Posts by R-Mijnten

Ligt er ook puur aan wat voor bedrijf je wil opstarten.
    Wil je een snoepwinkel starten dan lijkt een .nl extensie een goede keuze. Maar als je een bedrijf wil starten dat zich richt op het ontwikkelen van programmeertaal kan dat met meerdere extensies.
    .nl voor de Nederlandse markt.
    .be voor Belgische markt.
    .com voor wereldwijd, commerciele doeleinden.
    of .net voor de ontwikkelaars.

Zelfde geld voor je portfolio.
    Wil je die persoonlijk houden en niet meegaan met de grote jongens, maar echt individueel (wat ik doe) dan zou ik gaan voor je eigen naam.
    Bijvoorbeeld. Jansmit.nl / j-smit.nl / jans.nl / jan-s.nl / smit.nl etc. etc.

Maar als je het wat groter wil aanpakken zou je bijv.:
    Jansmitbv.nl / smitbv.nl etc. etc.

En ook hier geld weer wat is je doelgroep.
    Nederland, belgie, wereldwijd, ontwikkelaars ? etc. etc. Persoonlijk zou ik kiezen voor een .nl extensie. Eerst lokaal een "netwerk" opbouwen en dan uitgroeien naar de buurlanden evt.

:cheer:

Ja maar niemand weet welk lettertype er origineel op stond.
    Layout is namelijk gekocht, origineel lettertype die erop stond is onbekend bij iedereen..

Ik heb de logo tekst aangepast naar wit.
    Ook heb ik een ander lettertype gebruikt voor de onderschrift.

Is inderdaad niet verkeerd, daar heb ik me op verkeken!

De icons werken nu ook, klein foutje. Ik gebruikte submap /v2/ om de nieuwe layout te testen. Is nu ook verholpen.
    Binnenkort ga ik de RSS Feeds aanmaken, en twitter account eraan linken.

Bedankt voor de feedback! Graag meer op- en aanmerkingen!:cheer:

Citaat van habib10

Tip!: Bij de header die menu is te licht je ziet bijna de woorden niet en misschien de header een ander kleurtje geven ik vind het telicht voor de rest een top layout!

Bedankt!
    Menu moet ook niet teveel opvallen, wat ik belangrijker vind is de content van de website. Daar moet het oog opvallen, niet op het menu.
    Verder is het menu bij mij gewoon goed zichtbaar, het valt niet op maar valt ook niet weg. Enig idee hoe ik dat beter zou kunnen doen?

Citaat van Hood

TIP: In de header staat bij uw de W raar.

Dat is het lettertype van de font. Ik ga er gelijk werk van maken! Bedankt!

Citaat van Maviose

Verander je logo in het wit :-).

Waarom? Wit en licht blauw samen gaan vloeken, wat stoort aan je oog. Bovendien kleurt het logo (naam) mooi bij de rand helemaal bovenin waardoor het net niet té is.

Kunnen jullie ook even raten volgens onderstaand model?
    Layout: ../10
    Portfolio: ../10
    Overzichtelijk: ../10
    Gebruiksvriendelijk: ../10
    Complete stijl: ../10

Bedankt voor de tips tot nu toe, ik maak er echt werk van!:cheer:

Hallo,

Gisteren heb ik mijn nieuwe portfolio website online gezet.

http://www.r-mijnten.nl

Graag zo raten:
    Layout: ../10
    Portfolio: ../10
    Overzichtelijk: ../10
    Gebruiksvriendelijk: ../10
    Complete stijl: ../10

Graag ook tips en op of aanmerkingen!

Alvast bedankt!

:cheer:

Citaat van DangerProne

beetje oud allemaal, gebruik al jaren nieuwsgroupen, valt niet te verbieden en dvd binnen 5 min. binnen dus np hier :cheer:

Ik ook hoor, gewoon perfect! Toch jammer dat FTD moest sluiten door brein..
    Nu zoek ik gewoon via internet naar nzb bestanden, en dan downloaden!

Ik vrees dat als het hoger beroep word verloren door ziggo, er vele zullen volgen!
    Downloaden voor eigen gebruik mag toch? Alleen dan weer branden oid voor vrienden is verboden!:cheer:

Kortom: Internet vrijheid word ons afgepakt !

Ik gok dat meerendeels van de leden hier meer verstand hebben dan webscripten dan over ringen :p

Zilver kan niet zomaar breken lijkt mij.
    Op mijn ring stond wel 925. Alleen bij stoten kwam er een heel klein miniscuul deukje/krasje op.
    Op mijn ring heb ik 2 groeven, die soort van gaan 'roesten'.
    Goed poetsen met zilverpoets en het is weg!
    Mijn ring kwam af bij de juwelier hier in Apeldoorn, kostte geloof ik 90 euro? Lijkt mij dat die echt is!

Tuurlijk kan zilver niet breken, maar als je het zeker wil weten kan je altijd even een juwelier opbellen of langs gaan!
    Of met het bonnetje terug gaan!:cheer:

Heeft wel minste bugs, mooi basis van criminals.
    Aangezien ts geen ervaring met scripten heeft is dat de beste source, zo kan er nog mooi wat geleerd worden.

Vendetta source is ook leuk om mee te beginnen trouwens!

Komt door je favicon.ico.

Topic is direct gesloten en alle links worden verwijderd.

Los dit zsm op!:slotje:

Hoofdzakelijk FireFox.

Maar om websites in andere browsers te testen heb ik ook Chrome, IE en Safari geinstalleerd. Bovendien gebruik ik dan ook veel me iPad en mob. telefoon om te zien of de website snel/fijn en correct word weergegeven.

Bedrijf:
    .. Nieuwsmedia

Functie:
    Administratief medewerker

Omschrijving:
    6 dagen in de week valt de krant netjes op de deurmat, verplicht voor 7uur en op zaterdag voor half8.
    Maar om dat elke dag weer goed te regelen, voor heel nederland!, gaat er heel wat administratief werk vooraf.
    Zo moeten er bestanden worden gemaakt die de machines uitlezen om de krant netjes en feilloos te kunnen drukken / inpakken.
    Denk aan extra bijlages / pagina's waardoor de krant dikke word dan normaal. Hierdoor bestaat de kans weer dat een pak kranten van 60 stuks slinkt naar 40stuks in een pak.

De kranten worden gedrukt, gebundeld en dan door een koerier 's nachts bezorgd bij een depothouder.
    De depothouder verspreid weer de kranten aan de plaatselijke bezorgers die de krant netjes in de bus doen. Maar door de dikte van de krant is soms de bezorger genoodzaakt om 2x de kranten op te halen. Hij kan dat dan natuurlijk nooit meenemen in 1x!

Daardoor bestaat de kans weer dat de krant niet voor 7uur in de bus ligt, maar voor 8uur. De kans bestaat vervolgens dat er klachten binnenkomen van Abonnee's die de krant niet hebben ontvangen (tussen 7 en 8u 's morgens).
    Maar omdat de bezorger heeft aangegeven veel kranten te hebben word de krant wel bezorgd, maar ietsje later. De klachten tussen 7-8uur zijn dus onterecht!

Mijn taak is voornamelijk het aansturen van alle bezorgers in heel Nederland van de dagbladen die onder .. Nieuwsmedia vallen.
    Het invoeren van vertragingen van bezorgers, regelen van vervangingen, leveren van extra kranten, opmaken van Overeenkomsten voor nieuwe bezorgers (die worden de volgende dag getekend door me Leidinggevende) etc.

Dit werk doe ik nu al bijna 4 jaar en het is echt een topjob!
    Eigen taak, en veel vrijheid. Enkel wel veel Telefoneren, verantwoordelijkheid en het zoeken naar passende Oplossingen.

Een bezorger kan namelijk ook later klaar zijn omdat hij/zij bijvoorbeeld zich heeft verslapen. Of op vakantie is, of een wijk vervangt, is aangereden, persoonlijke problemen etc. etc.

Voor mij echt geweldig!(h)

----- ----- ----- ----- ----- ----- ----- -----
    Bedrijf:
    Distributiecentrum Apeldoorn

Functie:
    Order picker

Omschrijving:
    Je krijgt een headset op en je krijgt van de computer te horen naar welk gangpad je moet gaan en vervolgens welke artikelen je moet 'picken'.
    Computer is zo berekend dat het aantal artikelen precies op 1 kar moeten passen, het is dus veel passen en meten door de verschillende verpakkingen.

Erg saaie baan, maar voor een bijbaan ernaast is het leuk.
    Als vaste baan.. Verschrikkelijk!

[offtopic]Namen van bedrijven zijn niet genoemd, maar indien interesse kan het bedrijf gevonden worden aan de hand van de opgegeven namen. Gelieve geen bedrijfsnamen te noemen![/offtopic]