Posts by eeyk
-
-
Citaat van twistedcake
haha http://www.insanelywind.com >>> ik heb een netbook draaiend met macosx
nogmaals succes er mee,
laptop is toch net iets anders dan een desktop.en als je hardware die in je desktop zit samen gaan met MacOS moet je het vooral doen.
-
-
is niet mogelijk.
Een computer is voor linux of Windows of een pirate Os.
een Imac is voor MacOs. -
-
-
-
-
niet erg uniek,
die grand theft auto poppetjes zijn ook gejat.ik geef je een 6,8/10 voor de moeite.
-
Citaat van BrokenTrack
ik gok dat het wel duidelijk is na 2x het te hebben verteld dus je reactie is nutteloos. ^o)
-
Citaat van Frenzo305
hij vroeg aan mij of hij het als inspiratie mocht gebruiken
ik heb hem toestemming gegeven
je hebt twee fans.
----------------------maar die nieuwen lay-out vind ik wel mooi alleen die jouw banner hier tabel is niet synchroon dat is wel irritant.
-
lol je heb een spel maar je weet niet hoe
<a href="index.php" title="Geef beschrijving van de link"> Link </a>
werkt. ^o)
-
Waarom lezen jullie niet?
er staat 1 a 2 euro wil hij er voor hebben.en dan op de zelfde pagina vraagt iemand
is die gratis dan?
^o)
-
Citaat van rickown
Mijn twitter : http://twitter.com/HHMhiphopmusic
Dus hoe meer mensen ik volg hoe meer mensen mij gaan followen?
als jij interessant bent qua informatie,
volgen de mensen je wel. -
ik heb waarschijnlijk interesse ik moet zo naar mijn werkt,
maar worden de icoons en de pokemon images er bijgeleverd?of gaat dit alleen om de layout?
-
Citaat van ZiraX
ik zou gewoon even in apparaatbeheer alle audio apparraten verwijderen, en je computer hierna opnieuw opstarten..
wat heeft dat voor zin?
er is niks mis met zijn apparaten en zo wel ga dan naar -
Zucht.
leer engels.PHPWarning: require(templateparser/outgame.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/u575563548/public_html/index.php on line 22 Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required 'templateparser/outgame.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/u575563548/public_html/index.php on line 22
het bestand outgame.php mist.
dus zet of dat bestand in je spel,
of haal de include weg op lijn 22 van de index.php -
Citaat van ZiraX
Gewoon een andere hdd in je computer drukken,
daarop windows installeren en de andere hdd uitlezen.. MBR trouwens al geprobert te herstellen?
System Repair in Windows Setup, en dan commandpomt. "FIXMBR"
lol ga jij maar eens in je laptop proberen te klooie wedden dat die nooit meer opstart. -
Bedankt voor je mening,
crime-ware is geen maffia domein naam dan was het crimewar,
crime staat voor misdaad-ware.zoals je ziet op http://crime-ware.nl/vnd/index.php
hier stond vroeger een virus scanner op die is nu alleen gecanceld er staan nu andere programma's op,ware moet je zien als soft-ware (software) Crime-ware
Misdaadware,
en zo heb je dus bijvoorbeeld game-ware (eigenlijk software maar dan gameware)maar bedankt voor je mening. :cheer:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.04.11 14:37:59:
Nog iemand een oordeel.? -
Reclame heb ik niet nodig ik wil meningen horen
----------------------------------
waarom ik mijn niet richt op een website dat komt omdat ik steeds weer nieuwen ideeën heb.
dus heb ik een multie-functionele website.