Ik ben vandaag wezen daten met een meisje met macedonische afgrond.
Op een gegeven moment kwam dit onderwerp ook aan bod, en zij is ook voorstander.
In haar buurt wonen erg veel turken en Marokkanen.
Zij durfs savonds de straat niet meer op, ze is laatst al aangerand en aangevallen om haar portomonnee.
Die 'overval' was gedaan door een Marokkaans jongetje van 13jaar.
Maar liep wel met een mes rond te zwaaien, een groot mes had ze het over waarmee ze haar bedreigde en ze verplicht haar portmonnee af moest staan. Heeft ze gedaan, maar er zat werkelijk helemaal niets in! Maar dit heeft wel tot gevolg dat ze de straat niet meer op gaat 's avonds. En dat door een kind van 13!
Hoe komt dat blaag op zulke ideeën?
Toen ik zo oud was speelde ik buiten met vriendjes.
Hun lopen met grote messen te zwaaien en overvallen te plegen! Hoe zijn die ouders dan wel niet???
Een marokkaans vriendje van mij, hele aardige gozer!
Kunnen Nederlanders wel wat leren vind ik, als hij troep ziet ruimt hij het op. Wat nederlanders hebben gedaan.
Hij vind het moet leefbaar blijven, als iedereen zijn troep opruimt kunnen we hier prima leven.
Zijn vader was overvaller in Marokko, maar sinds hij in Nederland is heeft hij een 2e leven opgebouwd. Verleden achter zich gelaten en kijkend naar de toekomst! Werkt nu 40uur, en echt keihard geloof me. Zijn straf heeft hij trouwens uitgezeten in ze land (3jaar)
Hij vertelde me dit: "Ik schaam me voor me eigen volk"