if($weap == 1){
je haalt nog steeds nergens variable weap weg toch? Moeten weapon zijn neem ik aan?
Posts by R.Jipping
-
-
Misschien leuk om met de rest van de leden te delen welke hulp website nou de doorslag heeft gegeven dat het alsnog is gelukt? Zo hebben alle leden er later misschien nog is wat aan.
Darsstar,
Had het script niet echt doorgelezen die gepost werd. Zie inderdaad dat ze een mysql_fetch_assoc gebruiken terwijl dit een mysql_fetch_array zal moeten wezen of je moet $result zoals Darsstar zegt niet als een object benaderen maar dus:
<?php echo $result->naam; ?>Edit:
-
Inderdaad zeer goed voor een van je eerste designs. Mooie strakke opmaak en zeer overzichterlijk.
De layout zelfe geeft me wel een leeg gevoel? Misschien mist er iets aan de lege linkerkant van je design?
-
-
Heb je misschien een voorbeeld link en een css en html scriptje voor me? Dit werkt namelijk is makkelijker dan zomaar gokken:)
-
-
Uitgebreid:
- Hou de ctrl (control) toets ingedrukt.
- Klik op de 2 lagen wat eigenlijk in 1 laag moet staan
- De lagen zijn nu blauw gekleurd.
- Klik met je rechtermuis knop op een van de lagen.
- Klik vervolgens op lagen samenvoegen of Merge Layers.Het kan zijn dat je laagstijl nu niet mee is gegaan voeg deze dan even op nieuw toe.
PS. Het is ook niet netjes om wat van andere lay-outs te gebruiken hé
-
Misschien wat meer uitleg?
- Wat dienen wij in deze 2 weken af te hebben?
- Word er verwacht dat we daarna af en toe als scripter updates maken? -
-
Ben zelf niet zo van de Banditi versies maar,
Het kan zijn dat de pagina's nog op een oudere manier zijn bevieligd dus om het simpel uit te leggen:
Zit in je index een array waarin verschillende namen van links zijn waar de pagina op mag komen. Gebeurt dat niet krijg je simpel een error.
Zoals hierboven al vermeld weet ik wel dat je alle scripts behalve index en dergelijke moet uploaden in de v3 map wanneer dat niet gebeurt zal hij je links ook niet kunnen vinden.
Maakt Banditi verder wel gebruik van index?a= niet van index?p= ?
-
Je kunt inderdaad niet net als bij html gewoon op je internet de link van je document schrijven en dan verwachten dat je perfect ziet wat er hoort te staan:) TIP: Google is op XAMPP.
Verder kun je veel dingen leren op php.net omtrent het gebruik van php zelfde.
Hoop dat je dit bedoelde vind je vraag namelijk slecht geformuleerd een beetje duidelijkere en uitgebreide uitleg zal makkelijk zijn:)
-
We hebben het hier over een antwoord voor de topic starter niet over L.Groot! Vele van jullie gebruiken netjes de off-topic tag erbij maar, dan alsnog gaan we geen mensen afkraken.
-
Dit topic is al redelijk oud. Waarschijnlijk zoekt de topicstarter niet eens meer een promoter.
:slotje:
-
-
Ik zie ook graag een stukje tekst tegemoet indien je meer teksten kan schrijven dan voor een hypotheek?
-
Op regel 14 van je script heb je dit staan:
$tablename moet blijven staan.
:is tog database naam moet weg.Excuses als je dit alleen even als voorbeeld had ingevuld bij het script.
Wat het natuurlijk ook nog kan zijn is dat je niet localhost in moet vullen maar bijvoorbeeld een IP adres?
-
Kun je bij een voorbeeld sturen van wat gesliced moet worden?
-
Je juiste gegevens invullen bij config.php
-
Heb je dit op elke pagina of alleen op deze pagina?
met de html code bedoel ik meer de pagina waar de tekst staat en de tekstvakken in je content. Ik denk dat je de divs/tables verkeerd hebt opgemaakt.
-
Kun je de bijbehorende html bestanden ook is laten zien?