Posts by R.Jipping
-
-
Over me verdiensten per maand wil ik het eigenlijk niet hebben. Vind dat het geld wat je er voor vraagt puur persoonlijk is maar goed.
- Via het bedrijf werk ik aan websites waar ik gewoon een vast uur tarief vraag.
- Als freelancer werk ik voor verschillende websites waar ik betaald krijg per activiteit en/of inkomsten.
- Als particulier maak ik in me eigen tijd ook nog een aantal websites/slices/designs per maand waar ik per opdracht betaald krijg.Inkomsten van totaal pakket zijn tot **** p/m
-
Geloof mij,
Voordat dit doorgezet kan worden zijn er zoveel stappen nodig en dit gaat zoveel geld kosten voor de overheid. Dat dit plan waarschijnlijk al helemaal niet door gezet zal worden.
-
de doorstrepping van de cat's bij gesloten topics valt er uit als je langer op één pagina zit.
-
:slotje: op verzoek
-
Kun je mij wat meer informatie sturen omtrent de opdrachten, aantal dingen die ik wel zal willen weten zijn bijvoorbeeld de gemidelde inkomsten per website en hoeveel websites per maand je binnen haalt.
-
-
-
Zoals vaker aangegeven is er alleen een PSD aanwezig.
De PSD, is dus ook het voorbeeld hoe het er in de slice zal uitzien. De enige oplossing die je kunt brengen is de layout uitrekken tot 100% bij 100% zodat de psd stand in stand word gehouden.
Graag de verdere discussie omtrent de slice via pb voeren, anders word het topic onleesbaar.
-
-
Hoe heb je het opgelost?
-
Citaat van Willem
Topic verplaatst naar het kopje hosting waar dit soort topic's thuis horen.
Gelieve voortaan rekening mee te houden.
Leuk, leuk, alle reacties zijn verwijderd. Toen dit topic werd aangemaakt ging het toch daadwerkelijk om een topic waar de topic starter een aanbieding doet. Toen ik zojuist was 100% van de reacties voor een check topic bedoeld?
Kijk, wanneer je de website niet professioneel vind overkomen en/of fouten vindt stuur je dit binnen deze categorie via een privebericht. Wanneer de topicstarter een checktopic zal openen, dan pas geef je reacties over de website zelf via het topic.
Volgende die nu nog offtopic gaat krijgt dan ook een banpuntje om deze wijze les van hierboven nog een aantal keer door te lezen.
-
Het is een bootdisk h?je moet hem dus opstarten vanaf de cd en dan kiezen voor
HDD ->
Diagnostich ->
Dan juiste schijf selecteren ->
Dan stappen volgen en uitgebreide test doen.(link was wel verkeerd:
http://www.ultimatebootcd.com/download.html
) -
Moet dus een beetje een speciale voeding worden, nouja de specificaties komen al weer overheen met je vereisten maar waar je dan zelf naar moet kijken bevalt deze style je en heb je nog andere kleuren in de kast?
-
Harddisk:
-- De uitval kan komen door verschillende dingen, het kan bijvoorbeeld ook zijn dat er een beschadiging op de schijf zit waardoor hij afentoe wel op start en afentoe niet, het beste is dit te controlleren met een ultimate boot disk diagnostic. (http://www.ubcd.nl), wanneer de hardeschijf goed is zal het inderdaad aan de voeding liggen. (let op Garantie)--Voeding:
-- Indien er een computerzaak in de buurt is kun je is vragen als hun de voeding willen doormeten. Zo weet je altijd zeker als de voeding defect is of je stroom kabel. (Let op garantie!) --Nieuwe voeding:
-- Heb de specificaties even snel doorgelezen en deze lijkt inderdaad geschikt voor het systeem dat u wilt. Let altijd op als er ook een 6koppige aansluiting opzit gezien u een goede videokaart wil kopen (mogelijk een die ook externe stoom nodig is van de voeding) -- -
:slotje:
-
Leuk dat je, je even voorstelt maar als elk lid dit zal gaan doen word het nogal druk.
:slotje:
-
Nouja, ik kan je niet echt een plan aangeven heb eigenlijk alleen en paar vraagjes voor je.
- Waarom zou ik bij jou een pendrive of microSD kopen hoeveel is het goedkoper?
- Waarom zou ik een aantal dagen wachten terwijl je om de hoek een pendrive of micro SD kaart kun halen?
- Wat voor garantie heb je op het product? -
Nouja, dit probleem krijgen we de laatste tijd steeds vaker binnen op de zaak. Het komt uit ................. 4.0 (weet de naam zo niet meer). Dit is geen update die je persee nodig bent en hij zal zichzelf wel weer melden als de update is verwijderd de 2e keer gaat het meestal wel goed.
-