Posts by R.Jipping
-
-
:slotje:
-
Het is zeker wel een mooi design voor zoon website alleen vind ik je tekst opmaak in het content wel raar bedacht. Waarom is het gecenteerd? Als er meer tekst staat word dat zeer moeilijk te lezen.
Verder vind je bovenmenu een beetje saai. Probeer daar wat meer style te brengen.
Maar ik zal je toch een 7 geven omdat het ook pas je 2e layout is.
De eventuele waarde is denk ik een slechte 5 tot 10 euro.
-
in je admin rechtbank mist een UPDATE om in de database te zetten dat leden zijn verbannen?
-
-
-
Zoals al vaker verteld mag je als het goed is:
Alleen kosten rekenen voor de updates en bijvoorbeeld extra layouts. Je mag geen kosten rekenene voor het script zelf al heb je er 90% aan veranderd het valt nog steeds onder de rechten van de echte maker!
Opensource is en blijft Opensource
-
Zal je mij via pb ook een stuk van het script kunnen sturen. Liefst niet alleen de standaard mysql opties etc..:)
-
Mooizo:) neem aan dat de host het gewoon terug heeft gezet:slotje:
-
-
Bovenste,
Crimes zijn nou niet bepaald de websites waar je een regenboog in je header maakt. -
:slotje:
-
De simpelste oplossing was gewoon een extra tabel aanmaken in voertuigen bijvoorbeeld:
schade = 1 (de auto word niet weergegeven)
schade = 0 (de auto word wel weergegeven)De moeilijkere oplossing is de inner join functie maar, durf zo niet te zeggne als dat hierbij ook gaat lukken.
-
Cijfer: 4/10
Overzicht: Zeer goed en zeer rustig
Extra: Inderdaad een aantal slice fouten wat een slicer niet mag maken. Probeer in de layout zelf meer te laten blijken dat het om een dj website gaatVeel succes met je site!
-
Ik heb het topic opgeruimd wie nu nog off-topic gaat krijgt een banpunt. De discussies kun je via pb sturen en indien er echte bewijzen zijn kun je ze me sturen via pb
-
cijfer grafisch ontwerp: 7/10
cijfer overzichtelijkheid: 7/10
Extra: Ik ga met top secret mee ik vind het toch wel een basic style maar, tegelijk ook weer goed overzicherlijk. De lege plek naast source is te groot. -
Ik zie trouwens ook graag een aantal voorbeelden van je tegemoet via pb:)
-
-
Het gaat hier inderdaad alleen om de domeinnaam! Verder weer ontopic. Offtopic zal ook bestraft worden!
-
bij deze dan:slotje: