Posts by R-Mijnten
-
-
Hou het vriendelijk jongens;)
Ik hoor veel negatieve verhalen over de Iphone.
Veel gaan over de toetsblokkering en het automatisch bellen naar anderen.
Dit komt door stemherkenning heb ik me wijs laten maken..?Een blackberry gaat mijn voorkeur uit, het 'pingen' is helemaal in tegenwoordig. En heb er nog geen slechte verhalen over gehoord:)
Even voor de duidelijkheid, ik heb geen iphone of Blackberry!;)
-
Donderdagavond om 8uur was er stationsdance in Apeldoorn.
(mijn woonplaats) tot 1uur. Daarna ben ik nog in kroegjes geweest en was ik rond 4uur / half 5 thuis.
En om vrijdag 12uur was ik weer helemaal van de partij, muziek en feest begon weer op het station:piraat:
Ben hele dag in de stad geweest, om half11 was er vuurwerk in een park hier in Apeldoorn. (Verzetstrijderspark / Oranjepark)
Daarna ben ik weer de kroeg in gegaan, en was ik om half7 thuis.
Toen moest ik om 3uur een wedstrijd:p Enorme hoofdpijn, dus was niet echt geslaagde match(a) -
Er is maar 1 filmpje te zien, en dat is de "'Slam FM A'Dam!!!! 2'"
Ik weet dus niet welk filmpje je dan wel bedoeld??
-
Topic kicken van 12 maart?
Reacties verwijderd + ban.:slotje:
-
Ik heb het idee dat Gblow1 een idee heeft.
Misschien is het handig als je Rangen onder het aantal berichten posts zet. (dus een extra regel als het ware)Ook neem ik aan dat we dit gezamenlijk gaan erbij gaan scripten;)
Niet verder offtopic gaan! Deze reacties worden verwijderd + evt. sanctie.
-
MBO4 Administrateur
Leerjaar 1Over 2 jaar, HBO Bedrijfseconomie.
-
Citaat
Voordat je een topic opent wordt je verwacht eerst op google en op CriminalsPoint zelf gezocht te hebben.
CitaatGeef een duidelijke omschrijving van je probleem, post voldoende code en wees altijd vriendelijk voor mensen die je proberen te helpen.
:slotje:
-
Alle onzinnige posts heb ik verwijderd.
De volgende offtopic of onzin reactie word weer verwijderd, maar dan krijg je er banpunten erbij.Gerben zoekt een sponsor voor de stream rechten, hij kan dit blijkbaar niet zelf betalen. Dus hierover niet verder offtopic gaan.
-
Gewoon zielig hoe de havenslaven zijn..
Ook het feit dat AJAX al jaren (lees jaren) boven feyenooit staat, beseffen ze blijkbaar niet.
Ook weten ze niet dat AJAX alsnog kampioen zal worden. Maar pas nadat dat de havenslaven alwèèr met verlies vertrekken uit Amsterdam.Zelfs Been is diep teleurgesteld in de 'fans' van feyenooit.
Maar, eerlijk is eerlijk, twente heeft in het begin van het seizoen sterk gevoetbald waar AJAX puntjes heeft laten liggen.
Ook is het knap dat de Tukkers kans hebben om kampioen te worden, buiten de 'grote 3'. Als ze kampioen zijn, zijn ze de (ik dacht!) 5e club die het kampioen schap heeft gewonnen buiten de grote 3.Zie hier het nieuwste ajax uitshirt! 2010-2011
-
Ik ben een 100% echte ajax fan!
Morgen is het de dag van de waarheid, wint feyenoord = ajax nummer 1. (als ze tenminste winnen van heracles he;))
Maar denk dat de Tukkers alles op alles zetten om de rottedamse flopjes te verslaan. En anderssom ook! Word erg spannend dus!Statistisch gezien, wint ajax gemakkelijk van feyenoord. Maar het verleden bied geen zekerheid voor de toekomst helaas...
Als Twente kampioen zou worden, heb ik er volledig vrede mee!
Alleen had ik liever ajax kampioen zien worden (3e ster namelijk!)
Twente speelt het hele seizoen erg sterk, alleen laatste periode verliezen ze kostbare punten. Ten gunste van Ajax in dit geval.
Als Twente kampioen word, knap van ze!Denk toch dat ze daarna nooit meer terugkomen op dit niveau. Veel spelers vertrekken namelijk, en sponsorinkomsten vallen vies tegen.
Denk ook dat RKC Waalwijk gaat degraderen. Zoals al lang duidelijk is, De Graafschap komt terug! Ook denk ik dat Go Ahead Eagles promoveert naar de EreDivisie..
(Ik ben ook AGOVV fan, Apeldoorns trots!)
Maar nu even wat anders:
Wat vinden jullie dat hele gedoe om de bekerfinale?
En dan vooral op de uitingen van de AFCA website "Bommen op rotterdam!".Mijn mening:
Strijdlust, en voor je club opkomen? Prima!
Maar verwijzingen maken naar de 2e wereldoorlog? No way!
Spreek koren? Ja, gezellig! Sfeer!:D
T-Shirts met "bommen op rotterdam!"? Nee!
De confrontatie opzoeken? Nee!
Strijdlust toon je maar anders, niet elkaar "meppen en meppen tot ze erbij neervallen".En wat dachten jullie van de stenengooiers?
De "stoere" boys, die stenen hebben gegooid op de FC Twente spelersbus? Ik vind het echt echt, belachelijk!!
AZ = AltijdZielig. -
Duidelijke omschrijving is wel zo fijn..
-
Een parmanentje...
Zero tolerance, omtrent crimeclub!
-
-
Hele topic heb ik weer opgeschoond..
Het is een VERKOOP topic.
Geen CHECK topic! -
Citaat van Jellev2
Laat maar jongens, willem krijgt deze layout.
Ik ben het helemaal zat al die mensen die denken dat ze de internet business kennen en andermans topic vervuilen. Dit was de laatste keer dat ik hier was!
Prima.
Maar als je een layout aanbied voor een buy now prijs van ? 20,00.
Denk ik dat je hier geen kopers zult vinden.
De layout is werkelijk niets waard namelijk.Ik sluit dit topic, de koop is afgerond namelijk. En om nog meer offtopic te voorkomen;)
-
Klopt niet, ik heb het ook geprobeerd via google.
Dit alleen om te kijken of het echt zo is, dit is niet zo.
Waarschijnlijk een mooi plaatje gemaakt in Photoshop. -
[offtopic]Zo hoort het! Mensen die graag willen leren!:cheer:[/offtopic]
Ik heb van regel 1 tot regel 17 dit eruit gehaald.
PHP
Toon Meer$codene = rand(1000,9999); $codee = ereg_replace("0", "gsqwq", $codene); $codee = ereg_replace("1", "ssBjyq", $codee); $codee = ereg_replace("2", "gHiq", $codee); $codee = ereg_replace("3", "hWqDfA", $codee); $codee = ereg_replace("4", "hsqerf", $codee); $codee = ereg_replace("5", "Hwsawq", $codee); $codee = ereg_replace("6", "hSXaq", $codee); $codee = ereg_replace("7", "hgqYt", $codee); $codee = ereg_replace("8", "hAsqF", $codee); $codee = ereg_replace("9", "hxqSAw", $codee);
(dit zijn de codes die worden weer gegeven)connect.php moet je laten staan, dit is een bestandje dat de connectie maakt je database.
En van regel 32 tot 39
PHPif(isset($_POST['submit'])){ $_POST['code'] = strtolower($_POST['code']); if(md5( $_POST['code'] ) != $_SESSION['captcha_code']){ echo "<table align=center width=70%> <tr><td class=Subtitle>Verkeerde Code</td></tr> <tr><td class=mainTxt><font color=red>Je voerde een ongeldige code in!</font></td></tr>"; exit; } else {
Heb ik vervangen door dit:
Ook heb ik van regel 198:
Eruit gehaald, deze is namelijk niet meer nodig omdat we
Al eerder hebben weggehaald bij het stukje van regel 32 tot 39.Ook heb ik bij regel 223 tot 229 verwijderd.
PHP<legend><font color="#FFFFFF"><b>Typ de code</b>:</font></legend> <input name="code2" type="hidden" value="<? echo $codene; ?>"> <input name="codecheck" type="hidden" value="<? echo $codechecker; ?>"><input type="text" name="code" size="5"> <tr><td width=200></td></tr><tr><td></td> <tr><td colspan="2"><input type="checkbox" name="check" value="1">Ik heb de <a href=regels.php>disclaimer</a> gelezen en ga ermee akkoord</td></tr> <tr><td width=200></td></tr><tr><td></td>
Dit is namelijk het stukje code, waar je de code moet weergeven;)Het script werkt goed neem ik aan?
-
je bedoelt de captcha code? Waarom zou je deze uit het script willen? Is juist een stukje veiligheid..?
Naja, volgens mij is hij er zo uit:cheer:
PHP
Toon Meer<?PHP include("connect.php"); ?> <head> <title>major-crime</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <link href="css-v1.css" rel="stylesheet" type="text/css"> </head> <body> <? if(isset($_POST['submit'])){ $login2 = ucfirst(strtolower($_POST['name'])); $login2 = htmlspecialchars($login2); $emailconfirm = $_POST['mailcon']; $email = $_POST['mail']; $type = $_POST['type']; $city = $_POST['stad']; $geslacht = $_POST['sex']; $IP = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $bericht = -1; $message = Array( "Er bestaat al iemand met dit login!", "Maximaal 1 account per Computer!", "Je login mag alleen Letters bevatten!", "Je emails zijn niet hetzelfde!", "Dit is geen geldig email!", "Dat email is al in gebruik!"); $dbres = mysql_query("SELECT `login` FROM `[users]` WHERE `login`='{$_POST['name']}' AND `dood`='0'"); if(mysql_num_rows($dbres) > 0){ $bericht = 0; } if(preg_match('/^[a-zA-Z]+$/',$login2) == 0){ $bericht = 2; } if($email != $emailconfirm){ $bericht = 3; } if(preg_match('/^.+@.+..+$/',$email) == 0){ $bericht = 4; } if(eregi(" ",$login2)){ echo "<table align=center width=70%> <tr><td class=Subtitle>Aanmelden</td></tr> <tr><td class=mainTxt><font color=red>Je inlog naam mag geen spaties bevatten!</font></td></tr>"; exit; } $dbres = mysql_query("SELECT `email` FROM `[users]` WHERE `email`='$email' AND `dood`='0'"); if(mysql_num_rows($dbres) > 0){ $bericht = 5; } if(isset($bericht) && $bericht != -1){ print " <table align=center width=70%> <tr><td class=Subtitle>Aanmelden</td></tr> <tr><td class=mainTxt><font color=red>{$message[$bericht]}</font></td></tr>"; exit; } if(!isset($_POST['check'])){ print " <table align=center width=70%> <tr><td class=Subtitle>Aanmelden</td></tr> <tr><td class=mainTxt><font color=red>Je moet wel met de Disclaimer akkoord gaan anders mag je niet spelen!</font></td></tr>"; exit; } if($bericht == -1){ $rand1 = rand(11,62); $rand2 = rand(62,999); $rand3 = rand(11,62); $rand4 = rand(11,62); $rand5 = rand(62,999); $pass = "{$rand1}{$rand2}{$rand3}{$rand4}{$rand5}{$rand6}"; $pass = preg_replace('/11/',"a",$pass); $pass = preg_replace('/12/',"b",$pass); $pass = preg_replace('/13/',"c",$pass); $pass = preg_replace('/14/',"d",$pass); $pass = preg_replace('/15/',"e",$pass); $pass = preg_replace('/16/',"f",$pass); $pass = preg_replace('/17/',"g",$pass); $pass = preg_replace('/18/',"h",$pass); $pass = preg_replace('/19/',"i",$pass); $pass = preg_replace('/20/',"j",$pass); $pass = preg_replace('/21/',"k",$pass); $pass = preg_replace('/22/',"l",$pass); $pass = preg_replace('/23/',"m",$pass); $pass = preg_replace('/24/',"n",$pass); $pass = preg_replace('/25/',"o",$pass); $pass = preg_replace('/26/',"p",$pass); $pass = preg_replace('/27/',"q",$pass); $pass = preg_replace('/28/',"r",$pass); $pass = preg_replace('/29/',"s",$pass); $pass = preg_replace('/30/',"t",$pass); $pass = preg_replace('/31/',"u",$pass); $pass = preg_replace('/32/',"v",$pass); $pass = preg_replace('/33/',"w",$pass); $pass = preg_replace('/34/',"x",$pass); $pass = preg_replace('/35/',"y",$pass); $pass = preg_replace('/36/',"z",$pass); $pass = preg_replace('/37/',"A",$pass); $pass = preg_replace('/38/',"B",$pass); $pass = preg_replace('/39/',"C",$pass); $pass = preg_replace('/40/',"D",$pass); $pass = preg_replace('/41/',"E",$pass); $pass = preg_replace('/42/',"F",$pass); $pass = preg_replace('/43/',"Q",$pass); $pass = preg_replace('/44/',"H",$pass); $pass = preg_replace('/45/',"I",$pass); $pass = preg_replace('/46/',"J",$pass); $pass = preg_replace('/47/',"K",$pass); $pass = preg_replace('/48/',"L",$pass); $pass = preg_replace('/49/',"M",$pass); $pass = preg_replace('/50/',"N",$pass); $pass = preg_replace('/51/',"O",$pass); $pass = preg_replace('/52/',"P",$pass); $pass = preg_replace('/53/',"Q",$pass); $pass = preg_replace('/54/',"R",$pass); $pass = preg_replace('/55/',"S",$pass); $pass = preg_replace('/56/',"T",$pass); $pass = preg_replace('/57/',"U",$pass); $pass = preg_replace('/58/',"V",$pass); $pass = preg_replace('/59/',"W",$pass); $pass = preg_replace('/60/',"X",$pass); $pass = preg_replace('/61/',"Y",$pass); $pass = preg_replace('/62/',"Z",$pass); $land1 = array("","Groningen","Amsterdam","Rotterdam","Eindhoven","Maastricht","Nijmegen",""); $land = $land1[$city]; $lol = array("","Man","Vrouw",""); $geslacht = $lol[$geslacht]; $kogel = rand(1,4); if($kogel == "1"){ $bloed = 'A'; } if($kogel == "2"){ $bloed = 'B'; } if($kogel == "3"){ $bloed = 'AB'; } if($kogel == "4"){ $bloed = 'O'; } mysql_query("INSERT INTO `[messages]`(`time`,`from`,`to`,`subject`,`message`) values(NOW(),'Notificatie','{$login2}','Welkom','Hey, En welkom op major-crimennIn het begin is het moeilijk om aan geld te komen op major-crimenMaar als je het eenmaal beetje doorkrijgt is het erg makkelijk en goed voor erg veel plezier!nJe kunt beter eerst de help goed doorleest voordat je begint!nAls je een fout in het spel hebt gevonden meld dit dan zsm aan een admin!nnVeel plezer!nnMvg, major-crime')"); mysql_query("INSERT INTO `[users]`(login,signup,pass,ip,email,land,geslacht,bloedgroep) values('$login2',NOW(),MD5('$pass'),'$IP','$email','$city','$geslacht','$bloed')") or die("FOUT : " . mysql_error()); mail($email,"major-crime","Uw account is aangemaakt . Speler informatie: Login = $login2 Wachtwoord = $pass Stad = $land U kunt nu direct inloggen op http://www.major-crime.eu/ ! Wij wensen u veel plezier met spelen! Met vriendelijke groet, Het major-crime Team.","From: major-crime <[email protected]>"); print " <table align=center width=70%> <tr><td class=Subtitle>Meld je aan</td></tr> <tr><td class=mainTxt>Je bent nu aangemeld op major-crime<br>Kijk in je mailbox voor je wachtwoord.</td></tr>"; exit; } } ?> <table align=center width=70%> <tr><td class=Subtitle>Registreer.</td></tr> <tr><td class="mainTxt"> <form method="post"><table align="center"> <tr><td width=200>Gebruikersnaam: </td><td><input type=text name=name maxlength="12"></td></tr> <tr><td width=200>Email: </td><td><input type=text name=mail></td></tr> <tr><td width=200>Email Bevestigen: </td><td><input type=text name=mailcon value=""></td></tr> <tr><td width=200>Begin in Stad: </td><td><select name=stad> <option value="1">Groningen</option> <option value="2">Amsterdam</option> <option value="3">Rotterdam</option> <option value="4">Eindhoven</option> <option value="5">Maastricht</option> <option value="6">Nijmegen</option></select></td></tr> <tr><td width=200>Geslacht: </td><td><select name=sex> <option value="1">Man</option> <option value="2">Vrouw</option></select></td></tr> <tr><td width=200></td></tr> <tr><td width=200></td></tr> <tr> <td valign="top"> <fieldset> <tr><td colspan="2"><input type="checkbox" name="check" value="1">Ik heb de <a href=regels.php>disclaimer</a> gelezen en ga ermee akkoord</td></tr> <tr><td width=200></td></tr><tr><td></td> <td align="right"><input type="submit" name="submit" style="width: 100;" value="Aanmelden"></td></tr> </table> </form> <?PHP // de site word sloom dus moeten we wel alles afsluiten.. mysql_close(); // zo dat was het dan weer voor vandaag.. ?>
-
CitaatMaak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.
CitaatGeef een duidelijke omschrijving van je probleem, post voldoende code en wees altijd vriendelijk voor mensen die je proberen te helpen.