Trust is bijna altijd Plug en play volgens mij anders moet je hem eens aansluiten en dan naar youtube gaan en dan eens proberen een filmpje te filmen dit werkt meestal wel.
Posts by eeyk
-
-
-
ik zoek wat namen voor steden voor een pokémon spel,
de steden of dorps namen mogen niet bestaan in het echt of in een pokémon spel/serie.de naam moet dus uniek zijn.
alvast bedankt
(a)
-
440 is een budget kaart die gaat minimaal nog jaar mee daar in tegen heb je de 460 als toekomst kaart.
-
het kan ook gewoon gratis.
http://beldienst.nl/ -
ik denk dat dat een anti spam filter is (a)
-
-
dat is een optie inderdaad ik ga er overdenken om dit te doen voorlopig is de datum weer verplaatst wegens technische problemen die maar blijven voorkomen!
-
Krijg er net weer eentje toegestuurd.
PHP
Toon MeerGeachte klant, Vervolg tot een toename van frauduleuze activiteiten, zijn wij vullen onz e veiligheidsprocedures. U bent dus verplicht naar uw online account te beveiligen met ING Bank N.V online security.In om te beginnen. Volg de aangegeven referentie hieronder: [*Beveiligde Account*] Niet naar uw online account te beveiligen met ING Bank N.V. online securi ty, zal leiden tot een schorsing van uw account. Account Referentie: (0x3d.0x38.0x4e.0xcf) ...................................................................... Neem antwoord niet op deze e-mail. Deze brievenbus wordt niet bewaakt en u ontvangt geen reactie.
deze brievenbus :O echt een google vertaal fout (xD)
-
-
http://www.hbvl.be/nieuws/buit…bin-laden-op-het-web.aspx
er staat fake maar dat is tussen ( FAKE )
Het kan nep zijn maar ik denk echt Waarschuwing : de beelden zijn best schokkend voor mensen onder de 18.
-
-
Dat is het probleem van hotmail.com niet van Windows live mail,
het is maar net hoe snel de doorgeef client is.Citaat van iSilverStar@TrueCrime, LiveMail werkt echt niet zo. Ik was aan het mailen. Maar er stond 10 minuten lang dat ik geen berichten had. Toen ik op hotmail.com keek zag ik dat ik er 5 had. Dus voor mij geen LiveMail.
-
-
De alexa rank van je website is niet echt geweldig?
9.873.147 dat is zo'n 5 a 10 bezoekers per-dag. -
hoezo koopt je niet een wallie via zo'n 1,30 wallie website
of Wallietocall.bv je belt 60 cent je krijgt een wallie van 50 cent
-
-
[V] Osama bin laden
[V] Sadam hussein
[0] Justin bieber
[0] Rebecca black(a)
-
het maakt toch niks uit wij hebben nooit last gehad van osama bin laden.
Hij is dood 210.000 nieuwen staan er op.
-
Werkt niet.