Posts by R.Jipping

Er is dus niet teveel activiteit zoals je zelf al ziet. Gebruik je draadloos internet of dergelijke? Zijn namelijk ook redelijk wat klachten over de sweex netwerk adapters dat het afentoe uitvalt indien dit je probleem is, is het simpel opgelost door hem niet te plaatsen in een stekkerdoos maar gewoon op een hoofd aansluiting.

Wat ik als tweede nog kan bedenken is toch dat je er een programma op hebt staan die op je internet stoort misschien kan ik een keer met je meekijken vanaf hier, dan dien je even contact op te nemen via pb.

Voor malware bytes en spyware bytes zal ik

MalwareBytes en SuperAntiSpyware aanraden deze gebruiken wie hier ook op de zaak en zijn gratis te gebruiken. Zoals lancer al zegt kan het ook door teveel connecties komen die je tegelijker tijd probeert te leggen. Wil je bij het taakbeheer is een kopie maken het tabblad netwerk?

De beste manier is je kast open draaien en kijken wat er op staat? Waarom extra software installeren als het niet nodig is?

Uitval van internet hoeft niet persee aan de drivers te liggen maar, natuurlijk is er een groot kans. Wanneer dit het probleem niet verhelpt kan je nog is tussen je software lijst kijken als daar een extra standaard tool zit bij hulp met het verbinden van internet. Vaak klanten gehad die daardoor regelmatig zonder internet kwamen.

Natuurlijk kan het ook malware of spyware zijn die je internet toegang blokkeert..

De eerste keer dat je, je router gebruikt kun je, je router instellen door het juiste ip-adres in te typen op het internet. Bij nieuwere routers gebeurd dit al automatich.

Wij kunnen niet alles tegelijk voor jullie ontwikkelen momenteel zijn we gewoon veel bezig met de huidige versie verbeteren. Later wanneer de tijd er is zal er wel een mobiele versie kunnen komen indien daar genoeg animo voor is.

[offtopic]Niemand die zijn script via een mobiel post en daarna de heledag online is op zijn mobieltje om het topic bij te houden?[/offtopic]

:slotje: tot er meer duidelijkheden zijn en om discussiës te voorkomen.

Robin opent het topic weer wanneer er duidelijkheid is gelieve dus met zijn allén even af te wachten:cheer:

Graag zie ik bewijzen omtrent de legaliteit van de e-mail adressen. Hebben de leden daadwerkelijk toestemming gegeven dat hun e-mail adressen worden verstreken aan derden?

Is er een afmeld knop op de e-mail aanwezig?

Word er gewerkt via een contract?

Zodat wij zeker weten dat jij niet gebruik gaat maken van onze scripts en dat indien je dat wel doet wij een aanklacht kunnen doen? [offtopic](mijn eigen mening is dat ik dit altijd een vaag verhaal vind om aan te bieden)[/offtopic]

EDIT onder: Ja, maar vertrouwde hosting bedrijven maken gebruik van een KVK nummer of dergelijke. Daar heb ik meer vertrouwen in dan bij een particulier zomaar mijn uniek gescripte scripts plaatsen?