Posts by R-Mijnten

Topic zit vol offtopic reacties.

:slotje:

- Als 16 jarige scholier verdien je 2,80 als caissière bij de AH.
    - Als 18 jarige vakkenvuller verdien je 4,50 bij de DEKA Markt.

Graag alleen reageren als je zelf ook zomerhits toevoegt!

Mijn zomerhits:
    IN-GRID - TU ES FOUTU

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

DJ Tiesto Love s On Fire

Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Karaja - She Moves

DrunkenMunky - E

Energy 52 - Cafe Del Mar

Loona - Vamos A La Playa

Volgende keer geen betaal link in het topic plaatsen!
    Iemand anders kan je voor zijn, en de rechtmatige winnaar van de veiling grijpt mis.

:slotje:

Intern word er overleg gevoerd over de kandidaten.
    We beoordelen met punten, die te behalen zijn door een goed antwoord te geven op de gestelde cases.
    De top 6 gaan we vervolgens screenen en in de gaten houden.

Met deze stap zijn we op het moment mee bezig, een datum kan ik helaas nog niet noemen.
    Maar wees gerust, het zal niet lang duren!(c)

De tekst rechts (in het witte vak) is de content.
    De tekst links (dat grijze vak) is de achtergrond, die tekst wil ik hebben in de content. (witte vak)

Ik gebruik nergens overflow in me css.
    Ook heb ik een vaste width op de container en de tekstvak..

Weet niet waar het aan zou liggen!

Hallo allemaal,

Ik heb een heel klein probleempje, maar op dit moment kom ik er echt niet uit..
    Waarschijnlijk weer iets heel simpels en denk ik te moeilijk..

Ik ben bezig met mijn eigen portfolio website, en heb daarvoor een layout gekocht. Hele tijd terug al.
    Nu heb ik een pagina systeem ingebouwd, werkt allemaal goed enz.
    Alleen de tekst gaat na een x aantal zinnen buiten de content..

Het witte gedeelte (rechts) is de content.

Iemand die me kan helpen?

Maximaal ? 10,00 omdat ik een simpel script zoek.
    Het hoeft dus niet uitgebreid te zijn ed.
    Geen domein en de bezoekers maakt me niets uit, ik zoek alleen een simpel script waarmee ik verder uit de voeten kan.

Dus als iemand ooit is een kleine simpele website heeft gemaakt, en er niets mee doet of geen zin/tijd voor heeft.
    Ik ben een opkoper die er werk van wil maken!

[offtopic]Cijver schrijf je anders hoor(a).
    Cijfer[/offtopic]

Cijfer: 5/10
    Tips:
    Maak het lettertype wat strakker, en zorg voor meer duidelijkheid.
    Zorg dat de doelgroep van de website duidelijker word.
    (Ouderen, jongeren, webdesigners, programmeurs, scholieren, etc. etc.)
    Maak de content wat groter, en maak de icons van PS ed. kleiner.
    Plaats in de content evt. een foto, of een design zodat het wat wat meer opvult.
    Pluspunten:
    Duidelijk en overzichtelijk, mooi kleurgebruik.
    Minppunten:
    Wat is je doelgroep van de layout?
    Wat wil je ermee bereiken of wat wil je ermee doen?

Je bent goed op weg, kijk even naar me commentaar en maak er wat leuks van.
    Evtentuele verbetering zie ik graag verschijnen!:cheer:

nee, ik zoek geen speciale categorie scripts.
    Alleen complete scripts die zo goed als af zijn, en waar potentie in zit.

brentvdh ik zoek contact met je op via PB.

Meerdere reacties zeker welkom!

Dat is heel spijtig Caspervm, maar een eventuele koper moet wel op de hoogte zijn dat er wellicht meerdere mensen zijn die deze layout bezitten.

Bovendien was bij de koop de html zeer zeer bagger, en heb ik alles zelf opnieuw in html gezet. (Met name de ingame!)

Ik wens je veel succes bij de verkoop, en een eventuele koper is nu op de hoogte dat de layout niet alleen door jou bezit.

Bedankt thexerox,

Ik hou zelf totaal niet van Facebook, dus ik kan er niet me hart inleggen en er vol voor gaan om de site te runnen.

Toch bedankt voor je reactie!

Hallo,

Ik zoek kant en klare simpele websites.
    Scripts waar potentie in zit, en simpel is opgezet.
    Ik zoek alleen het script, dus geen domein etc.

Minimaal budget is aanwezig.
    Vragen? Stel ze gerust!

Gr.
    Ruben

Caspervm,

Ik bezit de layout ook en is van dezelfde eigenaar gekocht.
    Pim Panken, alleen onze deal was gesloten middels CP en niet SD.

Ook ik bezit de rechten, maar geen doorverkoop.

Topic hou ik open, maar voor eventuele kopers is het wel handig om te weten dat Caspervm de layout niet alleen bezit.

- R.Mijnten