Posts by R-Mijnten

Ik vraag me 1 ding af, en die snap ik nu niet en als je met een goed argument komt nog steeds niet.
    De crew is streng?, oké prima.
    Maar denk nou eens na..?

Waarom zou de crew streng optreden?
    Als wij dit namelijk niet doen, en soms een reactie laten staan komt er een volgende offtopic reactie eraan en vervolgens weer een nutteloze offtopic reactie.
    Als wij deze gaan verwijderen, de offtopic reacties, krijgen we een heel bericht terug dat wij streng zijn.
    Maar jullie doen wat fout, niet wij.
    Volgens de regels is een volledige offtopic reactie niet toegestaan. Zijn wij dan fout?

Als wij de eerste offtopic reactie verwijderen krijgen we ook direct een heel verhaal te verduren.
    Wij zijn te streng, en we konden dit ook door de vingers zien.

Wat er ook gebeurt, we zien het door de vingers, of verwijderen de reactie. Leden snappen dan nog steeds niet dat wij de regels wel kennen.

Misschien is het handig om aan te geven welke source je gebruikt?
    En je stukjes van de script te posten, waar het evt. aan zou kunnen liggen!

larsisgoed9 en vergeten, graag ook even de beoordeling over kabling invullen. Ook al is het lastig voor jullie;)

Maar zonder die beoordeling, telt de beoordeling over Joshua niet mee;)

Citaat

Reclame tot zelfs spam wordt niet getolereerd en zal ook bestraft worden.

Volgende keer toestemming vragen voor het openen van een dergelijk topic! Bij deze dus alsnog:cheer:

[offtopic]Welkom op CP! Niet op SD;)[/offtopic]

Citaat van az

Minpunten: Soms foutieve dingen doen zoals banpunten foutief uitdelen of reacties zomaar verwijderen hmmmz!
    Tips: Iets minder streng zijn en goed het hele topic doorlezen om te zien of de banpunt of verwijderde reactie echt noodzakelijk is!

Geld dit voor Joshua? Of voor Kabling.
    Graag iets duidelijker wezen, en appart beoordelen;)

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten hebben Kabling en Joshua een proefperiode.
    Deze liep oorspronkelijk tot de 15e van deze maand.
    Maar dit is door het een en ander flink uitgelopen.

Maar voor de definitieve beoordeling willen we heel graag jullie mening weten!

Wat willen we precies weten:

PHP
    Pluspunten:
    Minpunten:
    Tips:
    Gemiddelde cijfer:
    Overige informatie:

Dit invullen voor beide proef-moderatoren.
    Reacties, of privé berichten met één beoordeling over één crewlid, worden niet in behandeling genomen.
    Zo zorgen we ervoor dat ze allebei evenveel reacties hebben, zodat we een eerlijke beoordeling kunnen geven.
    Je kan je beoordeling geven in dit topic, of via een privébericht naar ons toe (naar allebei, niet naar één van ons beiden)

Met vriendelijke groet en alvast bedankt,
    R.Mijnten & Lodewijk
    Teamleiders Moderators CP

1. Hoe heb ik het liefst de indeling:
    Menu - content - Menu
    Of Menu - content

2. Welke kleuren zie ik graag op de site:
    Licht blauw, oranje, met donkere tinten.

3. Welk onderwerp zie ik graag op de site:
    Ehh, laat ik is in je doelgroep vallen:
    Muziek(xD)

4. Voeg ik graag zelf ook downloads toe:
    Licht eraan wat het onderwerp van de site is.

5. Zowat moet er opstaan, waarbij ik me niet verveel:
    Mooie trance muziek nummer.

6. Moet hier ook een premium mogelijk op staan:
    Hmm, zie niet echt wat je met die functie kan doen op een muziek site;)

7. Lichte of donkere layout:
    Lichte, met donkere tinten.

:cheer:

Zo, topic weer helemaal opgeschoond.
    Gelieve geen offtopic reacties meer, maar geïnteresseerden.
    Offtopic = Straf:piraat:

Maffialayout voor mijn eigen crime.

Ik heb al een source, en is erg veel aan aangepast.
    Alleen mis ik een super design, ik kan namelijk zelf niet designen / slicen. Dus zal ik alles uit eigen hand moeten betalen, wat momenteel eventjes niet kan.

Het gaat om deze crime: MaffiaPerfect

Ik heb uit respect voor de moslima's in ons land.
    Tekst 7 tot regel 100 doorgelezen van de koran.

Ik hoop dat jullie ook eens het initiatief ondernemen, zonder dingen te roepen.

7. De Verheven Plaatsen (Al-Aa'raaf)

Citaat

4. Hoeveel steden hebben Wij vernietigd! Onze straf overviel hen gedurende de nacht of tijdens de middagslaap.

Citaat

5. Toen Onze Straf over hen kwam, was hun roep niet anders dan dat zij zeiden: "Wij waren inderdaad onrechtvaardigen."

Citaat

28. En wanneer zij een slechte daad begaan, zeggen zij: "Wij zagen dit onze vaderen doen en Allah heeft het ons bevolen." Zeg: "Allah legt nooit slechte daden op. Zegt gij van Allah, hetgeen gij niet weet?"

Citaat

39. En de eersten hunner zullen tot de laatsten zeggen: "Gij zijt niet boven ons verheven, smaakt daarom de straf voor al hetgeen gij deedt."

Citaat

41. Zij zullen de hel tot bed en bedekkingen hebben. En zo vergelden Wij de onrechtvaardigen.

Citaat

42. Maar, die geloven en goede werken verrichten - Wij belasten geen ziel boven haar vermogen - dezen zullen de bewoners van het paradijs zijn, zij zullen daarin vertoeven.

Citaat

45. Die anderen van het pad van Allah weerhielden, het oneffen wensende, en die het Hiernamaals verwierpen."

Citaat

68. "Ik breng u de woorden van mijn Heer en ik ben voor u een eerlijke raadgever."

Citaat

78. De aardbeving overviel hen en zij lagen uitgestrekt op de grond in hun huizen.

Citaat

81. "Gij nadert met wellust mannen, in plaats van vrouwen. Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat."

82. Het antwoord van zijn volk was slechts: "Verdrijft hen uit uw stad, want zij zijn mannen die zich rein willen houden."

Citaat

90. En de leidende mannen van zijn volk die niet geloofden, zeiden: "Als gij Shoaib volgt, zult gij zeker verliezers zijn."

91. Daarom greep de aardbeving hen en zij lagen uitgestrekt op de grond in hun huizen.

Citaat

93. Daarna wendde hij zich van hen af en zeide: "O mijn volk, ik heb u inderdaad de boodschap van mijn Heer overgebracht en ik gaf u oprechte raad. Hoe moet ik dan om een ongelovig volk treuren?"

94. En Wij zonden nimmer een profeet naar een stad zonder dat Wij het volk er van met tegenspoed en lijden troffen, opdat zij zouden verootmoedigen.

Ik hoop dat jullie het initiatief ook nemen.
    Gewoon uit respect voor het geloof, en om zeker van je standpunt te zijn. Iedereen roept maar wat, zonder feite. Alleen "ik dacht" "Ik hoorde". Ga het zelf is even lezen, dan weet je waar je over spreekt!

Hier de bron waar ik mijn citaten uit heb gehaald.
    http://www.koranonline.nl/kora…t=2&start_from=&go=zoeken

Citaat van WeeeD

Ik zouw me wesenloos schrikken XD
    Ligt ze daar in haar kist op haar begravenis en zie je ineens een hoofd uit de kist komen haha XD !

Haha!

Hmm, misschien had ze een heel lage hartslag en was ze in coma?
    Geen idee of het mogelijk is, maar dit is wel heel raar?:p

Lijkt me wel grappig, op een begravenis.
    Staat ze op: "Grapje, ik ben erweer!(h)"

Citaat van Cass

je kan niks van een dvd afhalen!! je kan het alleen onzichtbaar maken.

De dvd+rw is een schijf, bedoeld voor de consument om zelf gegevens op dvd te branden. Met een dvd+rw kunnen de gebrande gegevens weer gewist worden en kunnen er weer nieuwe gegevens op gebrand worden.

Bron Wikipedia

Oke, nu geen groffe reacties meer op het topic gaat op slot.

Ik respecteer elke mening, ook van buitenlanders en mensen die tegen Geert Wilders zijn!
    Maar hou het dan wel netjes!