Posts by R.Jipping

Niet echt een pakkende maffia layout, de indeling word een beetje standaard bij alle crimes. Probeer met iets totaal nieuws te komen en ga is denken aan andere kleuren. Mijn advies is eigenlijk dat een aantal tutorials geen kwaad zouden doen.

Zoals al gezegd is de layout niet echt een pakker, het geeft mij geen gevoel op wat voor website ik zit te kijken. De indeling is daardoor niet optimaal. Met de vriendelijkheid zit het wel goed en de diensten die je aanbied zijn een beetje standaard:)

Goodluck met de website!

Daan, blij dat je zoon positieve insteek hebt en mensen daadwerkelijk meerdere kansen kunt gunnen. Maar, ook wij van CriminalsPoint gunnen de leden een 2e kans dat wanneer er langere tijd geen banpunten of overtreding worden begaan dat automatisch je ban totaal -1 zal gaan. [offtopic](tenzij dit systeem al weer weg is??))[/offtopic]

Garanderen dat iets niet nog een keer kan gebeuren dat kun je in het leven nooit. Maar, we vertrouwen op het goede woord en motivatie plan van L.Groot dat ook hij zijn beste beentje voor zal zetten net als ieder crewlid voor jullie doet.

Wij als crew zijn dag in dag uit bezig om alles op CriminalsPoint draaiende te houden en dit ook op een vrolijke en sfeer volle manier. De 2 nieuwe moderators paste waarschijnlijk het best in dit plan dankzij hun motivatie, ervaringen enz..

Je bumpt nu zelf het topic weer naar boven, niemand die er last van had? Gelieve niet meer te doen:):slotje:

Beetje meer informatie is welkom, gaat het hier nou alleen over het invullen van externe gegevens in een website of voor het ontwikkelen van teksten bij producten? Dient er al een systeem voor te zijn met administrator menu of doe je dit via het database of via html?

Goed antwoord gegeven door de leden alleen zie ik nog steeds geen goed antwoord. Wanneer je niet bereidt bent te voldoen aan de eisen van TopicStarter reageer dan niet? Volgende Off-topic bericht word dan ook bestraft.

[offtopic]Als je het zelf in elkaar laat zetten kom je op een redelijke hoge prijs uit. Kijk, "echte" ICT'ers knappen af op acer omdat ze bekent staan om hun slechte service. Maar, ik heb nooit problemen gehad met de pc's en notebooks die ik daar weghield.[/offtopic]

Redelijk goed systeem maar ben zelf meer van de intel i3,i5 processoren maar, dit is ook een van de betere AMD's. Verder zal je inderdaad kunnen gaan voor een betere videokaart.

Graag zie ik of een ander crewlid bewijzen met betreking tot de gebruikersrechten van de image's die je hier gebruikt. Dit zijn geen standaard image's die je normaliter zomaar gratis van internet kunt plekker met rechten. (dat je ze nog kunt verkopen ook)

:slotje:

Dit is inderdaad een goede manier maar zelf ben ik niet zo fan van de manier waarop je het opbouwt. Probeer te werken met enters zodat je de code's overzichterlijk houdt.

Verder vraag ik me af als het een afbeelding is die simpel weg de hele background zou moeten vullen of als er daadwerkelijke een rand kleur om moet?

PHP
    body {
    background-image: url('images/background.png');
    background-repeat: no-repeat (of als het een pattern is repeat)
    }

[offtopic]Major-Crime script is in eerste instantie niet gratis legaal te downloaden zover ik weet tenzij de persoon in kwestie die van mij complete rechten heeft gekocht hem gratis aanbied op dit moment.[/offtopic]

Waarschijnlijk heb je een ander type van phpmyadmin waardoor sommige caracters niet worden geacepteerd je kunt ze stap voor stap uploaden. Bijvoorbeeld eerst de users dan de familie en vervolgens de misdaad.