Posts by R-Mijnten

Offtopic reacties zijn verwijderd, en topic titel is aangepast;)
    Ook zijn een paar reacties aangepast, stond buiten offtopic tags en was negatief tegenover andere leden.
    Op CP respecteren we elkaar allemaal!

Kijk niet naar 2e handse scooters van jongelui.
    Ik heb een scooter gehad, Yamaha Neos was niet opgevoerd (werd verteld) en had nieuwe kappen. Kappen van Monster Energy, deze zijn speciaal ontworpen en bij een auto-spuiter gespoten.
    Bougie, banden, kappen, frame, alles was tip top in orde.

Tot ik 3 weken na aankoop, zoals gewoonlijk, naar school wou.
    Start niet, tank was vol, bougie was mooi bruin, en alles was motorisch in orde.

Ik heb hem direct naar de scooter zaak gebracht voor reparatie.
    Wat bleek? Hij was motorisch zwaar opgevoerd geweest! Alleen voor de verkoop hebben ze de originele onderdelen erop gezet.
    De motor was dermate beschadigd dat een paar essentiële onderdelen vervangen moest worden. Dat was zoveel geld (340 euro!)
    Dat ik heb gezegd hou hem maar, geef mij er maar een mooi prijsje voor en succes ermee!

Ik heb er toen die tijd, 600 euro voor gekregen (toen ik hem kocht betaalde ik 790 euro)

Ik heb besloten een oude tomos te halen, deze was rijp voor de sloop (kostte ook maar 80euro) en heb zelf alles vervangen, gespoten etc. Hij rijd nu echt heerlijk zoals ik zelf wil, zonder gekke geluiden en zwaar opgevoerde onderdelen.

Mijn tip: Bij aankoop laat de scooter direct gaan naar een bekende Scooterzaak bij de verkoper in de buurt. Spreek met de verkoper af dat alles wat niet in orde is voor zijn rekening zal komen. Alleen hetgene was is vermeld (bij advertentie) valt daar niet onder! Omdat de verkoper daar eerlijk over is geweest, en je weet dat dit eraan zit te komen.

Hopelijk kan je er wat mee!(h)

Ik heb een relatie van 2,5 jaar gehad, en is sinds 1 december kapot gelopen. Zij was echt de ware, en wou echt met haar doodgaan.
    Alleen door irritaties heeft het niet langer geduurd dan 2,5 jaar.
    Samen hebben we fouten gemaakt, en ook opgelost. Alleen hier kwamen wij niet overheen en hebben we het gezamelijk uitgemaakt.

Kortom vreselijk! Ik mountainbike erg graag en voetballen is mijn grootste tijdverdrijf. Nadat het uit is gegaan moest ik 3 dagen later de zwaarste wedstrijd ooit fietsen in Oostenrijk. Het was 130 kilometer in bergachtig gebied en heb daar alles gegeven. Mijn hoofd was leeg, en weer klaar voor de toekomst!
    Alleen het was een groot verdriet dat ik mijn grootste liefde heb verloren.

Sinds vorige week Maandag 16-08 heb ik een nieuwe liefde, en het gevoel is terug. Onvoorstelbaar, je denkt dat je de WARE bent verloren. Maar echt, als je over het verdriet heen bent en klaar bent voor de toekomst kom je een nieuw prachtig en lief meisje tegen. Zij is nu jou WARE!

Mijn tip: Beoefen je hobby meer, je komt zo tot rust in iets wat je graag doet.

Ik heb de Crimz source proberen te downloaden.
    Alleen er is geen file aanwezig....

Citaat

404 - File not found

Ik ontvang dus graag z.s.m. alsnog de crimz source!

PB is ook verzonden..

Tot dusver, topic word gesloten, link word verwijderd.
    Als de betaallink wel werkt, komt deze uiteraard terug en word topic weer heropend. Dit is enkel om niet meer onnodige slachtoffers te maken.

Korte uitleg.

Twente FC is dit jaar landskampioen geworden en heeft zich dus linea recta gekwalificeerd voor de groepsronde in de Champions Leageu.
    Ajax is dit jaar als 2e geëindigd, en is dus in de (ik geloof) 3e voorronde gekomen.
    De strijd om de dubbel met Paok, heeft ajax gewonnen (3e voorronde)
    Door de winst zijn we doorgeschoven naar de 4e en laatste voorronde, en deze moeten we spelen tegen Dinamo Kiev uit Oekraïne. Als we in de dubbel sterker blijken te zijn zitten wij net als Twente in de Champions Leageu groepsronde.

Kortom: De nr.1 uit de Eredivisie is direct in de groepsronde.
    De nr.2 uit de Eredivisie stroomt in op de 3e voorronde.

Mocht ik niet helemaal kloppen, graag even aanvulling(h)

Hallo allemaal,

Ik ben al enige tijd achter de schermen bezig geweest met een maffia spel. Maffiaperfect.
    Er is een layout aangeschaft en deze heb ik ook laten inbouwen door een scripter.

Ik zoek een crewlid die mij zou kunnen steunen, en veel online + actief zal zijn.
    Eisen:
    * Vriendelijk en correct handelen.
    * Bereikbaar (sms / msn / e-mail).
    * Goede ideeën kan inbrengen.
    * Inzicht in wat wel en niet gerealiseerd kan worden.
    * Helpen met het promoten, dit word naderhand allemaal besproken.

Zoals je ziet is kennis van programmeren niet noodzakelijk, deze kan je zelf bij ons opdoen.
    Een beetje verstand van het vak is wel handig, maar geen verplichting!
    Er is geen beloning, en alles zal op vrijwillige basis gebeuren.
    Mocht het spel uiteindelijk goed gaan lopen, o.i.d..
    En er word geld geïncasseerd dan zal er een beloning plaats vinden.
    Alles word eerlijk gedaan en er zal niemand benadeeld worden.

Het gaat om deze website:
    Maffiaperfect
    Demo-account:
    Login: demo
    Pass: demo

Bij interesse graag contact opnemen via PB of dmv een reactie in dit topic.

Met vriendelijke groet,
    R-Mijnten

Citaat

Toestemming van Killingdevil

Op vakantie drink ik alleen bier, en soms water.
    (was in Kroatie, ardriatische zee. Daar is zout water, en dan is het wel even lekker om af en toe zoet water te drinken;)
    Rest alleen bier, ook bij het ochtendontbijt.

Hier thuis drink ik actimel (goedemorgen), halfvolle melk en Spa rood.

Tijdens het uitgaan drink ik bier en malibu cola.
    Maar ik ga nu minder vaak uit, erg rustig op het moment in de stad.
    En het kost elke avond erg veel geld, daarom beperk ik het tot 1keer in de 2 a 3 weken.

Dat ligt eraan.
    Als je een website hebt waar de bezoekers wel oren naar hebben komen ze vanzelf terug. Maar als de website niet in trek is bij de bezoekers en ze vinden het niet leuk komen ze niet terug.

Voorbeeld:
    Je hebt een spelletjes website, alleen er staan geen leuke spelletjes op. De bezoekers kijken op je site en vertrekken weer.

Staan er wel leuke spelletjes op komen de bezoekers terug omdat er wat te doen valt op de website.

Je kan hier op CriminalsPoint adverteren. We kunnen je site link overal op de website plaatsen en je hebt boven de 50 bezoeken per dag. Een banner plaatsen kan ook, kijk daarvoor even naar de voorwaarden etc.;)

Maar je link kunnen we ook ergens elders op de website plaatsen, voor een xx bedrag per maand valt er zeker wat te regelen met koen. Voor een week / maand etc.

We horen het wel!

Oke mensen, we gaan weer lekker offtopic vandaag.
    De stad is inderdaad illegaal, heb hier geen harde bewijzen voor maar dit is ooit eerder gemeld.

Citaat

en wie zou mij kunnen helpen met mijn leden bewerk menu

Terr0r, maak even een nieuw topic hiervoor aan.
    Plaats je script, van je leden bewerk menu!
    En zet erbij wat jij allemaal heb ondernomen om het op te lossen, en wat precies de fout is. Zo kunnen we je makkelijker helpen.

:slotje:

Dag Sven,

Ik heb nu 2jaar lang een Tomos, en daar heb je een rijbewijs voor nodig.
    Je kan een rijbewijs theorie toets aanvragen bij het CBR (bij jou in de buurt) of een rijschool (bij jou in de buurt)
    De prijzen bij een rijschool zijn wel ietsje hoger, maar je hebt weinig tot geen wachttijd.

2 jaar terug was het bij mij (Rijschool De Weerd in Apeldoorn) ? 40,00 voor alleen de Theorie toets.
    Ik kon direct de volgende dag al toetsen als ik wou.
    Alleen moest ik nog leren etc, waardoor ik het een maand later heb gedaan.
    Bij het CBR was het destijds ? 33,00 maar dan met een wachttijd van 4 maanden!

Ik heb 1,5 week lang geleerd. Elke dag 1 a 2 hoofdstukken geleerd en na 3 dagen de geleerde stof samenvatten en een oefentoets maken (dat kan in het theorie boekje!)

Als je eenmaal bent geslaagd voor de Theorie toets bij het CBR krijg je een examen uitslag document met de magische woorden:
    "U bent geslaagd!"
    Direct de volgende dag naar de Gemeente toe en daar het Rijbewijs aanvragen, dan duurt het nog 5 werkdagen tot je je rijbewijs kan ophalen. In tussen tijd mag je niet rijden! Je hebt nog geen rijbewijs namelijk!

Tegenwoordig is het allemaal iets anders geloof ik.
    Als je je Theorie toets hebt gehaald moet je nog een Praktijk toets volgen, rijvaardigheids testen geloof ik. Gaat meer over de verkeers regels in de Praktijk en behendigheid van een motor voertuig. ???

Als je na alles het felbegeerde pasje hebt gehaald kan je een scooter aanschaffen (In jou geval een tomos)
    De koop handel je gewoon af met de verkoper, om de koop rond te maken moet je je tomos (en elke andere scooter) op jou naam laten schrijven. De kosten hiervan verschillen. Ik betaalde destijds eenmalig ? 11,00.
    Als dat alles is gebeurt bij het Postkantoor bel je even je verzekerings maatschappij. (Bijv. Unive)
    Hun vragen om een paar gegevens van de Tomos (en elke evt. andere scooter) daarna kan je direct wegrijden, verzekerd en wel.

Handige weetjes:
    Ik ben 17 jaar, en woonachtig in Apeldoorn.
    Ik betaal per jaar ? 98,00. Alleen WA.

Ik bezit een Tomos A3 snor.

De tomos rijd gemiddeld 1 op 30. En 1 liter benzine kost (Shellina) ? 1,749 (28 juli 2010)
    Er kan 4 liter benzine in, waarvan 0,5 liter voor de reserve.

Hopelijk is je vraag hierbij beantwoord?