This is a nice game. Better then the standart versions of Banditi
Posts by Axl_H
-
-
Criminolz is daadwerkelijk vrijgegeven. Dus je kan geen boete verwachten.
-
PHP
MySql
(x)Html
Css -
Oplossing is wel handig?
-
-
Good morning,
There is not a 'bugfree' version of the banditi source. The orgininal source from banditi itself is not available. The clone version of banditi is created bij Richard Sneijders.
The OSvendetta is really bugged. Some people starting a new Osvendetta from scratch!
-
Flash is opzich wel goed. Maar daar kan ik niet echt op oordelen omdat ik nooit met flash heb gewerkt. HTML 5 is wel relaxed als dat de standaart w3c word, maar wat ik er nu van heb gezien is het nog vrij weinig.
-
I don't think that Superior is going to help you, because he's busy with his own websites. If you have a kind of questions, then ask them here.
-
Dat is een momentopname. Barca had wel gewonnen, maar ging niet door omdat het toen gelijk stond aangezien Inter een doelpunt maakte.
-
Messi is toch al de beste voetballen op het moment?
-
Ronaldinho is een pingelaar dude, hij gaat niet mee naar het wk omdat brazilie geen pingelaars wilt...
-
Als je je post & get niet beveiligd, dan is het niet perse een bug.
-
Johan cruyf, marco van basten etc
-
-
-
Casio, Ik weet het
-
-
Ik doe zelf geen examen(van school getrapt), Ik wens hierbij iedereen die examen doet, Veel succes en hoop op vele 10en
-
-
Gewone leden, vallen daar ook de Elite onder? want ik kon ook vrij weinig posten