Posts by R-Mijnten

Voorbeeld van wat TS zoekt?
    http://www.kvk.nl/

Zie rechts in beeld "geef uw mening", zodra je erop gaat staan verschuift wordt het wat groter. Op kantoor is bron weergegeven uitgeschakeld en ik heb zo 1-2-3 ook geen idee hoe dat zou heten.

Kan je misschien beter uitleggen wat je zoekt?

Zoals ik het nu begrijp:
    Klik <a href="http://www.google.nl">hier</a> om naar GOOGLE.nl te gaan.

Maar dat lijkt me te simpel voor je vraag?

Tsja brein is een lachwekkende lobbyclub die probeert om het downloaden te stoppen.
    Maar ze vergeten daarbij dat het downloaden volledig legaal is maar dat het uploaden illegaal is. Wat ze nu doen zijn torrents stoppen. Alles wat op internet is word vermenigvuldigt en zal je nooit kunnen verwijderen.

Voorkomen is beter dan genezen.

Wat ook een lachwekkende actie van Brein is dat ze FTD tot stoppen hebben gebracht. Gevolg: Veel meer andere software is tot ons beschikking gekomen om alsnog aan onze downloads te komen. Die actie werkte averechts.

Dat houd ons niet tegen om te downloaden via nieuwsgroepen of via andere manieren.
    Zolang er nog geen download verbod is zal er niet veel veranderen!

Met de verstuurde email met dat taalgebruik zal ik zelf persoonlijk niet eens reageren.
    Hooguit ga ik eens lachen en klik ik de mail vervolgens netjes weg.
    Om direct te dreigen met aangifte doen als je net op je eigen benen kan lopen is ook overdreven.

Stel een nette brief op en geef de verkoper 48 uur na ontvangst van de mail de gelegenheid om alsnog de source te versturen of het betaalde bedrag terug te boeken.
    Na die 48uur kan je nog eens vriendelijk doch dringend verzoeken de source binnen 24uur na ontvangst van de mail te versturen. Mocht dat niet gebeuren dan ben je genoodzaakt om aangifte te doen wegens het niet overeenkomen van een verkoopovereenkomst.
    Aangekomen bij de laatste stap ben je vrijwel zeker dat je het betaalde bedrag nooit meer terugziet.

Nog even wat:
    Jij suggereert direct van oplichting...
    - Het kan zijn dat de website er even uitligt waardoor de link niet is verstuurd?
    - Het kan een missverstand zijn?
    - Een foutje met de betaling?
    - Foutje bij de betaaldienst?

Iemand beschuldigen van oplichting zonder bewijs is echt een hele vieze streek!

Tot aan waar heb je het bericht gelezen? Lees het anders nog is een keer!

Just eat is gewoon erg sportief en loopt niet weg voor de gemaakte fout(en).
    Ze accepteren de fout en de schade die ze hebben gemaakt nemen ze voor lief, je kan niets verkeerds zeggen over hun actie?

Citaat van sukel

Je gebruikt toch geen pagina systeem bij een outgame?

Waarom niet? Als daar verschillende pagina's zijn raad ik een pagina systeem aan. Bovendien, bij meer dan 1 pagina vind ik het al aan te raden.
    Als je enkel een plaatje of een login script heb, dan niet natuurlijk.

Citaat van sukel

Wat ik meestal doe is gewoon bij de nieuwe layout de index daar de .php in te gooien en dan de index vervangen met de nieuwe.

Ik denk dat je er nog niet veel van begrijpt..

Als je een pagina systeem gebruikt moet je zorgen dat de content steeds verwisseld met scripts.
    Pagina systeem zal je eventueel ook moeten aanpassen aan je index. Daarna wellicht ook de scripts zelf om een mooi 1 geheel te krijgen (ivm gebruikte css).
    Ik kan je hierbij wel helpen, neem even contact op eventueel.

Downloaden is gewoon legaal hoor?
    Uploaden kan strafbaar zijn.

(verzamel) Websites met torrents wil Brein graag neerhalen om het downloaden te verminderen. TPB is zo'n (verzamel)website met verschillende torrents:)

Citaat van L.Groot

Ruben ik kom wel een keertje bij je langs als ik in Apeldoorn zit (om de week) ^^. Ik zit daar om het weekend bij mijn vader in de fruiten buurt bij het Mheenpark in de buurt.

Haha, tegek. Dat is redelijk dicht bij. (Kanaal)
    Hebben het er via skypie wel even over :)

Best grappig om te zien allemaal waar we vandaan komen !

Citaat van Cas

Op een webshop zijn advertenties echt not-done. Wel advertenties over je eigen webshop die bijvoorbeeld naar een korting zijn handig.

Tsja maar dan is het ook niet echt een advertentie toch?
    Meer een actie plek van de eigen webshop :)

Ik raad het echt af wil je je webshop goed laten lopen.
    Je moet zorgen dat de bezoeker zolang mogelijk op jouw website blijft :)

Nee dit zal ik je afraden.
    Wat voor advertenties wil je dan daar zetten?
    Uiteindelijk wil je dat de bezoeker zo lang mogelijk op jou website blijft en wellicht een hoesje gaat bestellen. Ja toch?

Als je dan de aandacht trekt van de bezoeker om op een andere website te kijken... Not done.