Ik zou gaan naar de vakbond, als je vader hier lid van is.
Hun komen op voor de rechten van werknemers.
Verder zou ik zelf als werknemer zijnde, een gesprek aangaan met de baas voor je verdere stappen gaat ondernemen!
Ik zou gaan naar de vakbond, als je vader hier lid van is.
Hun komen op voor de rechten van werknemers.
Verder zou ik zelf als werknemer zijnde, een gesprek aangaan met de baas voor je verdere stappen gaat ondernemen!
http://javascript-array.com/scripts/simple_drop_down_menu/
Beetje prutsen en knutselen, en je komt er wel uit:cheer:
LG Renoir (KC910)
Super fijn toestel.
Zit alleen te denken over de Nexus One telefoon van google;)
Vendetta, deze gebruik ik ook.
Zitten wel bugs in, maar is heel makkelijk om te herscripten / ombouwen.
Is echt een aanrader, als je wil leren scripten en toch een redelijk uitgebreide source wil bezitten(h)
Toen ik nog relatie had, was ik 20euro prepaid kwijt in de maand.
Nu ben ik weer vrij, en doe ik 20euro voor 2maanden ongeveer.
Ik heb grote vriendengroep, dus we sms'en veel onderling;)
Ik neem expres geen abonnement, als ik dat namelijk ga halen weet ik zeker dat ik erover heen ga en in de rode cijfers kom.
Ik ben nu meer met geld bezig, dmv prepaid. Je houd nu zelf handmatig bij hoeveel je belt, en hebt het dus helemaal zelf in de hand(h)
Volgende keer een hele layout, of meer plaatjes laten raten.
:slotje:
Genoeg offtopic gegaan allemaal;)
---ontopic lijn!---
Jongens, ik heb weer 6 reacties moeten verwijderen.
Ook al lijkt het misschien op een andere layout in jullie ogen.
Bij mij totaal niet! Ook al vond ik het wel, waren jullie reacties offtopic:piraat:
---Ontopic lijn---
+ 1 voor Georgo.
Meer valt er niet aan toe te voegen, je begint weer vanaf 0.
Mensen kennen eenmaal CriminalsPoint, ook al zijn ze er een tijd niet geweest.
Bovendien als je dan een nieuw domein neemt, moeten soieso deze huidige 4/5 domeinen minimaal een halfjaar doorlinken naar de "nieuwe domeinnaam". Om zo de mensen die er niet vaak komen, toch weer de goede kant op te sturen;)
Wat is er in hemelsnaam mis met dit domein?
Ik tel nu 4 topics die over criminals gaan.. Ik zie er in velden of wegen geen reden voor.
Een slotje erop beoordeelt een crewlid wel.
Bovendien sluiten we op aanvraag bijna geen topics meer, omdat er vaak een slotje word aangevraagd als het werkt. Maar een betere oplossing niet meer gegeven kan worden;)
Ik hoop dat de leden in de toekomst eerst beter de regels doornemen en dan aan komen waaien met klachten.
Dit gebeurt nu veelal niet, waardoor je een kloof krijgt tussen crew en leden.. Wat wij niet willen, wat jullie niet willen.
Jongens jongens jongens, ik heb13 keer een reactie moeten verwijderen.
Reden? allemaal offtopic! Overigens is dit topic geopend in de lounge wat fout is. Maar ook in de lounge, waren jullie reacties offtopic!
De lounge betekent niet dat je kan doen en laten wat je wil.
Maar meer relax topics, wat niets met criminals te maken hebben;)
Maar ook daar, gelden dezelfde regels!
topic heropend, topic starter is er kennelijk nog niet uitgekomen;)
Citaat
Over een beslissing van de crew kan gediscussi?erd worden, maar enkel in een priv?bericht.
Lijkt me duidelijk, niet waar?
Nee? Lees dit even dan:
Citaat
Alle klachten/opmerkingen over CriminalsPoint dienen via de interne kanalen te worden gecommuniceerd en niet publiekelijk.
:slotje:
Mijn mening over:
Pim: Toffe kerel, communicatief en staat altijd open voor nieuwe idee?n voor in de V5.
Axl_H: Hij is nieuw, en begint snel dingen te leren.
Darsstar: Hij is vreemd. Maar heeft veel verstand van programmeer talen, en staat altijd open om leden te helpen.
K.Rens: Aardige gozer, begint meer online te komen waardoor leden meer respect voor hem krijgen. Ga zo door Koen!
Killingdevil: Goed crewlid, kan je goed mee overleggen en houd voet bij stuk soms;)
Lodewijk: Prima collega!
Joshua: Kwam wat moeizaam op gang, maar begint alles goed te leren. Veel tijd en moeite in gestoken, maar heeft een grandioos doorzettingsvermogen!
Dein: Onze grote vriend:D
Kabling: Weinig online, en zie je niet vaak in topics verschijnen. Maar zijn werk wat hij verricht, doe hij correct en goed.
-------------------------------------
Ander lid: (Pharox) Feyenooit fan... Als je van voetbal houd, word dan fan van Ajax:D
Ander lid: (Georgo) Onze Den Haag supporter, haagse flop..:p
Elk ander lid: (Georgo) Jullie willen allemaal een crew waarmee je een geintje kan maken en van kan leren.
Als jullie nou eens allemaal de regels nog een keer doorlezen, en je meer hieraan gaan houden, zien jullie wat voor crew CP heeft.
Een goed, communicatief en zeer flexibel!
Mezelf: Ik ben erg druk met veel dingen tegelijk.
Momenteel probeer ik zoveel mogelijk online te zijn, ondanks dat er prive wat omstandigheden zijn waardoor dit niet altijd kan.
Soms handel ik dingen iets te snel af, en kan ik kort door de bocht komen.
Ik kreeg laatst een klacht van axl_h (voor zijn crew periode) dat ik zijn reactie had verwijderd wat in zijn ogen niet nodig was geweest.
Hij heeft dit netjes via een PriveBericht naar mij gestuurd, en heb alsnog mijn reden toegestuurd.
Doordat ik op dat moment zo druk was, heb ik enkel bij reden: Offtopic reactie geschreven.
Voortaan neem ik meer tijd voor de reden bij verwijdering van een reactie, ik ben dus netjes/eerlijk en correct op mijn plaats gewezen.
CitaatHoud rekening met het niveau van de topic starter, sommige mensen zijn nieuw en verstaan niet altijd direct een antwoord.
:cheer:
Citaat van jgdonleachIk HAD nog geen gezien ja vanaf vandaag.
Wilt niet direct zeggen dat hij er niet is.
Hij was en is veel aanwezig, en stuurde regelmatig een privebericht of wij een topic eens even konden doorkijken. En stuurde ook veel reports. En zo werkt het, reporten als iets mis gaat.
Als je zelf dan ook daarop gaat reageren, ben je ook fout!