ik ben er!:p
Posts by R-Mijnten
-
-
Pffuh, wat gaat de tijd snel zeg!
Zat nog ff met meisje te cammen enzo, (nee gewoon kletsen!)
En keek ff naar klok rechtsonderin, en zag half1.
NACHTBRAAK!:D -
Voor zover ik weet hebben Pim een K.Rens al wel een duidelijke favoriet..!
(weet niet of ik al mag zeggen welke..;))
Pim is ook al bezig met Versie 5 voor criminalspoint, hierin komt natuurlijk ook de winnende layout! (weet niet helemaal zeker, dacht ik wel!)
Verdere informatie zal je echt van Pim of Koen moeten krijgen. -
Gesloten.
:slotje:
-
Citaat van Jasper
dit is mijn laatste jaar dat ik vuurwerk heb gekocht, ben nu 15 en de lol is er wel een beetje vanaf. ik ga liever naar het vuurwerk kijken. en bespaart mij weer geld.
Geloof ik niet.
Geloof mij, als in december weer de folders op de mat vallen, besluit je toch om wat te gaan halen;)Volgend jaar ga ik naar het marktplein (in me woonplaats Apeldoorn) waar dit jaar een fantastisch gezamelijke vuurwerkfeest was. Zag er echt geweldig uit, en ben dus ook van plan om er volgend jaar bij te zijn!
Ik koop wel een paar mooie potten, voor de avond ervoor/ernaar en die dag zelf nog even. Vuurwerk blijft mooi:D -
Citaat van SvenB
Hoe bedoel je veel aandacht?
- Het bevat geen mooie logo, het is enkel tekst wat jammer is.
- De bovenste blauwe balk is erg saai, en had ook anders gekund.
- De onderste balk is erg groot, en bevat hetzelfde als de navigatie.Ik ben absoluut geen designer, en hoe het beter kan..?
Ik heb geen idee, dat laat ik over aan anderen. Dit is ook mijn mening, en dit vind ik dus ook het jammerre aan de layout;) -
Pluspunt: Komt professioneel over, en is overzichtelijk.
Minpunt: Logo (is enkel naam)
Conclusie: Komt goed en professioneel over, alleen hier en daar is niet echt veel aandacht aan besteed, en dat is jammer.
Evt waarde: Beoordeel ik niet. -
Vuurwerk is prachtig.
Maar sommige mensen schieten 700/800 euro de lucht in.
(vriend van me, hij houd het nog rustig, zijn vader haalt de 2500 gemakkelijk)
Reken er dus maar op dat daar heel wat euro's de lucht in is geschoten.
Ik vind dat echt heel erg veel, en geef liever 100euro uit, of 80 en hou de rest in mijn zak. -
Pff, ik ben nu aanwezig, maar helemaal helder nog niet..;)
Ik had een wedstrijd met kameraad van me, 24uur lang feesten..!:D Was om 10uur begonnen met bier drinken, en zou de volgende dag om 10uur eindigen. Moest wel minimaal 2/3 bier drinken per uur, dus was erg leuk;) Maar erg vermoeiend|-) -
6 wel, 4 licht verbrand. Dacht dat sterretjes koud vuur was, niet dus..?
Mijn voornemens waren:
- Stoppen met nagelbijten.
- Minder bier drinken. (Schrijf die absoluut maar af..!)
- Me leven weer oppakken na het verlies van veel dierbare familieleden en teammaatje (tragische dood, vermoord..)
- School goed afmaken, (ben supergoed bezig, dit dus volhouden)
- 10 vingers:D (is gelukt, ik heb ze nog)Allemaal gelukkig nieuwjaar 2010!
-
Citaat van Lodewijk
Maar niet ernstig, hopelijk? Je typt nog redelijk netjes..
Nee ik typ nu gewoon wat langzamer;)
Ik ga nu de stad in:cheer:Zit al aan het bier vanaf vanmorgen 10uur, wil met een vriend van mij de wedstrijd afmaken, elk uur 2/3 biertjes minimaal op. En dat 24uur lang!!:piraat:
Dus nog 7uur, we zijn er bijna:x
Ik spreek jullie nog wel, kallum boys:cheer: -
Heeuu!:D
Allemaal de beste wensen voor 2010, veel lol, veel plezier.
En enorm veel bier natuurlijk:piraat:
Mijn beste wensen waren helaas minder bier, want teveel is geen plezier?
Zal wel, maar ik ga nu de stad in, daar is het enorm feest nu:DHeb vier verbrande vingers helaas, ze zeiden toch echt dat sterretjes koud vuur was?
Veel plezier nog allemaal(h)
-
-
Probleem opgelost;)
-
Reclame.
-
Gelukkig!:p
Stop ik ermee voor vandaag;)
Ben moe, al wakker vanaf 5uur, vuurwerk halen he. Dus wekkertje zetten;)
Truste! -
Niemand meer aanwezig? Gezellig hoor:P
-
Ja eindelijk sneeuw!:D
Leuk met oudjaarsdag sneeuw, vind ik altijd wel een gezellige boel dan. Het is hier nu weer goed wit op de straten. laat het de hele nacht maar doorsneeuwen!:D Zolang het maar niet mistig word:@ -
Citaat van SkyNet
ja ik weet het, zie die maar is in een buis te krijgen ("als je het normaal wilt afschieten) want als je gaat rennen is de kans ook klein dat je geraakt word :p
Dat je het overleeft, ja inderdaad.
http://www.youtube.com/watch?v=O-OXCZ3Pc2k
En dat terwijl ze echt heel veel afstand hebben, is alsnog het hele beeld gevuld! Kan je nagaan wat een klap dat zou geven!Gelukkig dat dat illegaal is, er zij gekken die denken dat wel even af te kunnen steken op een plein ofzo:p
-
Citaat van SkyNet
Oefengranaten kan je volgens mij uit België halen (20 euro per stuk)
Ik ken iemand die woont op zo'n soort hof met allemaal huizen en daar had dronken man 8" afgestoken en neergegooid -.-'
6 ramen kapot en politie op zijn dak:p
Ooit wel eens 48inch gezien, zoek maar is op youtube:p Dat is echt niet normaal gewoon:p
Ik zal morgen even wat foto's maken van me vuurwerk en zal dan wat online zetten. (Alleen duits en nederlands vuurwerk maak ik foto's van.)