Posts by febol

oke jah ik wilde die eigenlijk liever niet maar ik denk dat ik gewoon criminals rood pak is dat een beetje verstandig of... ?

ik wil een criminals game gaan bewerken dat ik er moorden bij kan zetten enzo weet iemand een goede source om mee te beginnen ik ben namenlijk hard aan het leeren voor php dus weet iemand een goede source om mee te beginnen ?

kan iemand mij uitleggen wat dit doet ? ik heb 2 boeken gekocht over php maar kan het niet vinden mijn vader ook niet dankje

PHP
    if($def = mysql_fetch_object($dbres))

ik denk zelf dat hij hierna verwijst

PHP
    $dbres				= mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online` FROM `users` WHERE `login`='{$_SESSION['login']}'");

maar als dat zo is wil iemand dan ook uitleggen wat dit betekend want als ik die bovenste zin die IF weghaal dan doet het attack script het jah altans dan weergeeft hij de tekst die eronder staat en als ik die IF laat staan dan word het een wit scherm

(!Ik heb wel ontdenk dat hij ook geen attackwins +1 zet dus ik denk dat hij heelenmaal geen contact met de database heeft iemand enig iedee hoe ik dit kan oplossen!)

Heey iedereen ik heb nu het volgende probleem met mijn attack script ik heb inplaats van cash al zak neer gezet omdat bij mij in de database het zo heet je cash geld alleen nu zecht hij nog altijd je hebt $0 gewonnen kan iemand mij mischien helpen ?

http://www.dakagame.com en dan Login: test WW: test en dan naar members dan op iemand klikken en dan op attack klikken zo kan je iemand aanvallen

en dit is mijn script

als je je aanmeld met referral krijgt de refferal zijn bonus niet weet iemand waar dit aan licht >