Zo dat zijn aardig wat dls waar heb je die voor nodig?
Posts by eeyk
-
-
Dat is denk ik een fout bij mollie zelf.
daar kan je niks aan doen neem contact op met mollie.nl -
-
oke en hoe zet ik dit neer als ik.
de style in een include heb en de website zo heb ingedeeld
index.php
en de frame wordt aangeroepen door index.php?pagina=homepagina -
hallo.
ik heb een vraag ik heb hier een stukje css code.
PHPbody{ font-size: 10px; font-family: Verdana, Arial, Sans-Serif; background: #000000; color: #000000; text-align: center; background-color:#000000; background-image: url('../images/achtergrond.jpg'); background-repeat: no-repeat; }
die werkt prima maar nu heb ik dat ook in een iframe staan.
wat gebeurt er nu de achtergrond wordt in de iframe nogmaals getoond.
hoe kan ik er voor zorgen dat de achtergrond image niet opnieuw begint maar gewoon de index layout overneemt?
-
Citaat van Robin
Voor wat kleinere scripts die je niet in zo'n websites vind kun je misschien een topic aanmaken om het te laten scripten en dan licenties te verkopen.
Robin
ja dat klopt.
ik zeg ook niet dat niet zo is maar je hebt ook mensen die een criminals maken.en dan niet eens weten hoe je een link zoals <a href=""></a> oproept ^o)
-
Citaat van Sourceshop
[offtopic]Beste eeyk, van u had ik dit wel verwacht zo'n gedrag
Waar spam ik wel? Als er tevreden klanten mijn site noemen ga ik dit niet weigeren.[/offtopic]Oceans is daar de eigenaar van : finalz
The last weet dat ik dit verkoop, dus ik hoef geen reclame te maken.Rustig maar hoor ik heb niks tegen je shop sterke nog ben er blij mee dan worden de nuttelose vragen overgeslagen hier
meestal dan.
-
msn invate is trouwens ook illegaal.
als ik nu een mail stuur naar Spamklacht krijg je een boeten.want belonen voor reclame is verboden.
-
gewoon banditi rip lay alweer.
6 voor de moeite van het aanpassen.
-
dat is de maximale tijd natuurlijk duurt het niet zo lang
graag wil ik ideen horen.Als iemand leuke copyright vrije images heb stuur ze naar mij
dan word je naam natuurlijk wel vermeld bij de credits.
het wordt beloof ik een professionele game.ik zoek ook iemand die totaal niks te doen heb en voor klein prijsje
152 pokemons wil toevoegen in een database.
als tes.sql formaat.pb me voor meer informatie.
-
-
Omdat iedereen antistatisch was over de pokemon lay-out van Frenzo305 ben ik begonnen met een pokemon spel.
Genaamd Crime-ware - Pocketmonsters.
het spel zal totaal geen copyright content bevatten van andere spellen.de wezens worden zelf gemaakt door een goeden maat van grafisch lyceum Rotterdam/
alleen wil ik graag wat tips/idee horen van jullie.
het spel is binnen 100-300 dagen klaar.
en als de beta is horen jullie het want dan moet het getest worden.ik ben benieuwd naar jullie mening en ideeén.
Groeten eeyk.
-
nou niet alleen in de config.
een link die je aanroept moet altijd worden aangeroepen met.http://
of http://www.
en nooit met www.
het kan wel maar dan moet je in de config replace_egi gaan gebruiken. -
Firebird.
Windows Mail Live 2011 -
-
Frenzo305 ik heb waarschijnlijk serieus interesse in deze lay-out maar ik wil meer informatie.
:$:$ ik ga nu naar me werk want een snackbar is zondag niet dicht ;p
-
ik tel ondertussen al 8 uur en nog geen resultaat gezien georgo,
je moet niet zo opscheppen. -
Citaat van maurice1989
even in buycredtis.php naar deze regel zoeken (regel 279)
$m->setPartnerID(******); # Verander dit naar jouw eigen Partner ID te vinden onder de Tab Account bij Mollieen dan je id invullen bij die ******
klaar is kees (h)niet iedereen jat scripts hoor je kan ook zelf mollie script maken.
of gebruik maken van hun betaal popups.
-
wat is de doel van de functie?
-
een uptime van 99.9 % je zou maar een stroomstoring hebben. 8-|
zo iets kan je natuurlijk nooit garanderen.