Posts by R-Mijnten

[offtopic]Is dit serieus een vraag? ....
    Het is btw niet jou website, maar een gedownloade website die door iemand anders is gemaakt.[/offtopic]

Dan moet je kijken naar de pagina waarop je inlogt, zoek je vervolgens met CTRL + F naar crimeway. Dat pas je aan naar jou website link.

Volgens mij typ ik geen russisch?

Citaat

Als je zelf voor een layout zorgt incl. slice dan wil ik dit best gratis voor je maken. (Gewoon simpel, zoals omschreven)

Als je zelf voor een layout zorgt incl. slice dan wil ik dit best gratis voor je maken. (Gewoon simpel, zoals omschreven)

Enige voorwaarde is dat in de footer (of waar dan ook) mijn website staat en dat ik de website mag opnemen in mijn portfolio.
    Indien interesse, PB!

Citaat van strafeness1

Ik heb niet bepaald de vrienden die geïnteresseerd zijn in het spelen van online maffia.

Dat is juist het leuke van Social media. Je kan er de hele wereld mee bereiken!

Of de printer kan printen met wifi of bluetooth?
    Hoe dat werkt weet ik niet, heb ik me nog nooit mee bezig gehouden.

Canon MP210

Snel met printen en scannen. Alleen moet de printer (zoals elke printer) wel "warm" worden voodat hij op snelheid is. Maar dit duurt max. 30seconden.

Hmm heel vreemd, ik zie ook geen fouten zo op het eerste gezicht.
    Maar ik zou wel iets anders scripten, want dit is voor jezelf niet erg gemakkelijk lijkt me.

(Ik gok dat deze werkt, een en ander wat aangepast. Controleer wel even je veldnamen in je db. Kan zijn dat daar net een typfoutje inzit. Dat kunnen wij niet controleren)

Dit is voor jezelf veel gemakkelijker, kan je zelf ook sneller je fouten opsporen:)

Een headers already sent error komt omdat er al gegevens zijn verstuurd naar je browser, en je vervolgens (bijv met een login script) nog een keer gegevens gaat versturen. Dat kan niet.

Om de error te voorkomen (op een slordige manier!) kan je gebruik maken van ob_start en daarna ob_end_flush.
    Je maakt dan als het ware een buffer aan als je gegevens verzend.

Zet dit helemaal bovenaan je pagina (als je pagina systeem gebruikt in de index.php):

PHP
    <?php 
    // Headers already sent probleem voorkomen
    ob_start(); 
    ?>

En helemaal onderaan de pagina (bijv. index.php)

PHP
    <? 
    // Buffer sluiten
    ob_end_flush(); 
    ?>

Momenteel ben ik op werk, maar de bekende ajax nummers die ik ken.

- Three little birds.
    - Bloed zweet en tranen.

Wellicht zit die ene er niet bij, maar ik zal vanavond luisteren!
    Op werk is youtube geblokt nl..

Fijn trouwens dat de IP ban sript werkt.. Nog steeds niet.
    Wanneer word daar nou is naar gekeken? In plaats van een aanpassing hier en daar, ik vind dit behoorlijk urgent..!

Citaat van h4x0r666

ik had inderdaad als eerst '../images/press1.png' enzo geprobeerd.. maar dat werkte niet, dus nee dat helpt nie ;)

1 stap terug is ../
    2 stappen terug is ../../
    enz.

Wellicht dat je daar de fout in gaat?

Ik had mijn reactie ge-edit.
    Maar aangezien er al weer veel nieuwe reacties waren, een nieuwe post:

- Sony Ericcson X10
    - Iphone 3GS
    - samsung galaxy s plus
    - samsung galaxy xe beats
    - samsung galaxy note
    - blackberry torch

Citaat van Willem

Lodewijk, is het niet de bedoeling dat de moderatoren eerst naar de super moderatoren moeten toe stappen inplaats gelijk naar projectleider.

Voel me een beetje alsof ik hier zit voor spek en bonen.

In dit geval was het een urgent gevalletje. BrokenTrack trad buiten de regels en (na snel overleg?) is besloten BrokenTrack te verbannen.

In principe hoort een MOD naar de SMOD te stappen, en indien nodig naar een van de beheerders.
    Maar als de beheeders / SMOD offline zijn dan zal er een stapje hogerop gekeken moeten worden. (Lodewijk was in dat geval aanwezig, daar ga ik vanuit!)

Kortom:
    MOD communiceert naar SMOD.
    Maar als dat (al dan niet tijdelijk) niet kan, moet er hoger gekeken worden.

Hallo Dein,

Ik zie een samenwerking wel zitten.
    Er zijn alleen een paar punten waar ik op vast loop.

- Rond de tafel zitten.
    Ik woon in Nederland (Apeldoorn) en jij in Belgie.
    Even snel afspreken zit er niet in, en vaak afspreken gaat flink in de papieren lopen.

- Kantoor.
    Beschik je al over een kantoor? Zoja, waar?

- Grafisch vormgeven.
    Het gebruik van photoshop is voor mij hetzelfde als het gebruik van een toverstaf. Beide kan ik het niet. Ben wel bereid het te leren!

- Meetings.
    Wat versta je daaronder? Meetings met klanten, of onderlinge meetings?