Posts by R.Jipping

Me eerste vraag is eigenlijk, ga je een beetje de boeken naar spelen of een gewoon rpg spel van maken?

Tip1: Probeer ervaring op te doen uit de films en boeken zodat je alles er in hebt: WegIsWeg, Zweinsveld, Lessen, Leraren, Spreuken, Toverdranken, Zwerkbal etc.

Zal inderdaad kunnen helpen,

maar ik zat even je broncode te bekijken en zag dat de slice een beetje verleden is. Tegenwoordig werken we niet meer met tables, maar met divs en de opmaak word meestal netjes in een css file gemaakt. De top en de bottom van het het tekstvak (content) worden gewoon met images geplaatst, dit zal ook via de css moeten.

Advies: opnieuw laten slicen door een ervaren iemand.

Oplossing: header verkleinen, margin aanpassen in margin: 0px auto;

Starters geld, bedrag en power
    Dit moet je veranderen in de database, als je in database de tabel van de gebruikers opent [offtopic]([users],users,gebruikers hoe die ook mag heten)[/offtopic] verander je bij het kopje structuur de standaard waarden van geld, power, etc..

Hoe verander ik dat je power krijgt van misdaden:
    Hoe bedoel je dit, krijgt de persoon in kwestie nu teveel power of te weinig power of helemaal geen power. Wat wil je dat er precies gebeurd? (het zal in ieder geval in het misdaad script worden veranderd)

Irritante alerts:
    Ik weet niet waar de staan maar ik denk dat deze code in de config of functions zal staan. (kan natuurlijk ook gewoon in de index zitten) Je zal dus moeten zoeken waar de alert box word aangemaakt en die regels verwijderd je.

PS: Volgende keer je topic wat duidelijker opstellen.

[offtopic]Zit een klein bugje in,

Bij jouw kaarten word de waarde verkeerd om weergegeven, dus als me eerste kaart een 10 is staat er bij waarde 2 de volgende kaart die ik dan ook krijg is de 2.[/offtopic]

Wellicht interesse van deze kant maar, kan een tijd duren voordat ik het nodig zal zijn blijft de verkoop lang door lopen?

Stukje van de codering zien mogelijk?

[offtopic]Nouja, humor houdt ik zelf ook wel van:)[/offtopic]

Een mooie blonde dame komt te laat om haar werk.

Baas: Waarom ben je te laat om het werk?
    Blondje: Ik stond in de fil?eneer.
    Baas: Hoelang was die fil?an wel niet?
    Blondje: Geen idee meneer, ik stond vooraan...

--------------------------------------------------------
    Om spam te voorkomen dienen er 5 berichten tussen de uwe te zitten.

:slotje:

Zoals meerdere malen gezegt is het gebruik van de script gewoon illegaal. Gezien het feit dat ik berichten blijf verwijderen en pb's blijf versturen zal ik het topic dan ook maar sluiten.

Het enige wat ik hier probeerde was een gezonde discussie starten over legaal of illegaal.

Stoppen met het dreigen met DDOS aanvallen, we proberen hier een nette discussie neer te zetten. Wanneer het tevaak uit de hand loopt zal ik het topic helaas wel moeten sluiten terwijl we hier toch echt met zijn allen kunnen praten.

Citaat

Ja maar als je de ingame en outgame changed en de bron code heb je geen problemen(K)

Ze zullen het niet opmerken oké, maar je werkt nog steeds met een illegale codering van een ander wat even goed strafbaar is.

- Mysqli ondersteunt prepared statements
    - Met mysqli kun je meerdere statements tegelijk uitvoeren
    - Mysqli is OOP.
    - Mysqli zal sneller en veiliger moeten werken
    - Geructen gingen dat de gewone mysql zal verdwijnen

Ik zelf vind dat wel een mooie en gezonde discussie voor onze leden. Als we het netjes houden zal ik dit topic dan ook meer dan goedkeuren.

Laten we wel ter verduideling opgeven dat wij op criminalspoint het verkopen en kopen van crimeclub sources ter strengste verboden, tenzij er papieren kunnen worden getoond dat je een legale licentie hebt aangeschaft van crimeclub zelf.

- Wil je zelf zo graag een crimeclub source raad ik je aan contact op te nemen met crimeclub zelf over de voorwaarden.
    - Wil je zelf zo graag een crimeclub source kun je bij de rechtmatige eigenaar vragen als er legale licenties te verkrijgen zijn.

Let op, ik laat het topic open maar zal streng toezien.
    - Geen links plaatsen naar download websites van de sources.
    - Niet zeggen dat ze de source bij jou kunnen aanschaffen(dit mag pas naar dat je bewijzen bij een van de crew leden hebt getoond dat je daadwerkelijk alle rechten hebt)
    - Verder gelden alle gewone regels van CriminalsPoint.

Ik zie hier graag meer ifno, hoe worden de leden naar mijn website gestuurd? Word dit via legale wijze gedaan, gaan uw leden akkoord met algemene voorwaarden dat gegevens door woorden verkocht aan derden?

Het is verboden sources die je niet zelf hebt gemaakt te verkopen hier op CriminalsPoint. Wanneer je evt. goede bewijzen kan leveren dat doorverkoop rechten hebt op de source zal het topic weer geopend kunnen worden.

PHP:

Ik schrijf scripts/applicaties in PHP.
    Ja

Ik heb wel eens een complete PHP applicatie geschreven.
    Ja

Bij het schrijven van PHP code maak ik eigen functies.
    Ja

Bij het schrijven van PHP code maak ik gebruik van classes.
    Ja

Ik programmeer in PHP geheel object geori?nteerd (uitgangspunt: er is maar ??n regel PHP buiten de classes te vinden, en eventueel wat configuratie).
    Half, [offtopic]Ben nu mijn oude projecten aan het omzetten.[/offtopic]

Ik denk na over het ontwerp van de applicatie (technisch ontwerp, niet grafisch).
    Ja

Ik test mijn applicatie met behulp van unittests.
    Ja,

Ik kijk bewust naar de testcoverage van de applicatie.
    Ja,

Ik maak gebruik van een build script (bijvoorbeeld met Ant) als ik in PHP programmeer.
    Gebruik notepadd ++

Javascript:

Ik schrijf scripts/applicaties in Javascript.
    Soms

Bij het schrijven van Javascript maak ik eigen functies.
    Soms

Ik maak gebruik van een framework in Javascript, bijvoorbeeld jQuery.
    Ja

Ik maak gebruik van functies alsof het classes/objecten zijn, om zodoende een aparte scope te cre?ren.
    Nee, wil ik me wel meer in verdiepen.

Ik maak gebruik van prototyping.
    Nee

Ik denk na over het ontwerp van de applicatie (technisch ontwerp, niet grafisch).
    Ja

Ik test mijn Javascript code met behulp van unittests.
    Ja

Ik kijk bewust naar de testcoverage.
    nee, ga ik nog wel doen

Overig:

Ik programmeer actief in nog meer programmeertalen, namelijk: Javascript, PHP, SQl, C#, (HTML, CSS)

Ik volg een opleiding in de IT, namelijk:
    ICT beheerder (software en hardware matig)