Nouja, om maar even eerlijk me mening te geven.
Gewoon niet laten rappen die mensen, zeer slecht te verstaan en geen gevoel voor ritme of wat dan ook. Zeker niet mijn lievelings rapper.
Nouja, om maar even eerlijk me mening te geven.
Gewoon niet laten rappen die mensen, zeer slecht te verstaan en geen gevoel voor ritme of wat dan ook. Zeker niet mijn lievelings rapper.
via pb verder praten, topic is al op leeftijd.:slotje:
:slotje:
Niet bumpen binnen 24 uur
Vind het zelf een beetje een raar verhaal, ben je van plan om met een contract een te werken zodat anderen er zeker van zijn dat de scripts veilig zijn in u handen?
:slotje: op verzoek
Volgende keer eerst even good doorzoeken voor dat er een topic word geplaatst, zo hadden we het forum overzichterlijk. Overigens stellen we het zeer op prijs als je het bericht niet aangepast wordt en de oplossing gegeven wordt zodat andere leden er ook wat aan hebben.
Heb je geen online voorbeeld?
Voorbeeld van de code?
De vragen hierboven en
Hoeveel dataverkeer?
Hoeveel opslag ruimte?
Kan 2 dingen zijn maar in neem niet aan dat dat b schijf een aparte hardeschijf schijf is? Zo ja, dan gewoon de boot prioriteit aanpassen in de bios.
Waarschijnlijk de uitgebreide oplossing:
1. opstarten via de windows 7 cd.
2. Volg de stappen en wanneer je het scherm met installeren krijgt kies je links onder computer herstellen.
3. Je krijgt nu eerst een lang durig automatisch herstel poging van windows, wanneer die lukt heb je geluk anders klik je op annuleren.
4. Je krijgt nu een scherm met verschillende opties kies hoor voor de CMD optie (handmatig herstel, ik weet niet meer wat er precies staat)
5. Controleer als de juiste drive letter staat aan gegeven zo, nee typ C: en druk op enter.
6. typ: chkdsk /r, dit kan een tijdje duren.
7. typ: bootrec.exe /fixboot en vervolgens de y om het goed te keuren.
8. typ: bootrec.exe /fixmbr en vervolg de y om het goed te keuren.
9. typ: exit en start de pc opnieuw op, waarschijnlijk doet die het weer.
puur reclame, slotje plus straf.:slotje:
:slotje: op verzoek, probeer volgende keer even goed er over na te denken inplaats van 10 minuten later zelf al een oplossing te hebbben.
Altijd mooi dat het is gelukt, maar zo houden we het forum schoon wel bedankt voor het melden van de oplossing:cheer:\
[offtopic]Paar tips voor je volgende slice zwpgangster
1. Je gebruikt <br /> in je html codering wanneer je goed sliced is dit iets wat niet nodig is en wat je dus achterwege kunt laten om de codering netter te laten lijken. Je kunt dit in je css oplossen door float's te gebruiken en met margin's te werken.
2. <style type="text/css">
/*<![CDATA[*/
img.c1 {border:0;width:88px;height:31px}
/*]]>*/
</style>
staat in je HTML script waarom is dit niet opgenomen in de normale CSS script?
3. Het valt me op dat je de input velden net iets anders hebt gedaan (zonder de borders en de streep tussen de img en de tekst). Als je het mij vraagt word het er niet beter op en de img staat net iets te dicht tegen de rand. Daarnaast hebben de input velden niet de zelfde afmetingen waardoor het ook raar lijkt.
4. De "Speel Me" ster moet denk ik aanklikbaar zijn en niet ingebouwd zijn in de layout?
5. De lettertype van nieuwe layout heeft een andere kleur gekregen van je en vind ik zelf iets te dik gemaakt.
6. De statistieken teller heeft niet de juiste kleuren en de w3c valid image's staan half in en half onder de layout.
7. "Vandaag werd de nieuwe layout gebouwd" om beter te laten zien hoe het gaat lijken kun je er voor kiezen om de lorem teksten toetevoegen. (zo heeft de klant altijd een goed oog wat die kan verwachten bij grotere lapen tekst.)
8. De CSS als ik die zo vluchtig even doorlees zie ik dat je geen gebruik maakt van height: auto bij bijvoorbeeld het content. Wanneer je dus teveel tekst schrijft zul je buiten de layout gaan schrijven inplaats van dat de hoogte mee uitrekt?
9. Het inlog pijltje staat niet op de juiste plek het moet gelijk staan met het content.
10. De letters van de input velden horen een andere style te hebben.
11. Mocht in slechte ogen hebben en mijn internet instellingen op 125% procent zetten (ctrl +) dan gaan de statistieken door de Speel mee button staan.[/offtopic]
1. Zie dit niet als kritiek op de slice van zwpgangster maar gewoon als een aantal tips waar hij en meerdere leden bij een slice op kunnen leten. Veel slicen dan wel valid maar de slice heeft hier en daar zijn minpunten.
2.Zie dit niet als offtopic maar als tip voor zwpgangster om de codering nog lichtjes te veranderen en voor de topicstarter zodat die een betere en netere slice krijgt.
3. Mocht je in de toekomst nog is problemen hebben met slicen zwpgangster contacteer me dan even wellicht kan ik je deze punten wat uitgebreider uitleggen.
Ik kan vanavond of morgenvroeg ook wel een slice voor je doen.
xHTML valid,
CCS valid,
Goed in elke browser ook telefoon.
15 euro
Veel succes alle 2!:cheer:
Verder uitpraten in het juiste verkoop topic, topic starter is als het goed is voorzien.:slotje:
:slotje: op aanvraag dan maar