Posts by R-Mijnten

Ik ben vandaag wezen daten met een meisje met macedonische afgrond.
    Op een gegeven moment kwam dit onderwerp ook aan bod, en zij is ook voorstander.

In haar buurt wonen erg veel turken en Marokkanen.
    Zij durfs savonds de straat niet meer op, ze is laatst al aangerand en aangevallen om haar portomonnee.
    Die 'overval' was gedaan door een Marokkaans jongetje van 13jaar.
    Maar liep wel met een mes rond te zwaaien, een groot mes had ze het over waarmee ze haar bedreigde en ze verplicht haar portmonnee af moest staan. Heeft ze gedaan, maar er zat werkelijk helemaal niets in! Maar dit heeft wel tot gevolg dat ze de straat niet meer op gaat 's avonds. En dat door een kind van 13!
    Hoe komt dat blaag op zulke ideeën?
    Toen ik zo oud was speelde ik buiten met vriendjes.
    Hun lopen met grote messen te zwaaien en overvallen te plegen! Hoe zijn die ouders dan wel niet???

Een marokkaans vriendje van mij, hele aardige gozer!
    Kunnen Nederlanders wel wat leren vind ik, als hij troep ziet ruimt hij het op. Wat nederlanders hebben gedaan.
    Hij vind het moet leefbaar blijven, als iedereen zijn troep opruimt kunnen we hier prima leven.
    Zijn vader was overvaller in Marokko, maar sinds hij in Nederland is heeft hij een 2e leven opgebouwd. Verleden achter zich gelaten en kijkend naar de toekomst! Werkt nu 40uur, en echt keihard geloof me. Zijn straf heeft hij trouwens uitgezeten in ze land (3jaar)

Hij vertelde me dit: "Ik schaam me voor me eigen volk"

Citaat van rickvbeek

wilders heeft een punt.
    maar hij zegt het op verkeerde manier.
    tegenwoordig zijn er mensen hier in nederland die niet normaal kunnen doen. deze mensen zou je veel harder moeten straffen. ben je wel is in de gevangenis geweest in nederland. dat kan je haast geen gevangenis noemen het haast een gratis hotel kamer. het enigste wat je niet hebt is dat je vrij op straat kan lopen. voor de rest kan je gewoon televisie kijken en gamen. en als je goed gedraagt kan je zelfs op de computer internetten onder toezicht tenminste.

en dan krijg je te horen van mensen op school ja je kan beter niet in de criminalitijd want als je betrappen kom je in de gevangenis en eten is daar minder lekker en je mag maar 2 uur per dag buiten wezen. natuurlijk zeggen die mensen dat want die krijgen er voor betaalt. ik ben tegen criminalitijd maar de gevangenis is niet een reden om me tegen te houden.

Inderdaad, maar je leid geen normaal leven.
    je kan niet lekker losgaan tijdens uitgaan, sterker nog je mag niet uitgaan. En om nou 24/7 te gamen en tv te kijken.
    Nee ik pas!

[offtopic]En maak je topic nu eens fatsoenlijk..?[/offtopic]

Ik heb er niets op tegen.!

Hij is een enorme eikel, hij zegt dingen die niet kunnen.
    Sommige dingen kan je niet zeggen in Nederland, je word helemaal kaalgeplukt. Of simpelweg omgelegd. Zie Pim Fortuyn.

Geert heeft wel degelijk standpunten die me raken.
    In Turkije bouwen ze ook geen kerk? Of wel soms..?

Oke, nederland bestaat tegenwoordig ook uit buitenlanders.
    Super aardige mensen, maar sommige slaan erin door!
    En juist die mensen bedoeld Geert Wilders. De mensen die nederland onveilig maken, en angst bezorgen aan de inwoners.

Ik zeg nu niet dat Nederlanders het perfect volk is.
    Zijn ook asocialen sommigen!

Ik stem niet op hem, maar vind wel dat hij gelijk heeft op sommige vlakken;)

Ook vind ik het knap dat hij ervoor uit durft te komen, veel nederlanders hebben er toch wat op tegen. Waarom weet ik niet? Maar niemand durft het te uiten publiekelijk. Hij wel!

Volgens mij bestond er ook nog een gele?
    Of zit ik fout? dacht dat die source heette ChiefBase.

Verder staat me wel iets bij van een blauwe vendetta?
    Zoek eens op: Al-Capone / Al-Pacino source
    Weet de naam niet exact meer, maar een van die 2 is ook een uitgebreidere versie van vendetta.

:cheer:

15 euro!:O

Je bent opgelicht tim.
    De layout is echt niets waard, de header is afschuwelijk.
    Layout, meerdere kleuren-combinatie wat gewoon lelijk is.
    Menu balk is amper leesbaar.

Ook vraag ik me af, waar is dat mollie gebeuren voor?
    Wat gebeurt er als ik bel?
    Een splinter nieuwe auto, gloednieuwe tv? Geen idee:p

Het is een habbo fansite begrijp ik, wat is er dan voor de fans?
    Ik versta dan ook een forum, waar leden/bezoekers hun ervaringen kunnen opdoen met elkaar.

Ik raad aan je naar de scripter te stappen van je website.
    Voorleggen dat 15euro voor dit waardeloze gedoe teveel is.

Oja, veel fouten volgens de w3c validation:
    Klik hier

Oke, en nu is het goed.
    Dein geeft duidelijk aan, dat het bestand goed in elkaar zit en absoluut geen miskoop is. Meer kunnen we niet doen, het is dus een stukje vertrouwen van jullie naar Dein toe.

Citaat

Dit biedt geen enkel spel aan geloof me, het concept is niet uniek maar gewoon een doordenker.

Einde discussie omtrent "oplichting" / "onzin" etc.
    ------------

Ze moeten er wat aan doen, als jij kan aantonen dat jij die layout heb gemaakt. Dit kan je, dus zijn ze volgens mij verplicht de website uit de lucht te halen. (ik weet het niet zeker!)

En het werkt weer:D

Heel raar, hij meld zich automatisch aan op mijn account.
    Dat werkte niet, en kreeg ik foutmeldingen. Aangezien ik draadloos internet heb, dacht ik dat het daaraan lag.
    (foutcode was ook draadloos namelijk)
    Start ik de pc opnieuw op, word ik aangemeld op het account van me vriendin? Welliswaar ging dit ook fout;) Was ook heel raar aangezien het al 3maanden uit mee is, en na die tijd zij niet op deze computer zich heeft aangemeld. Maarja, ik zit er weer op:D

Citaat van 8xdbx8

Niets?
    Ik weet niet onder welke steen jij zit maar bij ons loopt overdag zelfs iedereen rond in een clownspak ofzo

Ja dat heb je goed gelezen!
    Ik woon in Apeldoorn, en daar doen ze helemaal niets.
    Okè, een brandweerwagen, bestelbusje en een auto met veel herrie.
    Dat zal dan ook de hele optocht wezen, meer ook niet.

Citaat van larsisgoed9

Oja, volgend jaar ga ik naar Duitsland, daar delen ze kg's snoep uit met carnaval:p

TRUE! Ik ben 2keer geweest in keulen, wat een feest!
    Niet zozeer mooie praalwagens, maar daar gooien ze met dozen snoep tegelijk.
    Wij hadden toen een paraplu mee, en die omgedraaid.
    De feestgangers in de wagens gooiden continu in de paraplu, repen chocola of hele zakken. Was voor hun een kunst om het erin te krijgen, voor ons een genot de weken erna(xD)

Citaat

Ik zei: Moet hij de volgende keer meer drinken.:p

Oeps..:p

Maar inderdaad, liever 1 teveel dan teweinig.
    Straks raakte hij buiten bewustzijn, kreeg een aanval ofzo. Doordat hij teveel drank op heeft. Maarja, dat is allemaal stel dat ....;)
    Ik snap ook dat hij de telefoon opneemt, en elk telefoontje moet kunnen inschatten hoe erg het is. Maarja, het is allemaal goed gegaan gelukkig.
    Alleen blijf het raar vinden dat er geen ambulance kwam.
    Hoeft niet met spoed, absoluut niet. Maar dat er iemand komt met meer verstand, dat 4 mensen met een slok op van 16-17 jaar;)
    Mocht er nou wat gebeurd zijn, weten we niet hoe dan te handelen. En had het misschien ook wel anders kunnen aflopen;)

Citaat

Op klaarlichte dag was je waarschijnlijk ook met de auto naar de eerste hulp gereden.

Yeah right..
    Dan zijn er mensen in de omgeving, die hem kunnen verzorgen.
    En genoeg automobilisten die hem naar het ziekenhuis brengen.
    Snachts heel laat rijden er daar geen auto's, en fietst er ook bijna niemand.
    Als er iemand fietst, negeert die alles of is zelf ook bezopen.

Citaat

En achteraf gezien kun je toch stellen dat de ambulance niet nodig was geweest

Dat is een kwestie van mening, jij was er niet bij. En kan dus ook niet oordelen of het wel of niet nodig was;)
    Hij was op het moment van bellen nog bij bewustzijn, maar is ook zeker enige tijd weg geweest. En nee, ambulance was niet nodig geweest. Had ook maar 4hechtingen:p Als ze wel waren gekomen had hij nu minder tot geen last van de hersenschudding (hoe raar het ook is? Dit vertelde ze in het ziekenhuis, maar neem het met een korreltje zout)

Citaat

Een ziekenwagen sturen is nu eenmaal een duur grapje, vooral 's nachts.

Dat maakt niet uit, het kost hun geen geld om ze te sturen. Bovendien word het dan allemaal verzekeringwerk;)

Citaat

En ik neem aan dat ze niet steevast hebben gezegd: 'We sturen geen ambulance'?

Klopt, ze vroegen of hij bij bewustzijn was. Dat was hij op dat moment wel weer, maar is daarvoor zeker enige tijd weggeweest.
    Ook was hij enorm duizelig, na de klap. (voor de klap niet vertelde hij)

Citaat

Als hij door gaat van de pijn moet hij de volgende keer toch wat meer drinken...

Geef ik je gelijk in.
    Maar het was daar ook erg glad, en zijn voorwiel gleed weg waardoor hij dus op de rand botste.
    Als hij minder had gedronken, was hij waarschijnlijk niet gevallen. Zo simpel is het.
    Maar als je pijn hebt, is verzorging hoe dan ook gewenst!

Edit
    Langste bericht ooit van mij:p?

Ik betaal liever per maand.
    Dit omdat het geld terugvragen moeilijker is, dan het geven ervan.
    Stel je bent na 3maanden niet tevreden, wil je je geld terugvragen van de overige 9maanden. Dit gebeurt meestal met veel moeite om het voor elkaar te krijgen.
    Ik betaal dus per maand, en altijd aan het einde van de maand.
    (dus ook niet van tevoren)

Hosting pakketten:
    20 - 40 mb is voor mij voldoende.
    Fup dataverkeer (dit hebben de meeste namelijk al)
    rond de 5 - 10 ftp adressen, en databases.

Opzegtermijn van een maand is goed.
    Maar 2 weken van te voren lijkt mij het fijnst.
    (je zegt de 15e op, en per de 1e van de maand, ben je afgesloten)

- Ruben

De ziekenwagen is niet gekomen, mijn mening: erg raar..?

Maar ik snap ook dat wat niels zegt, als je dronken bent doe je gekke dingen. En hun willen ook niet paar klappen krijgen als ze iemand willen helpen. Maar iemand zo laten liggen? Niet de beste optie!

Tuurlijk snap ik ook dat er meer meldingen komen, en iemand die een hartaanval krijgt net even voorgaat. Maar dat terzijde;)

Je moet geen onderscheid maken, of je dronken bent of niet dronken. Elke melding moet serieus genomen worden, en niet met een korreltje zout. [offtopic]Niet dat we het nog hebben in nederland, maarja[/offtopic]

Verder gaat alles goed met hem, alleen duizelig van de hersenschudding.:hmm: