En nu allemaal ontopic blijven!(c)
Posts by R-Mijnten
-
-
Weer een topic, war op niets uitloopt.
Open een topic tim als je echt een project wil starten, met een budget.Dit is je zoveelste project al, en heb nog nooit een eindresultaat gezien..
:slotje: -
-
Ik ben onder de indruk.
Eerlijk is eerlijk, de meeste volwassenen klagen over de jeugd van tegenwoordig. Geef ze soms ook gelijk, daar niet van.
Maar wij missen een stukje respect, en liefde volgens hun.De rappertjes van de straat zijn nu samen, en tonen op hun manier aan hoe erg ze het vinden.
Het gaat niet om het liedje, mooi gezongen / gerapt of niet.
Het gebaar, dat is het belangrijkste!! -
Citaat van sloosmedia
Bedankt, heb FF even geuptdated!
Ben blij dat wij als community elkaar op de hoogte houden
We zijn er met elkaar, en voor elkaar!
Ik heb ook vista, en heb de update gisteren geinstalleerd(h) -
-
Misschien een klein idee?
5euro laten betalen, en dan met betaal optie van Wallie.
Aangezien iedereen wel 5euro contant heeft, en dus zo 5euro wallie kan kopen in de meeste winkels.En updates kan kopen voor 1,30.
Denk aan een nieuwe layout, script etc.En dan standaard 2 of 1 layouts meeleveren, maar voor 1,30 een nieuwe mooiere criminals layout kan kopen;)
-
Dan vind ik 1,30 erg weinig. Als je zo enorm veel tijd erin gaat stoppen, en dan 1,30 gaat vragen?
Oke, non profit(c)Ik zou wel interesse hebben, 1,30 is namelijk een gokje altijd waard;)
-
Er valt nu nog weinig te checken, dus kan er wel een slotje op.
:slotje:
-
Terug ontopic8-|
[offtopic]500e post[/offtopic]
-
AMSTERDAM - Met een vervroegde update van Firefox hebben de makers van de webbrowser een zeer ernstig lek in de software gedicht.
Het lek, waarvan de details in februari werden gepubliceerd door de Russische beveiligingsonderzoeker Evgeny Legerov, maakt het mogelijk om de webbrowser zodanig te laten vastlopen dat kwaadwillenden de controle kunnen overnemen over pc's met Windows XP of Windows Vista.
Voor de Duitse overheidsdienst BürgerCERT was het lek aanleiding om gebruikers aan te bevelen voorlopig een andere browser te gebruiken, totdat het lek was gedicht.
Mozilla, de organisatie achter het Firefoxproject, heeft dinsdag een nieuwe versie van de software gepubliceerd. Firefox 3.6.2 stond aanvankelijk pas een week later op de planning, maar is vervroegd om het lek te dichten.
Bron: nu.nl!
-
-
Lodewijk en ik hebben samen het een en ander doorgenomen over de huidige moderators en de proef moderators.
Kabling hebben we 18 maart om half12 (avond) een PB gestuurd, met de mededeling dat zijn proef contract niet werd verlengd.
Vandaag is het 22 maart, 15.00 uur en er is nog geen reactie binnengekomen. Sterker nog, het is nog niet eens gelezen;)Erg jammer dat hij eruit is, maar wij kiezen voor een actieve crew. En niet voor inactieve crewleden..
Hij was bijna niet tot nooit aanwezig, we hebben hem hierover een paar gesproken. En hij zou er aan gaan werken. Een week hield hij vol, daarna was hij weer weg.
3 keer iemand op de vingers tikken is meer dan genoeg, de 4e en laatste keer was het bij ons meer dan duidelijk;) -
-
De beste straf vind ik, laat hem 1 dagje rond lopen in de wijk.
Als hij dat overleefd, mag je hem berechten. Laat hem eerst maar lijden, dat moet hij dan 1 dag.
De familie van Milly voor de rest van het leven..Ik hoor en lees wel veel dingen over Milly.
Bijvoorbeeld dat er erg veel media aandacht voor is.
Vind ik niet zo gek, als er een Amber Alert is uitgegaan.Stel je eens voor, overdag belt de buurman aan waar niets mis mee is. Hij vraagt of je hem even kan helpen met de computer, je loopt netjes mee en word vermoord.
Op dat moment denk jij echt niet: "Misschien word ik wel vermoord!". Als er nou een wildvreemde aan de deur stond, dacht je wel even 2x na, maar het is je buurman.Triest, diep triest wat daar is gebeurd. Maar het had iedereen kunnen overkomen!
-
Citaat
Voordat je een topic opent wordt je verwacht eerst op google en op CriminalsPoint zelf gezocht te hebben.
Dat is nummer 1.
CitaatMaak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.
Dat is nummer 2. (onduidelijke titel, alleen +/-. Maar waar gaat het precies over? Erg onduidelijk!
CitaatGeef een duidelijke omschrijving van je probleem, post voldoende code en wees altijd vriendelijk voor mensen die je proberen te helpen.
Nummer 3.
-
Had het al gelezen op school, 11,56 op nu.nl
Gisteravond wist ik het al zeker, ze is vermoord.
Kan niet anders, als iemand een gouden tip heeft, en ze gaan direct graven? Voldoende informatie voor mij.Echt verschrikkelijk wat er is gebeurt!
Op het nieuws hoorde ik iemand dit zeggen:
"Me vrouw zei nog, als er wat gebeurt met de kinderen kan je altijd nog terecht bij de buurman. Hij is politie-agent!"
Die reactie zette mij aan het denken.. -
Oke jongens, wjsolutions beschikt over een geldig kvk nummer,
Althans, daar vertrouw ik op. Willem is een volwaardige jongen, en geen 12jaar.
Hij heeft wel degelijk verstand van zaken, ik heb hem ook al meerdere keren geholpen en hier netjes voor beloond. Niets om je zorgen over te maken, alles is rond bij wjsolutions.Absoluut geen oplichters!
--Ontopic lijn!--
Joshua:
Topic is opgeschoond, de on-topic lijn van Ruben geld nog steeds. -
Is het inclusief slice?
Als dat zo is, heb ik interesse! -
Citaat van Gangstawar
Mijn vader is lid van FNV bondgenoten.
Kunnen zijn wellicht iets doen?Ik zou eerst een gesprek beginnen met de werkgever als werknemer zijnde. Zo voorkom je ruzie in werksfeer, en praat je alles netjes samen uit. Mocht het dan niet lukken, kan je uiteraard terecht bij FNV Bondgenoten ja;)