Posts by R-Mijnten

Een biertje is altijd verrukkelijk, ook in de winter:D

Ik vertrek as. Vrijdag 3weken naar Kroatie, 23e ben ik weer terug in me stulpje en zal ik hier weer te vinden zijn.
    Helaas maak ik komende week niet veel mee van het weer, ik sta voor 38uur ingeroosterd overdag.
    In de avonduren, en weekenden (incl. vanmiddag!) sta ik nog eens voor minstens 30 uur ingeroosterd (zwart)
    Veel terrasjes gaat het niet worden, maar een fijne vakantie zeker!

[offtopic]Voor de mensen die teveel drinken.

Tip!
    Voorkom een kater, blijf dronken:cheer:[/offtopic]

En dan komt brazilie alsnog niet langs nederland. En als dat wel gebeurt is dat zo, maar zal niet makkelijk gaan.
    Bovendien denk ik niet dat je voetbalkennis groot is?
    Ik citeer uit een van je vorige reacties:

Citaat

Oke maar als het 1-1 word
    R-Mijnten dat word het penalties schieten en daar is nederland niet echt goed in

Als het 1-1 word komt er verlening 2x 15minuten. Als het dan nog 1-1 is, pas dan komt er strafschoppen.

Maarja genoeg discussie, het is nog lang geen kwartfinale.
    Maandag eerst maar is doorkomen.:cheer:

Nja, ik weet niet of je kan lezen?

Citaat

Heb je nederland ook goed voetbal zien spelen? Ik niet op dit wk, gewoon KUT voetbal wat ze laten zien! Echt ontzettend slecht zeg!

Bovendien hoeft niemand de bal de schuld te geven, aangezien elke WK deelnemer er ook last van heeft:D

Defensie van nederland is zwak, dat word oppassen als Louis Fabiano echt goed op gang is, aangezien hij dolgraag Topscorer wilt worden;)

Nouja, als het zo makkelijk gaat zoals jij zegt..
    "dolt 4spelers+probeer hem maar is bij houden"
    "pak van hem maar is bal"

Als ik het zo lees had Brazilie ook vandaag met 3-0 minstens moeten winnen. Ik weet niet of je het gekeken hele wedstrijd? Ik wel, maar vond het een saaie wedstrijd zonder grote kansen.
    Brazilie was niet erg vaak in 16-meter gebied geloof ik.

Toch vind ik Nederland qua samenspel goed spelen, maar nog onder hun niveau wat ze kunnen! En dan praat ik over de "grote 3" (de 4e speler kwam in de 70e minuut invallen, en direct een kans!)

Misschien dat Nederland onder leiding van de grote 4, goed spelen en kansen creeren + afmaken.
    We weten het maandag ;)

Juist, en wat jij zegt klopt ook niet veel van.
    Ronaldinho is namelijk niet mee naar het WK!

Doel
    Júlio César.
    Heurelho Gomes.
    Alexander Doni.

Verdediging

Maicon.
    Dani Alves.
    Gilberto.
    Michel Bastos.
    Lúcio.
    Juan.
    Luisão.
    Thiago Silva.

Middenveld
    Gilberto Silva.
    Felipe Melo.
    Kaká.
    Júlio Baptista.
    Josué.
    Kléberson.
    Elano.
    Ramires.

Aanval
    Robinho.
    Luis Fabiano.
    Nilmar.
    Grafite.

Ik denk 1-1 zodat het uitloopt op verlenging.
    En ik hoop dat dat we in de verlening de brazilianen met 2-1 achter ons laten.

Maar...
    Heb je nederland ook goed voetbal zien spelen? Ik niet op dit wk, gewoon KUT voetbal wat ze laten zien! Echt ontzettend slecht zeg!

Misschien dat Robben, na zijn herstelperiode, Nederland weer kan laten voetballen want dat word hoog tijd!

Ook denk ik dat we het maandag nog zwaar gaan krijgen, Slowakije moet je namelijk niet onderschatten. Ze spelen goed voetbal, en spelen zelfs Italië voorbij! Niet dat Italië goed is, maar van een WK kampioen uit 2006 mag je toch wel wat verwachten lijkt me.

Ik zeg, eerst kijken of ze maandag voetbal laten zien en Slowakije voorbij spelen. Want dat word ook een aardige klus.

Ik zeg dus 2-1 voor nederland, het 2e beslissende doelpunt valt voor Robben in de verlening. (dit word zijn 1e WK 2010 doelpunt)
    Omdat het 1e doelpunt voor V.Bommel word gescoord(h) (i hope so!)

Eerst maandag afwachten..

Ik zou ook dat hele felle rood iets minder vurig maken.
    Een veilig code script (ben zo snel ff de naam kwijt...)
    Maar dat je op een plaatje moet duwen, ipv een 4-cijferige code.

Een duidelijke indeling bij de ingame, en een compleet uitgebreid admin paneel waarin je alles kan bedienen.

(h)

Citaat

Blijkbaar ligt het aan mijn geheugen...

Open hem maar weer ik ga Mife zijn woorden niet in twijfel trekken. Heb ik ook geen tijd voor.

Hierbij geef ik aan Mife het recht om die layout te verkopen

Topic weer geopend!

1-0 winst op de Jappaners.
    We maken sushi van ze!

Vond het slecht voetbal, enja, Bert moet nu toch echt eens achter zijn oren krabbe! Waarom Affelay - of hoe je dat ook schrijft - erin zetten? Achterlijke speler, 2x 100% kans, en hij mist ze.
    Elia is buiten dat om, een super goede speler! Maar ik weet niet of dat ook zo is als hij aan de basis start.
    Klaas-jan huntelaar speelde een scherpe 10minuten. Goede steekpaas op Affelay, die de bal erin had moeten leggen. Niet gebeurt.

Buiten alles om, we hebben de 3punten, we zijn door!(h)

Geslaagd voor mijn Europees Computerrijbewijs.(h)
    Ook mag ik over naar het 2e leerjaar, en beheers ik de engelse taal voldoende voor een 1 jaar stage.
    Waarin ik ook zou mogen kiezen voor het buitenland (doordat ik de engelse taal voldoende beheers) altijd fijn, ibiza!(c)

Gefeliciteerd met je vriendin!:cheer:

Leeftijd: 17
    Maand: Augustus
    Sterrenbeeld: Maagd^o)

Nu ontopic blijven!
    Ik heb 31 reacties verwijderd, allemaal offtopic.
    Degene die nu weer offtopic gaat, krijgt een zwaardere straf van mij.