Inderdaad blij dat het zo snel mogelijk is opgelost door hun:)
:slotje::slotje:
Inderdaad blij dat het zo snel mogelijk is opgelost door hun:)
:slotje::slotje:
Zeer jammer maar 82 is een zeer mooie leeftijd en hij heeft in zijn leven dan ook veel bereikt!
[offtopic]Was die van emmen dicht jgdonleach of een ander hier in de buurt?[/offtopic]
Beste leden,
Na intern overleg hebben wij besloten het nachtbraak topic te sluiten en een heropening hiervan stellen wij niet op prijs. Wij willen jullie dan ook allemaal verzoeken vanaf vandaag overige communicatie via priveberichten of via msn te voeren.
Met vriendelijke groet,
RiiCky
& overige crewleden
Zeer goed 3D ontwerp voor een van je eerste keren heb je voor die tijd nog wel tutorial gevolgd of is deze uit een tutorial?
slotje op verzoek:slotje:
Vanaf nu gaat iedereen weer back ontopic en word er niet meer geklaagd tegen elkaar. Wie toch off-topic gaat kan een ban punt verwachten!
Lees me uitleg nog een keer zoals ik verwacht bedoeld Robin met het woord "dicussie". Praten over de stappen die hij heeft ondernomen. Hij kan je dan dus extra uitleg geven waarom hij op deze wijze heeft gehandeld.
Als jij je gedraagd bljven de banpunten bij jou verdwijnen;)
Discussie kun je op 2 manieren opvatten? Wat Robin in dit geval waarschijnlijk bedoeld is dat je er altijd over kunt praten zodat Robin je extra uitleg kan geven. Etc..
Succes Robin.:cheer:
hoop dat het gleukt is:slotje:
Hoe heb je opgelost? Sommige leden kunnen tegen het zelfde probleem oplopen en kunnen het door jou evt. oplossing ook zelf oplossen?
Alle offtopic berichten zijn verwijderd. Wie het dus dan ook nu nog gaat krijgt een ban uurtje. Zulke dingen kun je via pb uitpraten.
We hebben mensen uit groningen en zeeland hoe denk je dit te kunnen realisseren??
:slotje:
zover ik weet is dit niet illegaal je kunt namelijk speciale links van youtube halen?
dit kun je via pb oplossen of via msn. Niet hier.:slotje:
CriminalsPoint (ex)crewlid heeft al een topic aangemaakt om elkaar fijne feestdagen etc. te wensen. Graag verwijs ik je dan ook door naar:
http://www.criminalspoint.com/…n-en-een-gezond-2011.html
ik zal het topic moeten schoonmaken maar,
Aangezien het kerst is en ik RickOwn, nog al vreemd vind reageren. Gaat het topic gewoon opslot wanneer je me kunt uitleggen waarom je zo reageert maak ik het topic weer open.