Posts by R-Mijnten

Ik gebruik mijn iPad in een staander altijd voor het volgen van tutorials;)

Ik ben dan aan het scripten, of ik doe een poging tot designen, en dan heb ik naast me de iPad staan met daarop de internet adres van de tutorial. Dat is voor mij handiger dan elke keer heen en weer klikken:)

Misschien een idee?

Helemaal tegek, maak er een onwijs vette dag van!:cheer:

[offtopic]Als we allemaal een topic openen als we jarig zijn..[/offtopic]

:slotje:

Citaat van habib10

Ik zie het zo in google chrome dus ik denk dat het een fout is?

Dat komt doordat de css verkeerd word geladen bij je.
    Druk paar keer op f5 of leeg je cache geheugen, dan zal het goed moeten werken!

Ik had dit namelijk ook gisteren, en kon me niet voorstellen dat dit een 'verbetering' is.. Maar na wat refreshen en legen van je cache word het goed getoond!(h)

Het ziet er goed uit op het eerste gezicht.
    Alleen word er gesproken over bugs, dus de source is niet bugvrij.

Worden de nog niet bestaande scripts nog geplaats? Zoals org crime etc?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.01.12 17:07:23:
    Het ziet er op het eerste oog goed uit.
    De source is niet bugvrij, waar andere leden ook al achter zijn gekomen. Dat is jammer.

Worden de nog niet bestaande scripts nog wel geplaats?
    En kan er een screenshot worden geplaatst van het admin panel?

Citaat van rickown

Het lay-out heb een tijdje geleden gratis vrijgegeven :cheer:

Waar is de layout vrij gegeven? Downloadlink? (dit voor de geinteresseerde kopers onder ons!)

Volgens een onderzoek zijn de kabels bij de action het beste.
    Hoe raar het ook klinkt, maar hier kwam ik ook achter nadat ik mijn gold hdmi kabel had gehaald voor de ps3 naar de tv.. Een vriend van me wees erop.

Zoiets staat vast te vinden op internet, ik geloof dat het een onderzoek van de kassa of vara is geweest. Ik zou het echt dom vinden om een dure kabel van 30-40 euro te betalen!! Ipv slechts ong.4euro.

Ik denk niet dat er serieuze reacties hierop zullen komen.
    Dat is ook vrij logisch..

lay out: 0/10
    Is dit een layout?
    Teveel kleur gebruik, lettertype te groot, oogt niet als een game site oid.

Maak een andere layout en kijk naar andere layouts om daar je inspiratie vandaan te halen. Wees vooral zuinig met je lettertype, want het leest gewoon niet fijn en de felle kleuren doen ook nog is pijn aan je ogen.

structuur: 2/10
    Er zit wel structuur in de website, mooi geordend de movie pagina.
    Maar verder?

contactpage: 2/10
    De contact pagina nodigt niet uit om contact met u op te nemen.
    Lettertype is veel te groot en het past ook totaal niet mooi bij de rest van de 'layout'.

moviepage: 3/10
    Dit is de enige pagina wat er redelijk uitziet.
    Alleen vind ik het jammer dat je alles handmatig in een html bestand zet, en dmv de knop "volgende" naar movie2, movie3 etc. gaat...

algemeen: 1/10
    - Andere layout
    - Kies voor rustiger.
    - Beter kleurgebruik.
    - Tekst in menu even groot.
    - Layout centreren.

Omdat dit geen waardige layout is dat het checken waard is doe ik het topic op slot.
    Ik sta open om je te helpen, tips te geven etc. Daarvoor mag je contacteren.

:slotje:

Dit script is nu volledig mijn eigendom. Alle rechten hiervan heb ik opgekocht.

Het script is voorzien van een nieuwe layout, nieuwe scripts, alles veel beter beveiligd.
    Indien interresse kan ik een demo laten zien.

Binnenkort open ik een nieuw topic waarin ik het script zal verkopen. :slotje: