Posts by R-Mijnten

Ik bezit een ipad 1 en dat is echt aan te raden! (zit er nu op!)
    Ben een tijd lang op zoek geweest naar een goede tablet, gebruiksvriendelijk en supersnel. Aangezien ik al een ipod had en me heel goed beviel ging mijn voorkeur ook uit naar een ipad ipv samsung tablet.

Maar voor 500 euro tegenover 99 euro..
    Dat is een lastige keuze, vond ik ook!
    Ik ben toen samen met een vriend van me geweest naar de Media markt in Deventer waar ze alle tablets die ze verkopen showen!
    Klein, sloom, niet gebruiksvriendelijk of het aanraakscherm was bagger. (4x klikken, en nog verkeerd!)
    Na wat wikken en wegen heb ik besloten om wat meer uit te geven voor een kwalitatief goed product dan goedkoper en minder goed.
    Ik bezit de ipad 1 32gb met 3g.

Ongelooflijk veel apps! (5 velden ong, maar heb het geordend in mapjes op 1pagina.) en 51 albums.

Mijn advies: Ga naar een winkel (bijv Media Markt) en test daar enkele tablets.
    Ik betaalde 550 euro maar dat is met een hoesje twv 70 euro!

Ipad is zeker aan te raden, super ding!(h)

Goedemorgen beste leden,

Voor sommige is het dan eindelijk zover, oudjaarsdag!
    Hele dag vuurwerk afsteken of lekker met familie het oude jaar afsluiten.

Citaat van politie

• Vuurwerk afsteken mag alleen op 31 december, van 10:00 uur ’s ochtend tot 02.00 uur ’s nachts.
    • Je mag maximaal tien kilo kopen als je zestien jaar of ouder bent, maar alleen op 29, 30 en 31 december
    • Het vuurwerk moet goedgekeurd zijn door de Nederlandse overheid. Dit is te zien aan het CE-keurmerk op de verpakking, de vermelding ‘Geschikt voor particulier gebruik’ en de Nederlandstalige handleiding. Strijkers zijn bijvoorbeeld verboden.
    • Omdat vuurwerk zo gevaarlijk is, wordt overtreding van de regels zonder pardon bestraft. Ben je twaalf tot achttien jaar oud, dan kun je kiezen voor een Halt-afdoening. Halt geeft je een taakstraf van twee tot zestien uur en laat je eventuele schade vergoeden.

Pas ontzettend goed op, want zonder vingers of ander letsel kan het programmeren best moeilijk zijn.
    Wij wensen jullie allemaal een geweldig uiteinde, en al het goeds toe voor 2012!

Op 2012!:cheer:

Wij als crew hadden daar enige tijd terug onze bedenkingen bij.
    Pim en darsstar destijds beheerder hebben dit gecontroleerd en de statistieken worden niet vervalst.
    Ik geloof ook dat Stefan (Killingdevil) de code heeft gecontroleerd.

In de vorige versie 4.4 werden de online gegevens met elke 15 minuten bijgewerkt, in de nieuwe en huidige versie is dit gegaan naar 30 minuten. De reden daarvoor weet ik niet.

Citaat van Maviose

Dus jij vindt het ook een goed idee dat er nu ook HTML5 op mobiele apparaten wordt ondersteund, dat eigenlijk alles 'geüpdatet' wordt.

Je moet wat he als Apple geen flash ondersteunt, en straks telefoons met Andriod systemen ook niet meer.
    Dan zullen we over moeten gaan naar HTML 5. Zo erg is dat toch niet?

Flash is toch al verleden tijd en word nu vrijwel niet meer gebruikt door webmasters. HTML 5 is een goede vervanger.
    Flash werd toch al niet ondersteunt door Apple, en aangezien Apple een groot marktaandeel heeft was het snel einde voor flash.

Ik weet ook niet of alle effecten van PS in Paint.net kan stoppen.
    Er valt wel erg veel te downloaden qua plugins, zo heb ik laatst de alpha mask en de psd plugin erop gezet. (gewoon .dll bestandje in map kopieren!)

Werkt allemaal erg fijn, en ik ben echt te spreken over dit programma. Ik heb hier voldoende aan om wat mee te knutselen en foto's/afbeeldingen te bewerken / maken.

Ik heb zelf geen photoshop op dit moment, maar het werkt echt heel fijn vind ik. Door dit programma ga ik geen photoshop meer installeren, ik kan hier praktisch alles mee doen wat ik wil doen.

Bovendien kost photoshop veel geld, en is paint.net gratis. Voor mij geen verschil, voor een echte ervaren webdesigner zal er wel een verschil te vinden zijn. Maar of dat dan de moeite waard is om photoshop te kopen? Ik betwijfel het..

Hallo,

Aangezien er aardig wat leden rondsurfen op CP zonder photoshop..
    Wil ik ze kennis laten maken met Paint.net

Wat is paint.net?
    Paint,net is een perfect alternatief voor andere editors, het bevat erg veel opties en je kan er vrijwel alles mee wat je ook in Photoshop kan doen. Door middel van uitbreidingen (ook gratis) kan je nog meer opties toevoegen aan Paint.net. Zo kan je bijvoorbeeld ook .psd bestanden openen, wel via een uitbreiding!

Voordelen
    * Volledig gratis!
    * Plugins beschikbaar voor meer opties.
    * Kort, duidelijk en zeer gemakkelijk voor gebruik.

Nadeel
    * Niet beschikbaar voor Mac gebruikers.

Download
    http://www.getpaint.net/download.html

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben, extra voor- nadelen hoor ik graag!

Wegens ontzettend drukke tijden op werk heb ik vandaag een ellendig lange werkdag gehad. Van half6 tot 6uur met een uur pauze van 12 tot 1.
    Ben dus nogal moe en zal van kerstavond niet veel komen.
    Sterker nog, na dit bericht ga ik me oogjes dicht doen8-|

Ik had een date met me ex-vriendin vanavond, maar die heb ik ook afgezegd..
    Dat gaan we dit jaar nog inhalen, en hopelijk knallend samen 2012 in!

Morgen ga ik vanaf 11uur naar opa en oma, en daar ben ik dan de hele dag kerst vieren. Maandag moet ik weer werken en die avond gaan we uiteten.
    Dinsdag, woensdag en vrijdag werk ik ook de hele dag.. Donderdag niet, want dan ga ik een trippie maken naar duitsland om vuurwerk te kopen.

Ik wens jullie ook allemaal een erg fijne kerstviering!
    Wees trots op wat je heb bereikt en wees dierbaar naar iedereen!

- Verloren post is verleden tijd!
    - Nooit meer een onbezorgde brief!

Pff, lastig hoor een slogan verzinnen uit de hoge hoed..
    Maar zeker een leuk concept!

"Eey mensen", eey Dicola.

We raden je eerst aan om de basis van php etc te leren zoals BrokenTrack dat heeft aangegeven.
    Nog belangrijker: Mysql werkt erg gemakkelijk en alles staat uitgebreid uitgelegd.
    Als je vervolgens met moeite snapt hoe je een gebruiker moet verwijderen uit een tabel dan heb je totaal geen verstand van phpmyadmin
    Sterker nog: Hoe wil jij een website runnen zonder enige kennis?

Een admin paneel kan je ook zelf maken, maar aangezien je die kennis niet heb raad ik je dan maar aan een andere source te gebruiken!

Je zou ook kunnen kijken in index.php oid en dan zie je al snel genoeg of er admin scripts inzitten.