Haha, inderdaad erg gaaf! Voor mij ook onbekend.
Nooit echt bij stilgestaan, maar inderdaad. START om af te sluiten :p
Citaat- zou je op de 'Start'-knop moeten drukken om de motor te kunnen afzetten.
Haha, inderdaad erg gaaf! Voor mij ook onbekend.
Nooit echt bij stilgestaan, maar inderdaad. START om af te sluiten :p
Citaat- zou je op de 'Start'-knop moeten drukken om de motor te kunnen afzetten.
Succes allemaal, laten we er een gezellige tijd van maken!:cheer:
:slotje:
Crimz, maak nou is wat zelf joh.
Elke week heb je een andere gedownloade source en wil je dat wij alle scripts aanpassen naar die gedownloade source. Dit is nu al de 3e keer deze week.
Citaat van BrokenTrackhttp://lmgtfy.com/?q=css+progressbar
Er staat er zelfs hier één op CP, die gemaakt is door iemand op het internet.
Voortaan zelf even het gezonde verstand gebruiken
Elk script is anders, en in elke website heb je andere benamingen.
Als je iets gebruikt buiten je gedownloade source zal er dingen aangepast meoten worden
Blij dat het is opgelost!:slotje:
Uit de stad waar zich het koninginnendag drama is voorgevallen:)
Http://www.bendes.nl heb ik ingelicht over dit project.
Hier werken wij niet aan mee, en willen we ook niet mee geassocieerd worden. Criminals leden dienen op een eerlijke manier in ranking te stijgen, zonder daarvan gebruik te maken van dergelijke programma's.
Oke, en wat wil je nu dat we doen? Dat we die even gaan maken voor je?
Download een andere source, of probeer zelf de scripts te maken.
Wij hebben niet alles, en kunnen ook niet alles voor iedereen maken. We zijn er met zijn allen om problemen op te lossen waar tegen aan word gelopen.
Ahh helder, een fout. Welke????
Tsja, zolang er geen MERK naam opstaat mag het.
Maar als er een MERK naam opstaat en het is illegaal/nep (ga daar maar vanuit) dan kan je problemen krijgen met de douane.
Zelf koop ik ook wel is kleren in china via de Ebay (TaoBao), maar dat is alleen voor eigen gebruik en zal er niet gestraft worden. Maar als mijn pakketje word onderschept, tsja krijg je een brief van stoute jongen niet meer doen.
Maar bij hoeveelheden waarvan je mag uitgaan dat het niet voor eigen gebruik is het een financieel delict en zal je gestraft worden. De keuze is aan jou!
Inderdaad. Valse beschuldigingen. (Namen worden gefilterd)
Dit is wel heel erg verouderd, niet waar?
crimz, uhhh nee.
Gewoon van onderstaande code een mooie echo maken, en het is opgelost. Waarom maak je eigenlijk gebruik van zo'n lange lijn 'comment'.? Het mag, maar als je dat veel gebruikt kan de code minder snel uitgevoerd worden.
En inderdaad, beter scheid je html en php volledig van elkaar af. Fijner voor jezelf werken en bewaart het overzicht!:cheer:
Meer info per PB.:cheer:
Hartstikke bedankt Rick voor je bijdrage, waaronder de mobiele versie!
Nogmaals bedankt!:cheer: