Lodewijk
Je krijgt domein + hosting, de registratie alleen al was 42 euro wil daarbij geen verlies draaien.
Posts by Straatbaas
-
-
Willem
Niet geaccepteerd, begin bod is ?50 als je dit niet accepteerd niet reageren graag. -
Jongens kunnen jullie niet lezen?
Zielige zet? Kijk zelf eens hoe zielig cp erbij ligt ?Moderators gaan ook al offtopic
Als een lid dat zou moeten doen krijgen ze direct banpunten
Dit noem ik zielig
-
ONTOPIC GRAAG
Zijn jullie moderators of wat ?
Mooi voorbeeld voor de leden... :}
-
Beste Cp Leden,
Ik zet namens Superior een domein te koop.
Het domein is nog maar 1 dag oud!!Domein: Criminalspoint.eu
Host?: One.com
Startbod: 50 euro
Opbieden met: 10 euro
Buynow: 250 euroEind verkoop: Buynow Prijs
Gelieve alleen Ontopic te blijven!
Met Vriendelijke Groet,
-
Jongens ga gewoon zelf lekker scripten zeg
Waarom altijd dat geschooi ?Zo ga je echt niet door het leven gaan man
Als je naar de winkel gaat zeg je ook mag ik het aub krijgen ?
Denk dat ze je vierkant uitlachen en waarom namaken ?Bouw je eigen style je eigen scripts! het zal stukken beter lopen met eigen creaties of namaak scripts
Vind dit gewoon te zielig hebben jullie dan geen leven ?
-
Hallo Criminalspoint leden,
Er werd hier overlaatst een topic gemaakt over een layout die vrijgegeven was maar in de meta tags stond overal mijn naam
het gaat over het volgende topic:
Topic 3658Ik wil even mede delen dat ik niets maar ook niets met die layout te maken heb.
Ik heb ongeveer een jaartje terug een layout en script in elkaar gestoken voor die gast maar hoe deze daar nu komen weet ik begod niet dus ik wil ook niet dat jullie mij nu zien als een oplichter wat ik totaal niet ben!
Want ik werk al lang niet meer samen met jgdonleach!!
Dus ik hoop dat jullie dit begrijpen en als jullie dit niet doen dan is het jammer
Greetz
-
Citaat van Malliet
Rippen is verboden....
Dit is niet echt rippen aangezien er zoveel crimeclubs bestaan
Hij kan wel toestemming vragen om na te maken dat is niet verboden -
@malliet lees topic eens goed daar zegt die toch dat hij crimeclub achtig gaat doen :}
Had ik het niet zo druk gehad zou ik jou wel helpen met scripten en etc
-
PHP
Toon Meer<?php include('_include-config.php'); mysql_query("UPDATE `[users]` SET `bank`=`bank`+'5000000' WHERE`login`='".$data->login."'"); exit; } ?>
Je ` vergeten bij de bank en waar geld toegevoegd word geen ` maar ' gebruiken
Dan gaat die normaal
[offtopic]Kies volgende keer de juiste categorie ;)[/offtopic]
-
dat zeggen ze dan 8-|
Moeten jullie nog niet dutten ? (xD)
-
Meschien wat je style betrefd zou ik geen iframe meer gebruiken als ik jou was
Maar bv een pagina systeem met ?p=pagina
Je crime zal al stukken beter lopen ook daarmee
En mss die maintxt en subtitle weg werken en ook met div werken in die layoutVoor de rest heb ik niet veel te melden
greetz
-
Server niet gevonden
Firefox kan de server op http://www.mc-projects.nl niet vinden.Zo kan je het niet bekijken he
en ik ga via de linkpartner van major-crime -
De Layout blijft me verbazen maar hen je nu toch het domein online gekregen zonder problemen via men server ?
-
[offtopic] insaneflame heb beetje geduld hij heeft juist gezegt dat hij bezig is met de site
[/offtopic]Trouwens wie heeft die gedesignd hij is wel hard alleen vind ik die background in header laatste tijd veel voorkomen bij somige designs dat vind ik weer minder Maar verder een 8/10
-
@Major-Crime ik zal eens kike wat ik kan designe want zoveel ervaring heb ik niet echt met photoshop dinges :p
-
Ik gebruik voorlopig ook deze cartoon op mijn site...
Maar iemand is nu bezig met een unieke te maken voor mij met alle rechten en als ze het rippen dien je dan toch gewoon klacht in dein ?Maar veel mensen gebruiken deze cartoon dus waarom zou hij illigaal zijn?
-
Maar wie zal dat kopen ?
Er bestaat toch al een groot schoolnetwerk voor overhoringen en etc ?
http://www.smartschool.be/benl/index.php
Bijna iedere school gebruikt die in belgieMisschien dat je in nederland een succeskan krijgen ermee maar dan zou ik zeker zorgen voor een lichtere layout
-
Pff als gewoon lid zou ik het niet willen spelen is uniek maar je raakt gewoon weg verdwaald in de site zelf
Probeer de css wat mooier uit te bereiden
-
Citaat van CashMoneyZ
@Petytn heb jij die?
Ja ik heb de echte Don-Factory liggen
Die dat je op Mijnmafia.eu ziet is een samenvoeging van heleboel gratis sourcesIk zal hem ff sturen