Config gegevens invullen:)
Weet niet hoe het script precies in banditi heet:)
Posts by R.Jipping
-
-
Eerst aanmelden op je spel. Dan kun je wel op verkennen klikken?
-
:slotje: op aanvraag:)
-
:slotje: op aanvraag:)
-
Moeten wij 321 regels code doorlezen?
Wat doet die precies niet?
Heb je geen foutmelding?
Wat geeft die aan als je error_reporting aan zet? -
:slotje: op aanvraag.
-
Slotje op aanvraag :slotje:
Leden kunnen hun topics niet op slot doen aangezien hier misbruik van gemaakt kan worden:) + Wij moeten ook wat te doen hebben:P We doen het graag voor jullie
-
Nouja, mogelijk is die variable zo opgebouwd dat de namen van landen daar in volgorde staan. Je kunt deze namen simpel veranderen.
Kijk wel even goed rond als nergens anders nog een keer dezelfde stukje code niet staat. Anders ben je op de ene pagina in Nederland en op de andere alsnog in Turijn.
-
Inderdaad, heb koen al een pbtje verzonden en hem een offline bericht gestuurd via .
- Rick
-
Ik ken de banditi source niet maar als het een beetje netjes is gescript dan zal op een plek een plek een (array) functie staan waar de waardes worden gegevens aan de cijfers.
Normaal gesproken heb je zoiets in functies.php, config.php of dergelijke. Het kan ook zijn dat het is allerlei scritps appart is.
-
Graag zie ik een bewijs van de topicstarter op rechten van de scripts.
:slotje:
-
:slotje: op verzoek
-
jgdonleach
Zo kun je het natuurlijk met veel websites vergelijken. Het is gewoon een rechte blauwe balk. Overigens heb ik ook even gekeken en zag ik dat het ook een andere kleur was?@Iedereen:
Ik heb me naam van RiiCky veranders in R.Jipping dit om toch meer professionaliteit uit te stralen. -
Aangezien je de prijs zo hoog hebt denk ik dat er ook veel bezoekers waren? Heb je een aantal stats waar we wat aan kunnen hebben?
-
Werkend gastenboek?
het script dat je plaats is voor mailen??
-
Post je script is ik denk dat er een filter inzit waardoor je alleen jpg en anderen zal kunnen.
-
oja ik zie zal waarschijnlijk perongeluk erbij zijn gezet:)
Zie hem zelf alleen niet in de online versie -
mag ik vragen waar jij een 1 ziet?
Screenshot miss:) -
Bump op aanvraag.
-
Zeer goeie updates weer hoor!
Zo komen we elke dag een stapje dichterbij een geweldige CriminalsPoint!