CriminalsPoint (ex)crewlid heeft al een topic aangemaakt om elkaar fijne feestdagen etc. te wensen. Graag verwijs ik je dan ook door naar:
http://www.criminalspoint.com/…n-en-een-gezond-2011.html
:slotje:
CriminalsPoint (ex)crewlid heeft al een topic aangemaakt om elkaar fijne feestdagen etc. te wensen. Graag verwijs ik je dan ook door naar:
http://www.criminalspoint.com/…n-en-een-gezond-2011.html
Het reporten van een crew is verboden zonden toestemming van een van onze crewleden.:slotje:
Gelieve betere uitleg geven en in het vervolg doe juiste plaats kiezen om je topic te dumpen.
:slotje: op voorbehoud
Nouja, wij zitten met een redelijk grootte groep en doen allemaal 15 euro aan vuurwerk. Dus samen hebben we een groot bedrag maar individueel kopen we eigenlijk ook niet veel tot niets.
Zoals koen al zei kun je, je naam alleen wijzigen naar je realname.
Oww mijn excuses ik dacht dat je de naam luc wou weergeven gewoon.
Je zal gewoon de title kunnen laden uit de database lijkt me die is opgeslagen?
De simpelste oplossing is gewoon door te werken met je sessie naam dan zal je dit gewoon in een echo kunnen weergeven? Let er wel op dat je sessies goed beveiligd!
Ieder mens heeft volledig het recht om een negatief punt aan criminalspoint te noemen. Maar, wij proberen met zijn allen wel een Community staande te houden voor de webdevelopers onder ons. Altijd word er gevraagd om updates en nu komen ze en heeft iedereen een negatieve reactie tegen specifieke leden van de crew.
Mocht je iets hebben argumenteer dit dan goed en plaats geen 'nutteloze' reacties. Daarnaast is het niet de bedoeling dat je (crew)leden gaat aanvallen door 'onzin' reacties te plaatsen. Ik zal dan ook strenger toezien tot het topic en eerder banpunten gaan uitdelen.
Vanaf nu weer ontopic.
Dit lijkt al een stuk netter! Simpele maar geweldige updates! Het typen in de textarea met de ubb opties is inderdaad makkelijker nu:)
TOPPER!:cheer:
:slotje: op verzoek
Dit heb ik al gekeurd en bleek niet legaal te zijn. Zo vroeg hij een tijd geleden om contactpersonen van msn. Dit topic dus wederom gesloten + een straf.:slotje:
:slotje: op verzoek
Het is de bedoeling dat ze via het administrator menu meerdere links van video's kunnen plaatsen en de bezoekers kunnen dan kiezen welke ze willen kijken.
(dit bouw ik er zelf wel in)
:slotje: op verzoek van topicstarter
Beste leden,
Ik ben momenteel bezig met een website waar ik een goed draaiend video systeem in wil hebben. Nu heb ik wel al een aantal gevonden maar, die konden HD films niet tot heel langzaam afspelen.
Ik hoop dat jullie een goed video systeem weten die ik kan intigreren in me website.
Alvast bedankt,
RiiCky