Posts by R.Jipping

:slotje: lees de regels even door

Stel een duidelijke startpost op, geef voorbeelden enzovoort.
    Je mag je vernieuwde startpost naar een van de crewleden sturen indien goedgekeurd zal het topic weer open gaan.

Dit valt bij mij als stukken beter in de smaak, de manier van opbouw is goed maar kijk is goed naar de header en het menu? Vind je deze zelf mooi op elkaar overlopen?

De grootte tekst, transformorsers zal ik meer in de style doen van het icoontje die je gebruikt.

Zoals ik al zei worden er de laatste tijd inderdaad veel bedrijven, websites aangevallen door een DDos (niet bij elke lukt het) Bij een aantal banken is het geprobeerd, bij twitter is het geprobeerd, bij veel crime spellen is het gelukt, ook hosting bedrijven worden aangevallen door ddos attacks hoorde ik van een kennis die een eigen runt.

Hier op mijn samsung galaxy geen enkel probleem, als je je telefoon opnieuw opstart heb je dan nog het zelfde probleem?

Op de HTC wildfire ook geen probleem met de mobiele versie.

Wij werken zelf altijd alleen met Asus en Samsung omdat, daar de garantie ook 2 jaar verloopt en weinig problemen heb met de producten, denk dus dat ik even ga kijken voor de k72, k73 serie.

Iemand nog extra suggesties?

Wat ik zag, leek de link naar het cron_hour script niet helemaal te kloppen en ben bang dat ik ook een typ fout heb gemaakt waardoor dit nog steeds niet werkt. Waarom ben je over gestapt op wget, werkt het functioneler of was het een makkelijkere oplossing?

Ben zelf geen fan van Acer, wegens de slechte garantie regeling en de RMA aanmeldingen lopen daar altijd belachelijk langzaam. Kun je me de winkel of website via pb sturen waar je hem hebt besteld dan kijk ik morgen even in de winkel als hij bij ons leverancier ook is.

Ook jammer is dat deze volgens mijn gegevens maar 3gb intern geheugen bevat?

Mensen let op, het budget is maximaal 450 euro meer kan hij er niet aan uitgeven.

Geen notebooks voorstellen met:
    AMD processor,
    Minder dan 4gb geheugen,
    Minder dan minimaal 2 jaar garantie,
    Prijs hoger dan 450 euro.

Het gebeurd vandaag niet alleen op CriminalsPoint maar op veel meer websites.

Zo las ik al dat het geprobeerd is op een aantal banken en een website uit Rusland die uit de lucht zal zijn staat ook al overal op het internet nieuws. Twitter zal deze dagen ook al ernstig getreiterd worden door een aantal DDos aanvallen.

Dus, niet alleen CriminalsPoint wordt lastig gevallen maar veel grootte websites.

Probeer is helemaal opnieuw te beginnen, de website cronjob.nl geeft een duidelijke uitleg hoe je een cronjob kunt instellen. Contacteer me anders maar even, dan kijk ik even met je mee.

een i3/i5 processor is inderdaad het gene waar ik naar aan het zoeken was. Maar, ik blijf met zijn eisen niet echt binnen het budget, gezien het "gaming" verhaal probeerde ik een notebook te vinden met een videokaartje van 512/1024mb en een i3 processor + 4gb intern geheugen wat ik zelf kan uitbreiden naar 8gb intern geheugen.

Zal je voor mij is op je broertje zijn notebook willen kijken, welke hij heeft als ik het zo hoor heeft die een k73e van je mogen krijgen?

Hallo CriminalsPoint leden,

Voor het neefje van mijn vriendin ben ik opzoek naar een geschikte notebook. Hij wil er graag lichte spelletjes op spelen zoals de Sims en dergelijke, verder zal hij de notebook gebruiken voor school en moet hij natuurlijk zijn voorzien van een legale Windows 7 in het Nederlands.

Ik heb via het werk, zelf een nieuwe notebook besteld maar kan voor de jonge knuppel niks interessants vinden (waarschijnlijk omdat ik een te specifieke smaak heb qua computers)

Hebben jullie misschien een hint wat een mooie notebook zal zijn voor het budget van 450 euro? Jullie worden alvast bedankt.

Rick

Slice is ook niet helemaal goed.

- Je werkt heel veel met de html spatie code ( ) terwijl je eigenlijk via de css width's moet meegeven zodat het op de juiste manier uit elkaar staat.

- <i></i> heb je aan elkaar staat, moet hier niet iets tussen want nu is het onzin dat het er staat + dat je ook dit via de css kunt doen eveneens als de vele strongs die je gebruikt.

- <br/> word ook met regelmaat in de html code gebruikt, (content) terwijl je dit met een padding-top had kunnen oplossen.