Posts by R.Jipping

Niemand die ook zegt dat je een groote SSD schijf moet nemen? Het is puur om windows op te draaien en een aantal games. Verder zeg ik dat 12gb ram mooi klinkt maar niet persee nodig is als je Windows ook nog op een SSD schijf zal draaien?

PHP
    Processor:  Intel Core i7 950 Socket-1366 Boxed  
     Koeler:  Arctic Cooling Freezer 7 Pro rev. 2 processorkoeler  
     Moederbord:  Asus P6X58D-E ATX, USB3, SATA3
     Geheugen:  8GB 1333MHz DDR3 (10 jaar fabrieksgarantie)  
     Harddisk:  Samsung 1000GB 7200rpm S-ATA2   
     Solid State Drive (SSD):  Crucial RealSSD C300 128GB 355/140MB/s S-ATA3  
    Videokaart:  Nvidia Geforce GT 440 1024MB PCI-express

Als je dit bij een goed bedrijf samensteld blijf je simpel bnen je budget.

[offtopic]1 keer melden dat de link niet werkt is voldoende, wanneer er dan nog niet gehandeld word denk er dan is over een report te sturen, inplaats van dat we met zijn allén in en het topic melden dat de link niet werkt. [/offtopic]

Topic opgeruimd, gesloten tot link werkt.

Giotjuh, er zijn taloze systemen te bedenken die beter zijn dan de pc die jij samensteld. Voor het budget die jij samenstelt zal ik ook gebruik maken van een SSD schijf en een gewone schijf voor opslag. Verder zijn er betere videokaarten beschikbaar dan de phire HD 6850 en die zijn ook nog goedkoper. 12gb geheugen klink zeer mooi maar wanneer je gebruik maakt van een SSD schijf zeer overbodig maar het is dan wel een mooi meepakkertje.

Ik zal vanavond even een goede pc voor je samenstellen:)

Ook hier werkt alles prima, wellicht kunnen leden duidelijk aangeven wanneer het is gaat? Bij welke link, met welke browser, zit je langere tijd op een pagina, waar blijft die vast zitten, wat zie je?(screenshots etc).

Misschien dat het voor ons dan duidelijker word zodat Patrick of een ander crewlid met dezelfde browser etc het is kan proberen.

Ik ben ook wel bereid me weer is tussen de major-crime scripts te wurgen. Maar, dit dan wel op het voorstel dat de codering weer een beetje richting deze tijd gebracht zal worden. Dit zal dus betekenen dat alle scripts waarschijnlijk veranderd zouden moet worden of ben je daar zelf al mee bezig geweest?

Naam: Rick Jipping
    Functie: Admin/Programeur
    Ervaring: Major-Crime, meerdere projecten voor klanten pb maar.
    Motivatie: Tijd over en wil me weer beetje in de crime wereld storten.
    ABN: Matig
    PHP: Ja

Het is inderdaad niet het nieuwste maar de verkoop op plekken in nederland begint steeds op meer punten door te breken. Ik zelf had nog geen enkel lid en/of mens er over horen praten buiten het werk om. Dus was wel nieuwsgierig wat de rest van de jongeren denkt over deze ontwikkeling. Wel moet ik eerlijk toegeven dat ik niet op de hoogte ben van al een nieuwere ontwikkeling

Normaal ben ik niet zo van het topics plaatsen over nieuws. Maar gezien ik werk in een computerzaak waar de verkoop van glasvezel begint te lopen en de vragen van klanten over de ontwikkeling van glasvezel beginninen te komen.

Wat vinden jullie van deze nieuwe tactiek, wat denken jullie van de toekomst van de pc met glasvezel enz..?

Voor meer informatie over glasvezel zie bijvoorbeeld:
    http://www.glashart.nl/allesov…el/3-alles-over-glasvezel

Zeer verstandige maar ook domme zet van paypal,

Natuurlijk trekt het nu minder klanten gezien meer dan 3/10 jonger dan 18 zal zijn. Verstandige is wel weer dat je minder oplichtingen krijgt.

Nu al een slotje, er zijn veel meer manieren om je website bekend te maken onder de mensheid? Zo zie ik hier nergens mond tot mond reclame en SEO? Indien slotje echt gewenst stuur even een pb.

Als je een echte ict opleiding gaat volgen zal je zelf natuurlijk al een mooie laptop kunnen samenstellen.

Zoals Luc al zegt is het mogelijk dat je servers of dergelijke onder VM-ware moet installeren. Dan is het zeker mooi als je laptop goed geheugen heeft en een goede proccessor. Ook belangrijk is natuurlijk de grootte van het scherm, voor school raad ik een 17 inch af puur voor het vervoer. Ik zal zoiets kiezen voor dit gebruik:

Proccessor - i5
    Harddisk - 500gb of hoger
    Geheugen - 4 gb of hoger
    Videokaart - 512 mb of hoger
    Scherm - 15,6 inch

overige: licht gewicht, mooie kleuren, camera, wifi, hdmi, vga/dvi enz...

De content border valt niet mooi samen met de footer op deze manier. Voor de rest ziet het er inderdaad een stuk beter uit:) Bedankt voor de feedback leden.

Kijk, een totaal nieuwe layout ontwikkelen dat bewaren we voor de v5 van CriminalsPoint. We kunnen wel al ons manskracht uren hier in gaan steken maar denk dat, dat ook niet is wat jullie willen. Momenteel is de enige bedoeling van v4 hem up-to-date houden en een paar kleine updates doorvoeren.