Ik ben al een redelijk tijdje actief, meerendeels lezen en reporten en af en toe een reactie.
Posts by Axl_H
-
-
Thanks georgo
-
Bump gevraagd door ts
-
-
Ik zag ook dat er weinig htmlentities worden gebruikt. dus xss kan blijkbaar ook
-
Er schijnen + en - bugs in te zitte
-
En text aan de rechterkant moet wat meer omhoog
-
En nu allemaal ontopic gaan en blijven, Heb het topic opgeschoont op aanvraag. Nog 1x offtopic, en dan een welverdiende straf
-
wat vinden jullie van-
De Layout: Het is een simpele maar een goede en ovezichtelijke layout
Het Systeem: Lekker vlot, in combinatie nooit gezien
Indeling: Zeer netjes, mischien is het handig om een menu te maken en een home page.
Zou je-
Dit domeinnaam willen kopen: Nee, co.cc is een gratis extensie
Dit systeem willen kopen: Ook niet.
Hoeveel-
Zou je voor deze site geven: 65 euro
Zou je voor dit domeinnaam geven: Niks, zie domijnnaam willen kopen/
Dan nog-
Overige opmerkingen: De combinatie is een mooi en uniek concept, nog nooit eerder gezien.
Eindcijfer: 8,5 -
Waarschijnlijk raakt ie in een lus, volgens mij kan dat liggen aan while en loop, correct me if i'm wrong
-
@ joshua. Thanks
-
Haha, ff alle gekheid op een stokje, Ik zal niet te streng zijn en af en toe wat door de vingers zien. Bedankt voor de positivie reacties en ik hoop dat we t beste er van maken!
-
-
Dank je.
-
-
-
Beste leden van Criminalspoint,
Ik ben vandaag verkozen tot nieuwe moderator. De crew had enkele mensen in het oog gehouden om te kijken voor een actievere, eerlijke en rechtvaardige moderator. En daar kwam ik uit de bus. Als iemand een vraag heeft kan je m altijd stellen :).
Met vriendelijke groet,
Axl_H
-
offtopic: Wat heeft darsstar met dit topic te maken? hij heeft al gezegd dat ie niet serieus is, als hij commentaar heeft is dat 9 van de 10 keer terecht
Ontopic. Ik heb een bericht gestuurd naar R-Mijnten
-
voor een goed scherm betaal je minimaal 200 euro, khad zelf een flatscreen, full hd en pc input alles
-
kleuren zoals blauw, groen, geel en paars