geef mensen ook de tijd om je design te laten keuren. Je hebt hem er nu amper een kwart dag op staan.
:slotje:
geef mensen ook de tijd om je design te laten keuren. Je hebt hem er nu amper een kwart dag op staan.
Weer een aantal zeer goeie updates verder valt me op dat de pagina's hier weer een stukje sneller laden. :cheer:
Rating: 4/10
Pluspunten: Ik vind je logo appart maar, wel iets hebben verder vind ik de indeling redelijk netes.
Minpunten: Het komt nogal blauw over en ik kan aan de layout niet echt zien wat je van plan bent te maken. Verder is de slice in IE denk ik niet 100% (menubalk)
Topic gesloten aangezien de topic starter zelf (via een ander account) een aantal woorden gebruikt die je normaal gesproken lijkt mij niet nodig bent bij een topic als deze.
CitaatEdit door Pim: Om gespam te voorkomen moeten er steeds 3 reacties tussen je eigen reacties zitten. Indien niet zullen banpunten worden gegeven.
Het gebeurt nog te vaak dat leden deze regel genegeerd word door een aantal leden. Ga er beter opletten de straffen zullen steeds erger worden.
:slotje: hier gaat iets grandioos mis.
Zal nooit gebeuren aangezien ze dan gewoon achter de rij een bordje neer zetten Kasse gesloten. Je zal altijd nog geholpen worden anders zeer boos worden.
Wat zou je doen als jou een celstraf word voorgelegd?
Je moet mensen niet oordelen op de buitenkant. Maar, je moet er wel mee over straat kunnen natuurlijk:P. Dus, Twijfel geval.
Wat zou je doen als je voor een dag het andere geslacht kon wezen.
Ik zal gestrest raken zonder dat ding kan ik niet leven:P
Wat zou je doen als de wereld nog net als vroeger was? Geen telefoons, geen computers. Helemaal geen stroom.
[offtopic]Ik neem aan dat dit topic niet net zoals het vorige topic. Wanneer er mensen iets over het spel zelf te vertellen hebben kunnen ze dit via prive bericht doen. Niemand zal het mooi vinden dat zijn verkoop topic vol word gespamd met dit en dat. Hou het dus gewoon bij het onderwerp!
Ik zal dit keer ook strenger toetreden dan bij het vorige topic. [/offtopic]
Suc6 met de verkoop Lars.
Illegaal en te weinig uitleg. Beter je topics opstellen..