crewlid jullie nog een kans geeft hebben jullie geluk:)[/offtopic]

zeer simpel:

je hebt geen bestand tussen je script die "_include-config.php" heet. (script dit dus of zoek op waar die staat)

Je hebt geen database tabel aangemaakt met de juiste extensie waar het script om vraagt. (maak deze)

Dit gaat leiden op een discussie waar geen eind in zit. De topic starter vroeg als er meer mensen waren met een zippo niet hoe jullie over de zippo denken. Reageer dus vanaf nu gelieve op de vraag van de topic starter.

RiiCky