Rustig aan doen en natuurlijk veel sterkte.
Posts by R.Jipping
-
-
Vragen als ik hem mag helpen met zoeken. (weet zelf namelijk niet wat hier te jatten valt)
Wat zou je doen als je een rekening binnenkrijgt die je niet kan betalen?
-
Ik hoop dat het je lukt:slotje:
-
Dit topic heb je nu al een aantal keer openstaan en word er nu wel een beetje flauw van. Gebruik een van je anderen maar wanneer de verkoop niet lukt helaas.
:slotje:
-
lijkt me duidelijk waarom?
Wanneer ik bewijzen heb dat je ook zo te werk gaat met je mail lijsten kunnen hier ook sancties voor komen..
-
Nou, in ieder geval succes met je websites
-
Deze layout is inderdaad niet legaal te gebruiken.
-
BUMP op aanvraag
-
Citaat van SkyNet
Hmm, had Rick die niet met alle rechten gekocht voor Major-Crime source? Handig om dat even te vermelden voor TS!
[offtopic]Ik mocht deze alleen verkopen met de major-crime source niet los dus hij kan er nog degelijk wel wat mee:)
[/offtopic]Ik heb nog wel een aantal lay-outs liggen dit zal wel een beetje boven uw budget liggen pb indien intresse.
-
Ten eerste zie ik een w3c valid button op je website maar, helaas blijkt het wel 27 errors te bevatten. Daarnaast vind ik je layout + slicing er wel erg raar uitzien de ene balk is langer dan de ander in ie.
Waarde tot nu: 25 euro.
Je systeem zelf ziet er allemaal wel netjes uit en ik ben er ook wel zeker van dat het veilig zal zijn.
Totaal waarde: 150 euro (exc. hosting en domeinen)
-
Ik misschien wel maar, ik zal het leuk vinden als u even een portfolio kan tonen of gewoon los een aantal voorbeelden:)
-
Succes met je werkstuk en hoop voor je dat je een goed cijfer krijgt:cheer:
-
-
-
-
Wanneer bewijzen zijn geleverd dat het zelf gemaakt is zal het topic weer open gaan.
Aan iedereen: We hebben een report knop gebruik die liever dan het hele topic vol te gooien.
-
-
je vergeet ten eerste al de php tag? Daarnaast vraag ik me af waar jij $error weghaald?
-
Ik had verwacht dat we allemaal wel langer door gingen? Ik kom net uit "Oes kroeg" hahaha.:cheer:
-
a.u.b 2000 regels aan code en wij moeten het met deze informatie doen?
Zorg voor een betere uitleg wat u precies wil en waar en wat er mis is.