Posts by eeyk

Cas istats telt alleen de firefox en chrome en netscape en alles behalve internet explorer bezoekers dan kom je op zo'n 80-100 bezoekers.

dit komt omdat ik met een style code het icoontje en dus ook de javascript code verbergt

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.12.10 19:22:22:
    omdat er nog geen goed bod is geweest hier niet en op een concurrerende forum niet.

heb ik nu een laatste bod 5 maanden dus tot 10/04/'11 voor maar een tientje :cheer:

Hallo ik wil een mooié advertentie plek aanbieden waar nu een banner van spot-shop staat rechts boven in.

http://www.crime-ware.nl/adverteren/index.php

Voor 10 Euro blijft uw banner daar 3 maanden staan

http://www.istats.nl/t/?cid=54683

Dagelijks gemiddeld 80-100 bezoekers.

Letop : door een style code telt de Istats code alleen mensen die geen internet explorer gebruiken.

U kunt betalen via Wallie / Overboeking via de bank.

De grootte van uw banner moet zijn 750x750 indien lager kan het zijn dat uw banner of scheef moet of vergroot moet worden.

Zoek google Fan Speed tester Bekijk de resultaten als een fan minder dan 1000 rondjes per minuut draait dan is er waarschijnlijk stof het probleem bekijk via dat programma ook hoeveel temperatuur alles heeft

Een Processor heeft gemiddeld 35 - 60 graden 60+ is alleen goed bij bijvoorbeeld een spel

Bekijk ook de temperatuur van je GPU Videokaart die is meestal zo rond de 40-60 graden met laptop kan dit anders zijn

succes

Citaat van Luc

Waarschijnlijk probeer je te delen door 0. en dat kan niet!

Dus dat moet je opvangen zodat dat niet gebeurt.

ah bedankt ik heb de fout gevonden ik was vergeten een getal in tevoegen in mijn database ik had alleen de tabel maar geen invoer :slotje:

ik krijg 2 foutjes

u krijgt per P-Munt,
    Warning: Division by zero in /home/klant00324/domains/crime-ware.nl/public_html/adverteren/verdienen.php on line 195
    F-munten.

u krijgt per P-Munt,
    Warning: Division by zero in /home/klant00324/domains/crime-ware.nl/public_html/adverteren/verdienen.php on line 196
    G-munten.

door dit stuk script

PHP
    lijn 195 : 
    u krijgt per P-Munt, <?= $data['pgeld']/$inwissel->wisselen; ?> F-munten.<br />
    lijn 196 :
    u krijgt per P-Munt, <?= $data['pgeld']/$inwissel->wisselen; ?> G-munten.<br />

ik heb

Windows 7
    Processor INTEL i7 Quatro 3.0 ghz
    Nvidia Gefore 450 GTX (deze kaart heb ik gewonnen met een wedstrijd)
    2x HDMI Aansluiting en 1x vga en 1x Dvi aansluiting
    Watergekoeld
    Beeldscherm Liyama 1920x1080 Prolite E2210HDS
    750 Gb harde-schijf

computer komt uit eind 2009

ik gebruik deze en die werkt goed

PHP
    <script language="JavaScript">
    TargetDate = "01/01/2011 0:01 AM";
    BackColor = "#99D9EA";
    ForeColor = "#000000";
    CountActive = true;
    CountStepper = -1;
    LeadingZero = true;
    DisplayFormat = "%%D%% Dagen, %%H%% uur, %%M%% Munuten, %%S%% Secondens.";
    FinishMessage = "GELUKIG NIEUW JAAR!!!";
    </script>

zet dat in countdown.js

en dit op de plek waar je het wilt hebben.
    <script language="JavaScript" src="countdown.js"></script>

http://www.istats.nl/t/?cid=54683
    ik moet er wel bij zeggen dat deze teller alleen Firefox en Chrome en Safari en Internet Explorer 9. telt door een <style> code die de istats verbergt.

maar alsnog telt die bijna iedere dag 60-80 bezoekers. per-dag een betere statistieken kun ik je niet geven. omdat Awstats achter een wachtwoord staat.
    :cheer:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.12.10 18:48:04:
    1 Euro geboden door spot-shop dot nl op een andere forum (concurrent)

de koop blijft geldig tot 23:00

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.12.10 16:25:09:
    Nog steeds te koop advertentie plek spot-shop dot nl heeft zich laten afweten .

Om dat het toch een hit is tegenwordig en ik legen plek heb op me website bied ik hier bij een advertentie plek van 750x750 het gaat om een blad omslag op deze pagina :

http://crime-ware.nl/adverteren/

het is voor 1 maand en het begin bod is 1 euro opbieden met 1 euro graag

je kunt betalen met Wallie / transactie (telefoon) (sms) dat is hoeveel er ongeveer geboden is

of een, eenmalige machtiging via de bank

bezoekers per dag gemiddeld 100
    bezoekers per maand 1500-2000
    Pagina hits per maand 6000+

Is het niet leuker, om geen criminals te gebruiken die 1.000.000 x bestaat?

1. Word lid van Eurobellen en lees daar de handleiding je komt er wel uit is heel uitgebreid.

2. Volgens mijn niet maar weet ik niet want banditie intreseerd me niet.

maar waarom post je nu een bericht dan :?:
    dan post je dat toch als je klaar bent.
    met het spel zo dat iedereen kunt kijken op je website.