Posts by R-Mijnten

Zo, damn! Dat is nog is krachtig.

Gelukkig is het virus alleen nog aangetroffen in

Citaat

Naast infecties in Iran zijn ook computers in Israël, Hongarije, Libanon, Palestina, Sudan en Syrië door de malware besmet geraakt.

En niet in Europa.

In de getroffen landen is toch vaak meer aanslagen en criminaliteit dan in Europa. Als ze daarmee het een en ander kunnen voorkomen ben ik best blij.
    In elk ander geval is het mooi balen als je ben getroffen..

(Kan je de bestanden wel backuppen, of backup je de virus dan mee als je je systeem wil herinstalleren?)

We willen een website maken waar veel onride filmpjes op staan van diverse attracties in verschillende pretparken.
    Inmiddels is de onderhandeling over een domeinnaam geslaagd:
    http://www.onride.nl

Hierbij krijg ik tevens de beschikking over een groot aantal pretpark filmpjes (onride) tussen de 250 - 300 filmpjes.
    Deze worden voorzien van tekst en muziek!

Per park maken we een lijst met alle attracties, en ons streven is om voor de meeste attracties een filmpje en/of foto's te maken.

Graag willen we een zo duidelijk mogelijke layout die gebruiksvriendelijk is en waar de bezoekers langer naar blijven kijken. Graag nog wat meer tips!:cheer:

Citaat van jgdonleach

Er is toch al z'n source. Die is ooit hier verkocht, is dit geen idee?

Klopt. Maar ik wil geen online game oid.
    Een website waar de bezoekers veel filmpjes kunnen bekijken en dergelijke van achtbanen en andere attracties.
    Ook revieuws van diverse pretparken komen op de website.

Inmiddels heb ik een toffe partner gevonden en kan de zoektocht gesloten worden. De onderhandelingen over het domein zijn succesvol afgerond.

:cheer::slotje:

Zoveel werk is het niet. Alleen een bestandje includen op de pagina(s) waarvan jij de bezoekers wilt weten. Gebruik je pagina systeem dan is het maar 1 include op index.php :)
    Rest is gewoon erg simpel om te implementeren.

Ik kan een statistieken script voor je maken?
    Deze dien je dan zelf op de website te plaatsen :)

Laat het me even weten via PB, betaling kan alleen met overschrijving.
    [offtopic]Oja, dit script heb ik ooit is gemaakt voor mijn eigen website, eventueel kan ik een screenshot sturen. [/offtopic]

Citaat van eeyk

Bij upc moet tpb voor 20 mei geblokkeerd zijn nou ik kijk net en ik kan er nog gewoon op.

Dat klopt: :)

Citaat

Op de nieuwe site zijn wijzigingen doorgevoerd

Helaas mag ik weer de hele dag binnen werken.
    Maar omdat ik vorige week bijna 50uur heb gewerkt in 4 dagen (ivm hemelvaart) ben ik morgen en als het toelaat vrijdag ook vrij.

Vanavond ben ik aan het voetballen, lekker met dit mooie weer ff ballen;)

Wat ik bovenal lachwekkend vind is dat Brein en wie dan ook nooit is opgewassen tegen de macht van het internet.
    Downloaden doen we toch wel, of het nu linksom of rechtsom is.

AMSTERDAM - The Pirate Bay lanceert een site met een nieuw ip-adres waardoor bezoekers uit landen waar de torrentsite geblokkeerd wordt toch toegang hebben.

Dat meldt Torrentfreak.
    Onder meer in Nederland, België, Italië en Groot-Brittannië zijn providers verplicht om The Pirate Bay te blokkeren. Rechters oordeelden dat de website te veel auteursrechtelijk beschermd materiaal aanbiedt en daarmee piraterij stimuleert.
    Op de nieuwe site zijn wijzigingen doorgevoerd in de manier waarop het met proxies omgaat. Via proxies kunnen gebruikers de blokkade omzeilen.
    "In de meeste landen waar The Pirate Bay wordt geblokkeerd, wordt het gedaan door een domein- en IP-adres filter," schrijft TorrentFreak. "Maar omdat TPB een nieuw IP-adres heeft toegevoegd, kunnen geblokkeerde abonnees weer zonder problemen toegang krijgen tot de site.”

Bron: NU.nl

Naar mijn weten heb je met een Visa kaart geen Maestro.
    Met een Master Card heb je wel een Meastro.

Ik ben gewoon een geboren kaaskop en bezit een nederlandse bankpas met het logo Meastro. Als er Meastro op staat kan je overal betalen in binnen en buitenland. ALs ik jou was zou ik even oriënteren hoe en wat;)

Kennis van HTML en CSS, php is niet nodig. Dat verzorg ik.
    Helpen met het opzetten van de website en meedenken over de strategie. Recensies en ervaringen schrijven over verschillende pretparken zal in een later stadium aan bod komen, maar is niet vereist.

Hallo allemaal,

Voor mijn volgende project ben ik op zoek naar min. 1 partner die me helpt met het opzetten van een pretpark website.

Uitleg:
    Op de website zal verschillende youtube filmpjes komen die gaan over achtbanen, thrillers ed. in een pretpark.
    Dit kunnen filmpjes zijn van zowel in de attractie als buiten de attractie.

Kosten, opbrengsten:
    Alle kosten worden door mij betaald en verzorgd.
    - Aanschaf domein.
    - Hosting.
    - Layout incl. slicing.
    - Marketing.
    - Overige kosten.

Eventuele opbrengsten gaan eerst naar mij tot de gemaakte kosten zijn gedekt. Dit word netjes en overzichtelijk bijgehouden.
    Verdere opbrengsten worden verdeeld in vergelijking met je gemaakte aantal uren. Hoe meer uur je eraan hebt gezeten, hoe groter deel je van de inkomsten zal ontvangen!

Op dit moment is er een onderhandeling gaande om een groot aantal youtube filmpjes en een zeer bekend pretpark domein over te nemen.

Vragen:
    Vragen kan je stellen in dit topic of per PB.
    Wens je graag mailcontact? Klik dan hier

:cheer:R-Mijnten

Citaat

De rijst mag niet gekookt zijn!

Hele handige tip! Had ik zelf nooit op kunnen komen!:)

Let op;
    Als je de telefoon wil laten repareren stuur hem dan niet op.
    Ga langs een (turkse) telekomzaak of ga naar de Zwarte Markt in Beverwijk. Onzettend veel handige buitenlanders die graag met telefoons knutselen en er ook handig in zijn. Ze vragen relatief kleine tarieven vergeleken met ekte winkels:)

Had je trouwens geen Super hoesje om je telefoon zitten?

Erg mooi weer Georgo.
    Alleen laatste plaatje is inderdaad net wat Reza zegt wat onduidelijk. Misschien nog wat sleutelen of een lichtere achtergrond geven?

Bovenalles vind ik je tekening al heel mooi!

Een printer waarmee je alles 3D kan printen.
    Het is nu volop in ontwikkeling, maar het werkt fantastich.

Een speelgoedauto's (rijdend) kan je kopiëren en opnieuw laten 'afdrukken' ook hier is de kopie gewoon werkend en rijd de auto.
    Het moet zelfs zo worden dat je bijv. voedsel moet kunnen 'kopieren'.

Het word heel prijzig qua grondstoffen, en je kan meestal maar 1 grondstof gebruiken.

(bron: RTL Z hele tijd terug)

Printen op metaal. Het bestaat al echt, en het werkt ook fantastisch. Kosten? Relatief laag.
    Printen op metaal is erg handig voor winkels met reclame borden, het bord kan in weer en wind staan doordat het is geprint op metaal. (soort van erin laseren!)

Ook erg handig bij begraafplaatsen, een persoonlijke boodschap op een stalen plaat wat nooit verweerd!

Blij dat ik nog maar 19 ben, ik ga nog zoveel meemaken!:cheer: