Posts by Straatbaas

Ferhat die was toch was toch van bloodstar niets is van don-factory

Deze dat dein uploade is de echte don-factory die van ferhat is meer masseria dan don-factory ;)

En die layout is meer Rip van de echte mijnmaffia layouts :hmm:

Gewoon weg zielig dus :piraat:

Deze lijkt wel op swatcrime ja

Maar persoonlijk vind ik hem wel een andere style hebben

vind hem geen rip of dus hij kan wel verkocht worden aan begin scripters

[offtopic]En ferhat denk jij dat je alles goed kan ?
    Je bent toch ook maar een vieze ripper en leugenaar over al je sites ?

Wie heeft er zitten liegen tegen mensen om toch maar mijn Criminalswasted.eu source te hebben he Het is je toch gelukt he

Boontje komt altijd om zijn loontje ;)[/offtopic]

Ps: Hoeveel zal de kosten ?

Citaat van Niels

Wat maakt jou zo speciaal als ik vragen mag.

Mij maakt mij niets speciaal ;)
    Ik ben nooit echt actief geweest op criminalspoint ;)
    Nu en dan es om te helpen en voor de rest ben ik bezig met mijn eigen sites en andere dingen ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.09 19:01:36:

Citaat van neo3k

@petytn omdat die mensen zolang door zijn gegaan over het zeiken over 1 persoon, en die topics al 3x waren gesloten door de admins.

Ferhat zoekt het ook altijd zelf ;) Hij denkt ook dat hij de koning is

Citaat van neo3k

ben het niet met je eens, ik vind dat bijna niemand word voortegtrokken, ik ben het wel met je eens dat mensen gaan spammen. en daar worden we inderdaad gek van. en offtopic berichten + ban? nooit gezien. oke als je heel erg offtopic gaat. maar een klein beetje offtopic mag

Groeten
    Jasper Vergers

Waarom zijn de mensen van dit topic:
    http://www.criminalspoint.com/forum/topic/3056.html
    Dan verbannen ?

Het was niet eens racistisch het kon evengoed over mij of een ander lid gaan ?

Als dit al niet meer mag vind ik het hier al erg gedreven hoor ;)

Hallo Criminalspointers!

Ik wil gewoon iets meedelen waarmee ik al heel lang zit!
    Het gaat hier over mensen verbannen en voortrekken van mensen!

Mijn ergernis aan criminalspoint is dat het een kindertent word!
    Er word hier niet eens meer normaal gereageerd op een topic! Altijd dat gespam en dat gedoe!

Daarom heb ik besloten om afstand van criminalspoint te nemen tot het weer tot een deftig niveau genomen word!

Want ik ben het gewoon zat als wij iets verkeerd zeggen in een topic of een klein beetje oftic gaan dat we gewoon een ban krijgen!

Terwijl mensen zoals Ferhat gewoon bijna in ieder topic onnodige berichten zetten gewoon geen ban of waarschuwing krijgen!
    [offtopic]Ik ben geen racisist dit is puur de waarheid![/offtopic]

Veel mensen zullen dit ook vinden!

Dus hierbij neem ik afstand van jullie mensen die me msn hebben kunen me altijd bereiken ik sta ook klaar om hun te helpen!

Maar op Criminalspoint zal je me niet meer veel online zien tot het niveau weer beetje stijgt!

Met Vriendelijke Groet,
    Nick

Tpl in criminolz

Die Werkte toch op Functions voor de layout op te halen?
    Heb hem in het begin gedownload en ik heb niet echt veel tpl erin gezien hoor

Tpl is heel anders of een function systeem om je layout te openen :p

je moet alle exit(); en Die() eruit halen +

Voor banditi mag je niet beginnen met Table maar toch met divs naar mijn geweten toch ? (c)

voor de rest wel nice gedaan

SwatCrime die 50000 leden moet je niet overdrijven wanneer er maar 5000 opstonden ;)

En als jij niet iedereen zou naaien en doen zou je het ook niet tegen komen ;)

Ja ik weet dat die layout vrijgegeven is maar ik bedoel wij proberen de css en de html van de opties zo uniek mogelijk te maken maar kijken we plots op andere site zien wij daar html dat wij gemaakt hebben en dat zijn we een beetje zat

Pro-crime is niet mijn site maar van zeeshan ik help hem gewoon

Ik zelf heb het al redelijk druk met maffialords.net te scripten want die word van 0 opgebouwd in een tpl systeem

[offtopic]Voor Voorbeeld Pm me Diester[/offtopic]

Dus heb genoeg sites waaraan ik werk soms heb ik handen te kort :p