Posts by R-Mijnten
-
-
-
Jongens, ik heb weer een aantal reacties verwijderd.
Wolf wil het nou eenmaal gratis, dus geen onzin reacties meer.*bump*
-
-
Citaat van Db-maffia
tsja ach... ik had het al aan een moderator gemeld maar die gaf mij als reactie:
Hallo,Ik heb uw report verwijderd.
De TS, heeft een layout erin verwerkt, en is er enige tijd mee bezig geweest.
Ook, zo zegt hij, zijn er een aantal unieke opties.Het betreft, de gehele source. En niet 1 script.
Groetjes,
R-MijntenDb-Maffia, ik weet niet of het die source is. Ken die niet goed, dus ik trek daar geen conclusie over.
Ik neem aan, dat de TS voordat hij een topic heeft geopend alles rondom licentie's heeft onderzocht.Nu weer ontopic, net als Pim zegt.
-
Citaat van stan
Je merkt hoe wijzer (en ouder) je word dat het ook gewoon mensen zijn net als jij en ik.Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens.
Het zijn stuk voor stuk aardige mensen, zonder uniform.
Maar als ze die aanhebben, hebben ze gezag, en profiteren ze er iets teveel van in mijn ogen.Ik zie heel vaak een politieauto door rood rijden, zonder zwaailicht.
Als wij het doen, is het 120euro (dacht ik) zonder pardon!En voor hele kleine dingen, meteen boete uitschrijven. Wat echt onzin is.
Een vriend van mij, was op het plein met een blikje aan het voetballen, puur uit verveling.
Stond er oom agent naast, en krijgt hij een boete van 90 euro, van verstoring van openbare orde.
Vind ik pure onzin.Met oud en nieuw, bij mijn Opa en Oma wonen 2agenten. Die hebben niets legaal, alles komt uit belgie.
Als wij het doen, is het inbeslag name en taakstraf.
Op dat moment, zijn ze wel in prive. En kan je er ontzettend mee lachen. Maar toch vind ik, dat ze het goede voorbeeld moeten geven.
Maar dat vind ik persoonlijk..R-Mijnten
-
Nu graag weer ontopic.
De topicstarter heeft duidelijk aangegeven dat gevonden bugs worden opgelost. Dus reacties als "er zijn veel bugs" is niet nodig. -
ja erg mooi!
Lekker rustig, en zakelijk.Hij is goed gelukt, in mijn ogen.
-
Ik kom er ook bijna niet meer mee in aanraking.
Af en toe is gesprekje op plein, dit en dat mag niet. En let erop.Ik vind het stoerder om niet in aanraking te zijn geweest, dan wel.
Ze weten je altijd te vinden, en als je eenmaal bekend bent. En je doet aangifte tegen iets, nemen ze het minder serieus, omdat je ook een slechte achtergrond hebben.Ik vind het wel erg zielig, dat sommige agenten voor helee kleine dingen boete's uitschrijven etc. Maarja, dat zijn mijn meningen.
Maar ze zien ook veel over het hoofd, kleine dingen.Alleen straffen die ze geven, zijn te laag helaas.
R-Mijnten
-
Hallo leden CP,
Ik lees overal veel berichten over Politie deed dit en dat.
Dit lees ik hier op CP, maar ook in de krant.
Je hoort en leest het overal..Nu wil ik dus vragen, welke ervaring hebben jullie met de politie? (1/10)
==
Ik zelf heb er aardig wat ervaring mee gehad.Mijn (toenmalige) vriendin, is 2jaar geleden ernstig mishandeld, door een stel jongens. Ze keek die kant op, en ze werden meteen boos. Dit waarschijnlijk doordat ze onder invloed waren.
Ze is ernstig geschopt en geslagen, hoofd, borst.
Ook is haar oorbellen eruit getrokken, waardoor ze gescheurde oorlellen had. Ondertussen ben ik aangesneld, en heb ik ook klappen gekregen en uitgedeeld.Op bureau is me (toenmalige) vriendin goed behandeld, en altijd goed op de hoogte gehouden.
De daders, hebben 120uur werkstraf gekregen.==
In mijn voetbalelftal is een aantal maanden geleden een teamgenoot vermoord.
Hij is door *vrienden* opgesloten in een zeecontainer op een bedrijventerrein. Dit hebben ze gedaan doordat ze ruzie hadden over een meisje, en hun hem een lesje wouden leren.De daders hebben Tano opgesloten, en een vuurtje gemaakt in de container. Even later zijn ze teruggekomen, en zagen ze het levenloze lichaam..|-)
De daders hebben niets gemeld, en geen actie ondernomen..
Gelukkig heeft een van de daders (een meisje van 16 dacht ik) het verteld tegen haar vader die direct ondernam.
De daders 5, zijn allemaal opgepakt.De vraag is nog steeds, heeft Tano zelf een vuurtje gemaakt? (hij had claustrofobie) Of de daders? Zelf dat ik dat laatste.
R.I.P Tano.
==
Verder ben ik ook opgepakt, door van alles en nog wat kleine dingen. Geen geweld/diefstal.
Nooit straf gehad.
==
Nu graag al jullie ervaringen.
En wat jullie van het politiewerk vinden. -
Ja, zo profiteert iedereen er van.
Goede keuze, hoop dat Pim er goede zetten mee doet voor CP. -
:slotje:
-
@ Db-maffia.
Ik denk dat daar nog wel over te praten valt, als je iets hebt gemaakt.
En het is niet helemaal goed, kan je het bewerken en aanpassen.
Ik zou wel contract afsluiten oid, waarin alles in vaststaat. -
ik host 1 van me site's bij antagonist.
Daar heb ik 60gb verkeer, en kom ik nooit aan. Is ook voor een zeer scherpe prijs!Ongelimiteerd ken ik niet.
-
En hoe kan je dan aantonen dat jij die hebt gebracht?
Want als je de link ergens dumpt, weet je niet wie zich dmv die link hebt aangemeld.
Hoe wil je dat aanpakken? -
Vind het ook wel een leuke layout, alleen is hij nog lang niet af [offtopic]duhh[/offtopic]
Maar ik ben benieuwd naar de rest wat komen zal, dan is het plaatje compleet.ga zo door dus.
-
Ik heb deze source niet, zoals wolf zei.
Ik heb enkel de out en ingame;)Source heb ik zelf gemaakt, dmv vendetta.
-
Gefeliciteerd Pim.
Hoop dat CP nu voorwaarts gaat:)
-
OSVendetta source gebruik ik, deze bevat weinig bugs.
En is, gemakkelijk uit te breiden. Ik heb alleen de source gepakt, en ben nu bezig om dit totaal te herschrijven. Maar ook zonder dat, bevat het weinig bugs.
Alleen wat slordigheden in de scripting hier en daar, maar dat is zo gepiept. Beveiliging is ook niet van het hoogste niveau, maar voor 10euro heb je niets meer. En dit is gratis te download op CP!:D -
Mooie layout, met elke layout overtref je jezelf weer.
Ga zo door!:)