american history x
Posts by Axl_H
-
-
[offtopic]
Citaat van eeykLol lol lol allemaal slimpies... Hahahahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha..
ik ga als dit door gaat zelf Ferhat op zoeken in Belguim.
en ik zit niet fout hoorMaar die Goren Kanker home van een Swatcrime | Ferhat of poephat.
Einden Discussie ik ga hier weg op dit Groten Goren Achterbaks kanker form.
Goeden dag... (h)
Poephat, die is goed, nog meer varriaties?
@ CDA man, tis wel erg stil vanuit jou kant[/offtopic]@ eeyk nokke met dat groffe taal gebruik.
@ iedereen, nok ff met jullie loze bedreigingkies -
Citaat van Laeresh
CP zou eens met een IP systeem per registratie moeten gaan werken.
Dat je maar 1x met een IP kan registreren, zodat als die verbannen is die ook niet meer terugkomt.Want dit is ontzettend irritant.
Zou iemand mischien die bloedbad, kelly, eeyk, fagged(zo zal die zichzelf hierna vast noemen^^) ff whois'en, kan ik IP direct bannen op al me sites en systemen zodat ik er iig geen last van heb.
fagged ook echt xD -
Citaat van Superior
@deathkill
Dan eisen wij minimaal bewijs van een online demo.
Ik kan je verzekeren dat lang niet alle bugs eruit zijn gehaald.Voorbeeld:
Al-Pacino, ik ken de oude eigenaren en die gaven al aan dat de source 1 grote bug was.
Lijkt mij vrij onmogelijk dit even in je eentje op te lossen.
En dat hij zo mooi kan scripten is bullshit, iedere idioot maakt fouten.
Niks is veilig en/of bugloos dus ga maar een ander schommeltje zoeken voordat je iemand beschermt.CDA man is weer aanwezig, helaas heeft ie geen back-ups, die stonden namelijk online
-
die gozer is betrouwbaar, heb zn script werk gezien, en top ook! logich dat ie ze verkoopt, wat zou ieder ander hier zeggen als ie alles zelf heeft unbugged, logisch dat ie boos word! @swatcrime, hoe kom je er bij om die site te boycotten? als we nou eens met zn allen jou site gaan boycotten, geloof me, t niveau van scripten is hoger dan waar jij over kan dromen
-
waarschijnlijk een trage processor en een te lichte videokaart, als je 2,5 g aan ramgeheugen heeft is dat voldoende, maar ik draaide m op een windows 98 pc en daar deed ie t perfect
-
t is toch bekend dat xhtml of iets dergelijks beter is?
-
welke update doet t niet?
-
ik ga dr ook mee beginnen,
-
je maakt je zelf admin dmv naar de data base te gaan en dan naar de tabel users, daar staan admin en moderator, waarschijnlijk staat daar dat admin en moderator op Nee staan, die moet je veranderen naar Ja
-
waarom freaking iframes?
-
je vergeet html en mysql
-
srry dat ik "klaag", is dat de criminolz achtergrond?
-
-
-
-
fruity loops, audacity, ik denk dat je dat bedoelt wolf
-
Mensen zijn niet slim bezig zoals ik merk, Dein, waar ben je in the name of god mee bezig?
-
-
de link bestaat niet ofzo(?)