:slotje:
Posts by R-Mijnten
-
-
Hallo,
Ik merk dat er wat leden zijn die zijn opgelicht of teveel hebben betaald wat is afgesproken.
Wij als CP zijn hier niet voor aansprakelijk!Maar.. We kunnen er gezamenlijk wel voor zorgen dat er meer en eerlijke handel word gedreven.
Hoe kunnen we bijvoorbeeld het tegen gaan, cq beperken?Laat jullie horen!:cheer:
-
Ik ben begonnen in de "criminals" wereld, door een eigen crime te installeren. Vendetta source wel te verstaan.
Deze heb ik van top tot teen onderzocht en alles wat ik anders wou opgeschreven. Na een week had ik 2 kantjes vol..
Een aantal dingen, zoals tekst aanpassen, heb ik als eerste gedaan.
Vervolgens de fouten en als laatste nieuwe dingen proberen te maken adhv bestaande script.
Zo had ik een auto-jat script en die heb ik toen omgebouwd naar een steel een fiets script.
Het was niet heel lastig, maar ik vond het een wereld prestatie!Begin dit jaar heb ik enkele boeken aangeschaft.
Mocht er interresse zijn kan ik mijn boek namen, ervaring + ISBN nummers hier posten. Dat hoor ik graag dan!Ik heb nog een website liggen waar je (ProjectB) mee aan de slag mag gaan. Het gaat om deze website: http://www.vandaagstarten.nl
Je mag er alles op aanpassen, toevoegen etc.
Mocht je tegen een fout aanlopen dan help ik je erbij en zal ik uitleggen wat er fout ging. -
Citaat van iSilverStar
R-Mijnten, ik heb je 2x een PM gestuurd.
Heb je misschien de slechte ook ergens op je pc?
Ik geloof van niet, maar ik zal een kijkje nemen morgen!
De slechte slice was niet crossbrowser, en een van de menu delen was daarom slecht. (morgen ben ik wel weinig aanwezig, omdat ik naar psv... ga)Vrijdag uiterlijk! Ook zal ik even zoeken in mijn pm inbox, want ik meen toch echt dat ik niets heb ontvangen? Of ik ben het totaal vergeten|-)
-
Deze layout heb ik inderdaad in bezit.
De slechte slice heb ik toen gedownload hier op CP, maar deze heb ik zelf opnieuw laten slicen door een scripter (Maarten Kollenstart).
Dat is de reden dat ik hem niet vrijgeef, en PM's heb ik niet gehad? (of ik vergis me?) -
-
-
Darsstar je bent geweldig! Dankje:cheer:
Hoe zorg ik er nu voor dat als ik de tekst later ga bewerken de <br /> niet worden getoond?
Opslaan werkt goed, tonen ook. Maar als ik het ga bewerken, komen de <br /> weer tevoorschijn. -
Hallo,
Momenteel ben ik bezig met meerdere websites en een eigen CMS die ik in de toekomst wil gaan aanbieden aan klanten.
Alleen ben ik nu bezig met een script waarmee ik tekst ga toevoegen aan de database.
Dat werkt allemaal fantastisch, alleen de "enters" worden niet mee opgeslagen.
Als ik na een regeleinde <br /> toevoeg dan word dit correct weergegeven op de pagina zelf..Maar dat is natuurlijk onveilig en lastig voor gebruikers.
Hoe kan ik oplossen dat een "enter" goed word opgeslagen?Alvast bedankt!
-
@BrokenTrack als je graag reclame wil maken kan dat boven in de layout. Elke andere vorm is niet toegestaan, wat snap je daar niet aan? Een bedankje in de zip file is natuurlijk geen probleem!
Nu graag ontopic houden! Offtopic reacties worden nu verwijderd en bestraft.
-
Geen toestemming:slotje:
-
Ledenlijst
Organiseerde misdaad
Clan menu met veel opties.
Admin menu
Hoofdkwartier
Winkel
Bekijk profiel
Bewerk profiel
Wijzig wachtwoord etc.
Garage (voor gestolen auto's)
Schandpaal (of rechtbank)
Gevangenis
Vliegveld (of reizen)etc. etc.:cheer:
-
Citaat van BrokenTrack
Heb een download toegevoegt, 160MB met bestanden
Wachten op crewlid... [offtopic]Echt, heb je daar ook al toestemming voor nodig...?[/offtopic]
Ik zal de download morgen bekijken en controleren op virussen. Vanzelf sprekend word het daarna goedgekeurd.Zijn er ook nog mensen die veel gratis scripts/sourcen hebben liggen die niets met criminals te maken hebben?? Alvast bedankt8-|
-
Ik heb al genoeg liggen van voorgaande maanden.
Dat steek ik grotendeels allemaal overdag af, een een beetje bewaar ik voor wedstrijden (noodsignalen van boten)
De avond steek ik niets af omdat alcohol en vuurwerk niet samen gaan! -
Gelukkig:slotje:
-
Citaat van brandon192
Ik wil je niet demotiveren!
1. Als je deze layout gebruikt voor een game zal hij niet opvallen,
gebruik andere kleuren (niet zwart, wit, grijs)
2. Ipv alles met rechthoekjes te doen gebruik een wat afrondingen of icoontjes voor het Menublokje (--> de bovenzijde)
3. Header en achtergrond zou ik (persoonlijke mening) geen standaard kleuren houwen maar net iet met een afbeelding erin of wat andersDe rest jeh het is een leuk eerste layout maar moet wel wat verbeteringen aan gebeuren.
Tip: kijk eens naar andere criminals layouts daar kun je veel van leren.
Om het af te maken:
Leer photoshop gebruiken, dit kan ik ook maken in Paint (met moeite omdat ik het nooit gebruik..) maar dit is geen layout.
Oke oke, het is wel een layout.. Maar het ziet er nog niet uit als een layout, wees creatief en pas van alles toe.
Als iets niet mooi is, ongedaan maken! Lijkt het leuk, dan ga je ermee door.Veel oefenen dus(c)
-
3-12 qourmetten met familie, misschien vanaf naar Ajax.
5-12 uitslapen, geen school.Verder ga ik vanaf 20 december veel werken bij Distributiecentrum om een flink vuurwerkpakket bij elkaar te halen. (duits vuurwerk)
Kerst vind ik persoonlijk leuker. Hele familie bij elkaar!(L)
Helaas ben ik me beste vriend (vermoord) en enkele familie leden verloren waardoor kerst toch altijd weer voor kippenvel zorgt..
-
Dit is geen topic..
Maak is een normale opzet en bewerk dit topic.Dit is niveau lager dan groep 3.
:slotje:
-
Het is toch makkelijker als je de muts toevoegt via photoshop?
Kan je ermee doen wat je wil:cheer: -