Oke, en nu aan jullie om te bewijzen of jullie het kunnen.
Nu niet meer offtopic gaan hierom..
Posts by R-Mijnten
-
-
Ja mag natuurlijk;)
Het is misschien wel handig als de sources alsnog bij de download terecht komen, want dan heeft iedereen er wat aan.
(niet iedereen kijkt op het forum, of leest dit topic he;)) -
Post dan het script van leavefamily.php
Hier hebben we meer aan dan een leuk en duidelijk verhaal;) -
Oke en nu weer ontopic!
Eerst volgende krijgt zonder pardon een paar punten.
Niet iedereen is handig in website's. Iedereen is klein begonnen, en liep tegen problemen aan waar hij/zij niet direct een oplossing voor had.Back ontopic.
-
Oke, de eerst volgende die nu een onzin reactie kan even nadenken.
Graag reageren met opbouwende kritiek, en geen afkrakende reacties. -
Tsja, wat moet ik ervan denken?
Ik heb nu al bijna 1,5jaar me scooter certificaat en er was toen al sprake van dat het zou komen. Al erg lang kan ik zeggen.
Ik had toen de keuze om alleen de toets te maken, (heb ik gedaan) en kostte me 40euro dacht ik.
Of ik kon toen (dacht) 190 euro betalen, moest verplicht 8lessen volgen en praktijk examen doen en als ik zou slagen in 1 kreeg ik 178euro terug. (de bedragen weet ik echt niet precies meer!)Maarja, kan nog wel even doorgaan maar is niet nodig:p
Ik vind het een goed en leuk idee, maar betwijfel of het er ook daadwerkelijk gaat komen, het is al zoveeel uitgesteld namelijk!
-
:slotje:
-
-
Iedereen maakt keuzes in het leven.
Dein koos ervoor om vaarwel tegen CP te zeggen, waar hij later enorm veel spijt van kreeg.
Hij heeft veel goede dingen voor CP gedaan, en daarom hebben we ook niet getwijfeld hem er weer bij te laten.Iedereen die het er niet mee eens is, graag even argumenteren.
-
Welkom terug DEIN!:D
-
Verzorg eerst je beginpost eens goed.
Wat is er fout? Wat is je bankbug?
En post de regels waarin jij denkt dat het fout zit, als je dat heb gedaan, open ik het topic weer (pm me daarvoor)Tot nu toe...:slotje:
-
Oke, en nu weer ontopic!
-
Jammer dat jullie vertrekken..
-
[offtopic]Egotrippers sommigge hier...[/offtopic]
Nee als nederland plat ligt door een aardbeving, komt haiti inderdaad niet helpen. Het heeft zelf niet eens genoeg.
Ookal gaat er 7 of 11 procent naar de hoge pieten, 89 of 93 procent gaat daar dus wel heen.
Opbouw van scholen, bedrijven, huizen, dorpen, wegen, alles is weg.
En alles moet weer worden her opgebouwt.Als nederland zoiets overkomt, mogen wij ook hopen dat er mensen zijn die geld inzamelen. Gebeurt dat niet? Dan hebben wij allemaal een langzame dood.. Geen eten = geen leven.
En als we dat wel hebben, waar is de wc dan? Die is er niet, dus doe je het maar op een hoekje van de straat, en gaan we dood van de bacteri?n.Als iedereen 5euro doneert, hebben we 85miljoen.
(plus de verdubbeling!!) dan word het 170miljoen.Triest dat er mensen zijn, die niet verder denken dan hun eigen land. Ik ken geen enkele inwoner daar, weet niet eens waar haiti ligt.
Maar heb wel 130euro gestort, omdat alles daar weg is.
5euro is voldoende!![offtopic]Ja, af en toe beetje hard. Maar zo denk ik erover(a)[/offtopic]
-
Citaat van netostar
Het is maar een aardbeving. En al die mensen geven geld aan andere landen maar mensen in nederland die het krap hebben krijgen niks. DUS REGERING EERS EIGEN DAN BUITEN.(L)
Jij ik, iedereen heeft nog een huis.
Familie, onderkomen, elke nacht droog en warm in een bed.
Inwoners van haiti hebben helemaal niets meer, geen huis, geen ouders/familie, geld onderkomen. Alles is in 1klap weg!
Stel je eens voor, een aardbeving in nederland, alles is kapot. Je hebt geen ouders meer, veel familie leden zijn omgekomen.
Sta je dan, in de kou, met helemaal niets meer.Ik heb 130euro gestort naar haiti, ik vind het heel erg wat daar is gebeurd. En heb geen enkele cent spijt van mijn beslissing..!
Ik slaap immers nog elke nacht lekker in een bedje, lekker warm en droog.
Dieptriest wat daar is gebeurd! -
Citaat van anovic-cww
Heeft iemand een kleine overzicht van de bugfixen tot nu toe??
Topic doorlezen en je hebt een mooi overzichtje;)
Je weet dan meteen ook de oplossingen, en de reacties van andere gebruikers.
(misschien zijn er wel verbeteringen gekomen, of zitten er nog meer fouten in. Dat lees je dan direct allemaal:)) -
[offtopic]14 is naar mijn mening ook te jong, maarja, zal zo wel weer kritiek krijgen:)[/offtopic]
Verder heb ik wel degelijk kritiek op Joshua.
Hij sluit topics, zonder goede rede..!
Vertrouwen in de mensheid moet je hebben. Je moet het maar vertrouwen, en als het tegendeel is bewezen is het een slotje + evt. consequenties.
Klik
Jij deed het tegendeel, hij moet het maar bewijzen.Een agent pakt je toch ook niet zomaar op? En dan moet jij maar aantonen dat je niets verkeerd heb gedaan? Omgekeerde wereld.
Ook vind ik dat je af en toe wat te streng ben, je smijt af en toe met banpunten en waarschuwingen. Er gaat 1iemand lichtelijk offtopic, meteen een waarschuwing. Dit kan je ook door de vingers zien, Of een PB naar diegene toesturen.
Tsja, Kabling? Die zie ik bijna nooit hier..
Riick, niks negatiefs over te melden. Zijn verleden is rechtgezet, op een nette manier. En handelt erg goed!
-
Citaat
6. Alle schade die WJ Solutions heeft geleden als gevolg van acties of inhoud van de gebruiker, of door een schending van de voorwaarden door de gebruiker, zal verhaald worden op de gebruiker.
Dit zou je webhoster kunnen gebruiken.
Jij bent verantwoordelijk voor de inhoud van jou website! Je site is waarschijnlijk niet goed beveiligd tegen DDos attack, en de server van wjsolutions heeft hierdoor schade geleden. -
Op vista heb je in de onderste balk, de taakbalk.
Een toetsenbord icoontje, klik daarop en zorg dat je instelling staat op de Verenigde staten (internationaal):D -
Wat is je "Project"? Een criminals, of een totaal nieuwere versie hiervan?