Posts by Axl_H

Citaat van alexruter

Beste,

Deathkill jij bent zoon hoertje van de crew he, damn man. Echt ene slijmbal kan je niet bij je moeder om een lolly gaan vragen?

Met vriendelijke groet,
    A> Ruter

Jij ben van beroep zeker internet gangster? whahahaha

Bommenlegger, ik weet genoeg van php, en als ik hulp zou vragen, dan vraag teminste aan personen die ik ken, jij was de gene die bijna op zn knieen ging voor basing, ga lekker op je driewielertje fietsen mafkees

wtf, alex knurfter, ga maar lekker snel weg op dit forum, zulke leden als jij verdienen een plekje op dit forum niet, toedels

sluit alsjeblieft t topic, cwcw kan geen goede argumenten geven en loopt de bevolkingsgroep turken af te zeiken, ik ken genoeg turken die zich wel normaal gedragen....

Citaat van cwcw

@deathkill waar heb jij het dan over dood aan ziekte weet je wel waarover je praat dus in 2e wereld oorlog is iedereen ook doodgegaan aan ziekte nee!

MIJN PUNT IS dat de genocide erkend moet worden en ik aan mensen wil laten zien wat mij geraakt heeft als je niet wilt weten hou dan je *** dicht

http://nl.wikipedia.org/wiki/Armeense_genocide
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Assyrische_Genocide
    Lees en leer, ik zeg niet dat iedereen dood aan ziekte is gegaan, beter lezen vorkomt miscommunicatie

oke, ik zal ff kijken, alvast bedankt

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.08.09 17:53:11:
    Topic mag sluiten, ik heb de variable gevonden in header.php, Bedankt K.Rens en Killingdevil

M'n script geeft geen error, maar de drugs van de overige word niet weergeven!
    _drugs.php

drugs.php

en de tabel:

en de screen:

Citaat van cwcw

ben je nou dom of lijk je dat ik zei moslims dooden alle christenen

en hitler dode alle joden dus dat is een hele grote vergelijking

Niet helemaal, het is wel een grote vergelijking. Maar je praat over een ras/volk en 1 persoon. Dat is t verschil!

En let een beetje op je interpunctie